Factuur tegenstrijdige/onduidelijke bijlagen + tijd afspraakdatum en werkplaatsbezoek te lang.
De periode tussen het maken van de afspraak d.d. 6-5-2022 en de datum van het werkplaatsbezoek zijnde 9-6-2022 acht ik onacceptabel lang. Desgevraagd werd mei op 9-6-2022 medegedeeld dat de oorzaak gezocht moet worden in de uitbreiding van het dealerschap. Dit lijkt mij echter een oorzaak die was te voorzien en waarop kon worden geanticipeerd.
Bovendien zijn er onduidelijkheden/tegenstrijdigheden in de factuur ten opzichte van de 3 onderliggende pagina's.
Het factuurbedrag totaal incl. BTW € 305,50 wijkt sterk af van pag. 1/3 onder items gerepareerd € 406,00.
Verder is bij "niet gerepareerd" vermeld "niet goed gekeurd door klant. Zoals met u overeengekomen zullen onderstaande items niet worden gerepareerd".
Onduidelijk is wat dan die onderstaande items zijn. De banden op pagina 2/3??
Bovendien heb ik niets niet goed gekeurd. Wel is mij op 9-6-2022 telefonisch gevraagd of ik accoord ging met de vervanging van de ruitenwissers.
Het bandenoverzicht op pagina 2/3 geeft geen inzicht welke de zomerbanden en welke de winterbanden zijn.
Over de werkzaamheden die aan mijn auto zijn verricht heb ik voor zover ik die kan beoordelen geen klachten. Naderhand heb ik geen enkele reden gehad om wegens technische klachten die verband hielden met de verrichte werkzaamheden terug te keren naar garage Mulders