Alles netjes gedaan. Moet er iets vervangen worden, gaat het in overleg. En altijd een of soms twee goede koppen koffie

Deze was goed.

Alles keurig opgelost zoals toegezegd.

Goede service!

Onze auto is weer tiptop in orde!

Zoals altijd uitstekend

Weer keurig geholpen, zeer klantvriendelijk

Altijd correct en klantvriendelijk

Als mijn auto een enderhoudsbeurt moet hebben, wordt ik daar over geinformeerd. Het bedrijf komt zijn afspraken na en denkt mee met de klant

Uitstekend.

Op de afgesproken tijd was mijn auto klaar. De koffie was goed.

Altijd een prima service

Nette vriendelijke ontvangst en de auto is weer goed afgeleverd.

prima geregeld

prima geregeld

Naar volle tevredenheid

Staan altijd gelijk voor je klaar

snel en vriendelijk

zie boven

Snel hulp en oplossingen van het probleem

Snelle oplossing en herstel van het probleem voor schappelijke prijs

Uitstekend!

klantvriendelijke man Wim

Correct, punctueel, gunstig geprijsd en auto opgehaald door monteur

Zie boven

Goed werk geleverd

Door hun voor mij een afspraak gemaakt en zelfde dag gereed. Werk keurig gedaan.

prima qua benadering, service en uitvoering

Meer dan 10 jaar was ik klant bij Visscher Peugeot. Tot grote tevredenheid. Gelukkig wordt dit beleid door Mulders voortgezet. Daarin spelen Jan Willem en de chef-werkplaats een belangrijke rol. Zij doen dat vanuit een zeer positieve inzet. Ruud Lunsingh

Zeer tevreden.

Supervriendelijk en goed geholpen.

Tevreden

Alles goed

Nvt

Zoals in alle jaren was deze keer de service weer een 9.

Zeer klantvriendelijke hulp door de receptionist.

Altijd uitstekend

Klantvriendelijk en persoonlijke benadering

Factuur tegenstrijdige/onduidelijke bijlagen + tijd afspraakdatum en werkplaatsbezoek te lang.

De periode tussen het maken van de afspraak d.d. 6-5-2022 en de datum van het werkplaatsbezoek zijnde 9-6-2022 acht ik onacceptabel lang. Desgevraagd werd mei op 9-6-2022 medegedeeld dat de oorzaak gezocht moet worden in de uitbreiding van het dealerschap. Dit lijkt mij echter een oorzaak die was te voorzien en waarop kon worden geanticipeerd. Bovendien zijn er onduidelijkheden/tegenstrijdigheden in de factuur ten opzichte van de 3 onderliggende pagina's. Het factuurbedrag totaal incl. BTW € 305,50 wijkt sterk af van pag. 1/3 onder items gerepareerd € 406,00. Verder is bij "niet gerepareerd" vermeld "niet goed gekeurd door klant. Zoals met u overeengekomen zullen onderstaande items niet worden gerepareerd". Onduidelijk is wat dan die onderstaande items zijn. De banden op pagina 2/3?? Bovendien heb ik niets niet goed gekeurd. Wel is mij op 9-6-2022 telefonisch gevraagd of ik accoord ging met de vervanging van de ruitenwissers. Het bandenoverzicht op pagina 2/3 geeft geen inzicht welke de zomerbanden en welke de winterbanden zijn. Over de werkzaamheden die aan mijn auto zijn verricht heb ik voor zover ik die kan beoordelen geen klachten. Naderhand heb ik geen enkele reden gehad om wegens technische klachten die verband hielden met de verrichte werkzaamheden terug te keren naar garage Mulders

Top bedrijf. Afspraak is afspraak.

Ik kom uit Barendrecht. Super zaak en personen

Erg goed geholpen!

super!

Weer super geholpen, fijne service!

Rolweg 45

4104 AV Culemborg