Gewoon goed geregeld

Gewoon goed geregeld

Probleem direct verholpen

Kortsluiting in de verlichting kon dezelfde dag tussendoor verholpen worden. Super.

Vriendelijk Perfect bij reparatie

Prima improvisatie

Opel leverde een afwijkende printplaat dus de dealer moest improviseren. Prima opgelost.

Weer prima geholpen

Ter zake kundig

Geweldig, riem vervangen en mijn rijervaring is beter geworden daarna

Geweldig, riem vervangen en mijn rijervaring is beter geworden daarna

Kom niet voor verrassingen te staan.

Al jaren goede ervaringen bij dit bedrijf en de mensen die er werken.

alles goed

alles naar wens netjes behandeld

Deskundig en vriendelijk

Onderhoudsbeurt en wielenwissel weer naar tevredenheid uitgevoerd. Vooraf duidelijke communicatie over werkzaamheden. Ook fijn is een rapport met wat er is gedaan, vervangen en wat er aan gaat komen (slijtage onderdelen als banden, schokbrekers en dergelijke).

Snelle klantvriendelijke service

Snelle professionele klantvriendelijke service!

Deskundig en altijd vriendelijk

Altijd een hartelijk welkom en de koffie staat klaar

Super tevreden!

Een prettige garage,aardige mensen,meedenkend,daarom heel erg tevreden!

Altijd goed ....deze keer minder goed

goed, en wel waarom? Omdat we het niet aanslaan van de auto goed uitgelegd hadden,men wilde een nieuwe accu erin zetten,het lag niet aan het starten maar aan het aan slaan.maar hij was klaar.Dus na 4 dagen opnieuw het probleem,en wel op de stoep bij onze dochter.Toen de anwb gebeld,en na wat zoeken het stuur omhoog en omlaag en ja hoor hij starte,het ligt aan de bedrading onder het stuur.Maar alles was bekeken en schoongemaakt.opnieuw naar Mulders,en tot opdit moment start en aanslaan goed,Alleen de reserve sleutel scheind nog niet te werken.Dus dat komt binnenkort wel wij zijn nu op vakantie.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg.

Heel vriendelijk behandeld

Netjes op de werkzaamheden kunnen wachten en in die tussentijd een bakkie koffie kunnen pakken

Gewoon hele goede service.

Zie bovenstaand

Kom speciaal vanuit Almere telkens terug bij deze betrouwbare garage.

Prima service en klantvriendelijk

Super goed

Altijd klant vriendelijk

Afspraak is afspraak

Heb mijn auto al 14 jaar in onderhoud in Culemborg. Nooit klachten gehad. Binnen afgesproken tijd klaar. Overleg over reparaties. Prettige vriendelijke receptionist.

Een heel leuk bedrijf erg vriendelijk allemaal

Wij hebben er een Opel Karl Rocks gekocht en de klant vriendelijk was echt TOP wij kunnen het aanraden Mulders in Culemborg we zijn erg leuk !! geholpen

Correct en snel geholpen

Hoewel ik met een nogal lomp voertuig kwam (grote camper) heeft men snel en deskundig de APK uitgevoerd en tevens de daaruit voortvloeiende werkzaamheden direct hersteld.

Altijd topservice

Al jaren onze vaste garage, goede service, nette prijzen!

Rolweg 45

4104 AV Culemborg