Vriendelijk en deskundig personeel

Altijd goed geholpen. Vertrouwd.

gewoon zeer goed

goed geholpen

Je kan aangeven wanneer je de auto komt brengen, of je vervangend vervoer nodig hebt. Ze bellen als er meer kosten bij komen kijken. Nette garage met vriendelijk personeel!

Vlotte bandenwissel, prima ontvangst, alles goed!

Zeer goed en gedegen geholpen ☀️

heel goed

Volgens afspraak keurig geholpen, en alles netjes op tijd.

Voldoende, maar....

Op het meegegeven overzicht/de factuur stonden meer werkzaamheden opgevoerd dan vooraf besproken. Ook het vooraf meegedeelde bedrag was beduidend overschreden, namelijk met 40 %. Dit alles zonder overleg vooraf. Tevens zag ik de betreffende monteur met mijn auto in de "Werkstatt" zaken uitvoeren die geen enkele relatie tot de afgesproken werkzaamheden hadden. Me dunkt, mijn voiture is geen speeltje. Op 26.4.22 gebeld door "Mulders". Na een uitgebreid toelichtend en goed gesprek is mij verzocht mijn score te herzien. Waarvan akte. Overigens hulde aan de medewerker die contact heeft gezocht.

wordt altijd netjes behandelt.

Kwaliteit zoals altijd.

Helder en transparante communicatie.

helemaal prima!

Probleem snel en goed opgelost. Deskundig advies.

Super goed

En goed geregeld

Vakkundig personeel , vriendelijke werkplaatsreceptie heren.

Prima service en goede afhandeling

Snelle service in de garage geen onnodige wachttijd

Prima garage

Vriendelijk personeel en fijne service

Goede ervaring. Geen echte minpunten.

Afspraak maken prima. Goede klantvriendelijkheid. Punt van aandacht! Bij bandenwissel werd bij de Peugot dealer de auto altijd gewassen. Nu niet meer. Jammer. Kun je eventueel doorberekenen. Voegt in ieder geval veel toe.

alles keurig

netjes geholpen, auto keurig weer afgeleverd na een onderhoudsbeurt

Werkplaats en receptie zijn prima

Verkoop minder

Uitstekend verzorgd en geregeld.

Vriendelijk personeel, onderhoud volgens afspraak. Verder vertrouwd, auto goed afgeleverd. Zoals bij Visscher, waar ik meer dan 40 jaar klant was.

prima geholpen

goede ontvangst, snel geholpen

Vriendelijk ontvangen mat koffie.

Prima opgelost door Mulders.

Vriendelijk en helder

Kleine reparatie aan richtingaanwijzer buitenspiegel uitgevoerd. Snel en tegen zeer redelijke kosten.

Zeer goed bedrijf met vakbekwaam personeel

Onlangs bij de garage geweest voor het herstel van mijn achteruitrijcamera...wederom netjes geholpen aan de balie de communicatie verloopt soepel met korte lijnen.ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf zeker aanbevelen.mvg Marcel

Snelle service

Het probleem snel gevonden, kon 2 dagen later gerepareerd worden moesten onderdeel bestellen, prima voor elkaar

Rolweg 45

4104 AV Culemborg