daar ben je altijd welkom en de koffie staat gereed .

Een goede garage

goed geholpen Heel vriendelijk personeel Als je wat vraagt een goed antwoord Een en al lof toppie een aanrander

Mijn ervaringen is heel goed.

Ik ben echt super tevreden over de service!In het bijzonder over Rick vd Kop,hij staat je geweldig te woord en werkt oplossingsgericht!

Netjes op tijd uitgevoerd en prima te woord gestaan. Banden zijn netjes gewisseld voor zover ik kan beoordelen

Wordt altijd zeer persoonlijk te woord gestaan door Wim

ben een tevreden klant kom niet voor niets helemaal uit Baarn

altijd correct behandeld en vriendelijk personeel

Afspraak uitgevoerd naar tevredenheid.

Geweldige ervaring bij dit bedrijf

Ik heb een citroen jumper aangeschaft bij mulders.ik ben uitstekend geholpen door Marcel....later bleek er iets mis met mijn linker buitenspiegel wat zij keurig hebben opgelost....lof ook voor de receptie en werkplaats...zeker een aanrader.mvg Marcel tukker

Geheel volgens afspraak.

Afgesproken werkzaamheden op tijd en goed uitgevoerd.

Goed gedaan.

Totale top service

Super receptie en monteurs. Top bedrijf.

Fijne service

Fijne service

tevreden

Goede communicatie en duidelijkheid naar de klant.

oke, niet anders gewend

zie boven

Adviserende en oplossingsgericht

Snel en vakkundig

Uitstekend als altijd

Klantvriendelijk

Service altijd prioriteit bij Mulders

Of het iets kleins tussendoor, de apk of het algemeen onderhoud betreft bij Mulders heeft service altijd prioriteit. Vandaag door medewerker (op zijn vrije zaterdag) thuis opgehaald en gebracht op plaats van schadeherstelbedrijf waar eigen auto stond. Daarnaast is men altijd transparant over uitgevoerd dan wel uit te voeren werk. Keurig bedrijf dus is in mijn beleving.

Goed bedrijf met fijne mensen en topservice!

De eerste kennismaking bij Mulders was erg plezierig. Het ziet er allemaal wat minder mooi uit dan bij Visscher, maar wat is het fijn de voor mij bekende mensen weer terug te zien. Voelt daardoor vertrouwd! De auto rijdt weer als een zonnetje en was ook nog eens gewassen! Topservice!

Na beoordeling, klacht opgelost

Nav eerdere beoordeling heeft Mulders Culemborg met ons contact opgenomen. Klacht is verholpen. En er is tegemoet gekomen aan de kosten van de leenauto.

Zoals altijd keurige ontvangst door Wim

Fantastisch autobedrijf top

Citroën C3 Aircross bij Mulders Autobedrijf gekocht geholpen door Adviseur Marcel Regelink goede service gegeven een voorbeeld zoals het hoort een fijne en betrouwbaar Garage Mulders Autobedrijf .

Service goed. Klantvriendelijkheid en uitstraling kan beter

De auto heeft netjes zijn servicebeurt gehad en ik werd zelfs netjes naar kantoor gebracht. Ik werd alleen pas 20 minuten na het afgesproken tijdstip weer opgehaald. Verder is Peugeot overgenomen dus had ik wel wat introductie verwacht van Smulders als nieuwe klant.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg