Wordt er goed geholpen goede service

Wordt er goed geholpen goede service aan beveiliging waard

kundig goed contact

Goed contact, kundig.

Beurt goed uitgevoerd.

Beurt cfm afspraak gedaan. Geen probleem. Leenfiets was niet echt in orde (maar wel fietsbaar). En de overdracht vanuit Visscher ging rommelig, waardoor de beurt 2,5 week later is uitgevoerd.

Receptionist zeer vriendelijk, omgeving nee.

Ik ben hier heel eerlijk in, ik vond de uitstraling en omgeving van de andere locatie waar we normaal de auto,s laten keuren vele malen prettiger. M.v.g. Hellen van den Brink.

myn ervaring is goed

goede service gr

Mulders Autobedrijf B.V. zeer betrokken en betrouwbaar

Vriendelijke en zeer betrokken medewerkers, denken mee wat de beste auto keuze is, qua wensen, comfort en op financieel gebied. Zijn erg betrouwbaar en maken waar wat ze zeggen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden aan anderen.

prima geholpen

prima geholpen

Goede service, er wordt gezien en gehoord als klant.

Goede service, er wordt gezien en gehoord als klant.

Persoonlijk en klantvriendelijk

Onderhoud prima uitgevoerd.

Prima uitvoering en service

Gewoon goed zoals altijd

Gewoon goede service zoals altijd

Even wennen om nr andere locatie te gaan. Verder alles als vanouds

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Afspraak is afspraak.

Goed maar duur

Service en onderhoud en klantvriendelijkheid gewoon goed zoals het hoort. Rekening zoals altijd extreem hoog. De rekening valt nooit mee. Wat service, klantvriendelijkheid en kwaliteit betreft scoren jullie een tien maar de erg hoge kosten altijd is voor mij een reden om er 1.5 ster vanaf te halen ...

vriendelijk en snel geholpen

In verband met acute problematiek moeten langsgaan bij de garage. Maar ik werd vriendelijk en snel geholpen en kon snel mijn weg weer vervolgen naar kantoor.

Prima service!

Prima service!

Meestal zeer goed

bij de laatste beurt is er vergeten een kaartje te hangen voor de volgende beurt

Hele goede service

Ik kwam voor een kapot remlicht . Daar had ik een afspraak voor. Ondertussen was ik er thuis achtergekomen dat mijn auto lekte. Ik heb dit gemeld en er werd gelijk tijd voor gemaakt. Ook werd ik netjes gebeld of alles was opgelost en of de lekkage weg was toen dat niet het geval was werd er gelijk op kort termijn een nieuwe afspraak gemaakt. Na de stortbui of vrijdagavond kan ik zeggen dat mijn auto niet meer lekt

eerste ontmoeting met nieuwe eigenaar

Mijn eerste ontmoeting met de nieuwe eigenaar als Peugeot dealer was zeer positief. Keurig alles geregeld Houden zo

Gewoon goed

Nogmaals gewoon goed, een TIEN

tot de volgende keer

Prettig in de omgang

Goed contact over de uit te voeren en uitgevoerde werkzaamheden

Prima service goed gedaan en op tijd

Was de eerste keer bij Mulder die heeft het stokje van Visscher op goede manier overgenomen.

Geweldige service

Klantvriendelijkheid en meedenken