Drie auto's gekocht bij jullie, moet toch wat zeggen.

is prima.

ik ben echt tevreden geholpen.

Ontzettend fijn ontvangen aan de balie. Er wordt goed geluisterd, auto weer keurig afgeleverd en op tijd klaar.

Klasse

Vlotte afwerking, tijdig geïnformeerd over de extra werkzaamheden en/of het vervangen van onderdelen. Als ex cliënt van Visscher (Peugeot) aan de receptie met egards ontvangen. De telefonisch contacten verleipen vlot en constructief.

Super bedrijf

Komen alle afspraken na en auto stond op tijd klaar. Prettige mensen.

Had motorloop ,met m’n auto ging voor afspraak.maar wordt gelijk geholpen en verholpen het probleem.

Echt super tevreden ,klantvriendelijkheid en kundige monteurs

Zeer goede en snelle dienstverlening.

Achterbumper werd snel en vakkundig gerepareerd. Zeer tevreden klant.

geen mening

Ik heb geen bezoek gebracht aan uw werkplaats en er zijn ook geen werkzaamheden verricht aan mijn auto. Alleen heb ik nieuw auto matten bij u gekocht in Tiel. groeten, Ton Jansen

Goede service en duidelijke afspraken

As usual

Naar volle tevredenheid.

Ondanks dat Peugeot Nederland niet akkoord ging vervanging voormat vanwege slijtage binnen een jaar, verving uw organisatie de mat wel uit coulance, waar ik erg blij van werd. Nogmaals dank.

Zoals altijd weer prima

Mijn auto had een kleine beurt en apk nodig, alles was weer keurig en netjes geregeld. De ontvangst aan de desk was weer erg leuk en spontaan. Hoewel het voor iedereen wennen is in een nieuwe omgeving was ik toch ook deze keer weer tevreden.

Reperatie uitgevoerd zoals overeengekomen

Telefonisch overleg gehad over de te uitvoeren werkzaamheden en deze zijn zonder problemen uitgevoerd

Alleen voor het afhalen van een paar automatten een enquette ? Overdrijven is ook een vak

Vriendelijk, snel

Goed geholpen, volgens afspraak.

Snelle en goede verzorging

Nvt

Super vriendelijk

Klantvriendelijke menselijke benadering

Consequent content

Het is als met rituelen, je raakt gewend, het geeft vertrouwen. Zo ook met onderhoud. Maar niet vanzelfsprekend. Elke keer moet de inspectie goed zijn, de juiste onderdelen gerepareerd of vervangen. En nu ik zo dicht de 500.000 km ben genaderd en mijn vectra station automaat uit 2017 nog steeds niet piept of kraakt en de 150 PK nog hun werk doen als ik er om vraag, zie ik nog geen reden om iets anders aan te schaffen. Bovendien blijft het comfort op lange afstandsritten heerlijk. En ik ervaar dat de monteurs met hart aan de auto sleutelen, ook al is het een ouder beestje.

Werk goed Prijs Goed

PARADIJS

Het onderhoud en de reparatie is voortreffelijk gedaan.

Makkelijk te bereiken, snelle afspraak, goede informatie over defect aan de auto prettig ontvangen, snel pribleen verholpen. Zeer klantvriendelijk.

Zeer tevrerden.

Zeer tevreden over het personeel. Ga zo door.

Goede services worden altijd goed geholpen,goed en aardig personeel.Een dikke pluim voor het hele team

Helemaal geweldig!!!

Vandaag om 10:00 gebeld om even de auto te laten checken voor vakantie !!! Kon gelijk komen helemaal top tog ! Super garage

Goed bedrijf en betrouwbaar

Zelfs bij onderhoud en apk kan je kijken en vragen stellen aan de monteurs en worden keurig beantwoord.

Gewoon top

Voor alles ia een oplossing

Rolweg 45

4104 AV Culemborg