Goed kwaliteit

Goede service en klantvriendelijk betrouwbaarheid en goede kwaliteit

Betrouwbaar en snel

Het bedrijf is servicegericht, ik kan snel voor een afspraak ingepland worden en werkzaamheden zijn snel klaar.

Fijne werkplaats om te bezoeken

Een vriendelijke benadering en een uitstekende terugkoppeling op de aandachtspunten die we vooraf meegaven. Wij komen uit de Bollenstreek, 3 jaar geleden kochten we onze auto bij Mulders in Culemborg maar zijn hier voor onderhoud gebleven, tot volle tevredenheid. Al met al de moeite voor de reis waard!

Klantvriendelijk en goede service, zij verstaan hen vak

Ik word er altijd goed en vriendelijk geholpen. Klanten service werkplaats zijn erg vriendelijke mannen...Het personeel is vriendelijk en verstaan hen vak...

Heel klantvriendelijk!

Alles rondom het herstellen van de auto was netjes en snel geregeld.

mijn diesel is weer klasse 5

met 2 ton op de teller, hield mijn auto steeds vaker flink in. een korte diagnose leverde een sterk vervuilde en haperende EGR klep op. een paar dagen later is de klep snel en volgens opgave vervangen en rijd ik weer zo schoon mogelijk rond

Correct, snel en klantvriendelijk

Zoals hierboven

Altijd klantvriendelijk en meedenkend

Nu 3x dezelfde foute instelling bij werkzaamheden

Servicelampje moet pas gaan branden bij 30.000km. Het lampje is echter al 2x gereset en opnieuw gaat het lampje te vroeg branden. Heerlijk irritant. Zeker na herhaaldelijke bezoeken.

Vriendelijk en op tijd geholpen

Vriendelijk en betrouwbaar

Personeel is altijd vriendelijk ,betrouwbaar en behulpzaam .

Super snelle en goede service!

Stel je voor: pittige warme dag, ergens anders een afspraak om de airco te vullen...helaas konden zij het niet doen. Bezweet aangekomen bij de Opel garage en yes zij konden het direct even doen voor mij! Super!

Zorgeloze servicebeurt

Alles volgens afspraak gedaan, geen omkijken naar.

Snel en uitstekend geholpen

Wielenwissel snel en goed geregeld

Door het slechte voorjaar en beperkte gebruik van de auto vooral vroeg in de ochtend en begin van de avond, dus bij lagere temperaturen, langer met winterbanden gedaan. De garage herinnerde mij aan de wissel toen het beter weer zou gaan worden. Afspraak was snel gemaakt en de wissel snel geregeld en goed uitgevoerd. Hoefde niet lang te wachten. Kreeg tenslotte ook nog info over de staat van de bandensets en waarmee ik rekening moest houden

Vriendlijke medewerkers. Goede service

Vriendlijke medewerkers. Goede service..

Ik heb in alle jaren dat ik auto rijd nog nooit zo'n fijne garage gehad! Van mij krijgt deze garage een 10plus!!!

Prima.

Gastvrij ontvangen; probleem vlot en vakkundig opgelost.

Gewoon super goed

Vakkundige garage

Garage waar ik al jaren kom en mij nog steeds als “ nieuwe” klant voel

Vriendelijk geholpen

Mulders autobedrijf levert altijd een constante goede kwaliteit

Het reserveren voor de onderhoudsbeurt voor mijn Private Lease Corsa ging eenvoudig via de app. De afspraak werd bevestigd en op de dag zelf stond een prima vervangende auto voor mij klaar om naar mijn werk in Geldermalsen te rijden. De onderhoudsbeurt stelde weinig voor, en er waren ook geen andere klachten aan de auto, dus om 12:00 uur was mijn auto klaar. Om 15:00 uur ben ik mijn auto weer gaan halen. Er werd mij keurig verteld wat er aan onderhoud was uitgevoerd. Wel jammer dat de auto niet even gewassen is. In Tiel gebeurt dit wel. Als klant geeft dit een soort van beleving qua onderhoud. Ik pikte mijn vieze auto weer op, die ik direct heb laten wassen.

Je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.

Snel, deskundig en je wordt gekend.

reparatie netjes en gauw opgelost

Was alleen mijn banden verwisselen, dit is echter pittig duur geworden, dat is jammer

Rolweg 45

4104 AV Culemborg