Ik word er altijd goed geholpen. Vriendelijke mensen die hen vak verstaan

Klantvriendelijke en menselijke benadering

altijd vriendelijk,deskundig,hulpbereid

ben zeer tevreden.

geweldig

nakomen van de gemaakte afspraak. zeer goede service.

OK

vakmanschap en prettige bediening

correcte nakoming van de afspraken

Prima service!

Tot nu ervaren wij autobedrijf Mulders als een bedrijf met prima service! Bij vragen en of problemen worden wij altijd zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan en als nodig uitstekend geholpen!

Een prettige garage.

Zeer tevreden. Meedenkend personeel.

Vriendelijk en vlot

Goed werk, maar wel blijven opletten

Voor treffelijk geholpen.

Ben zeer tevreden.

Kan beter

Bij aflevering is onderhoudsinterval niet goed ingesteld waardoor ik vroegtijdig al een melding voor onderhoud kreeg. Na terug te zijn gegaan naar de dealer is dit 'goed' gezet. Echter krijg ik nu, veel te vroeg weer, weer een melding van onderhoud. Dat vind ik irritant.

Top bedrijf

Lekker snel.

Goede informatie vooraf, meedenkend en komend met goede oplossingen

Toen bij een kleine beurt bleek dat een aantal onderdelen van onze Opel moesten worden vervangen is men ons zeer ter wille geweest. Bovendien word je hier altijd aardig ontvangen. Het begrip Service wordt hier met een hoofdletter geschreven!

Klantgericht

Ook bij adhoc problemen staan de mensen van Mulders altijd voor je klaar.

Altijd fijn contact en goede service.

Zie boven

Defect goed hersteld.

Prettig geholpen en goed opgelost.

Zeer klantvriendelijke receptie en werkplaats

Tevredenheid over verrichte werkzaamheden!

Vriendelijke ontvangst, correcte uitvoering van de werkzaamheden en auto op tijd klaar. Ook nog netjes gewassen!

Geweldige service

Buitengewoon vriendelijke medewerkers. Ik krijg altijd mijn 'werkplekje' midden in de showroom. Kop thee erbij.. wat wil je nog meer. Voor ik het weet is de auto weer rijklaar.

Keurig en netjes behandeld

Met zorg en aandacht behandeld , wat een verschil met de vorige keer. Zo voel je je gewoon weer klant

Altijd goed !

Fijne garage waar ik altijd goed en snel geholpen wordt. Denken naast de reparatie of onderhoud erg oplossingsgericht. Ik zou deze absoluut aanbevelen!

Zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk, vakkundig en professioneel

Het personeel is altijd vriendelijk. Reparatie wordt goed uitgevoerd. We zijn blij dat we klant bij Mulders te Culemborg zijn en raden iedereen dit bedrijf aan.

Zoals gewend; prima service

Altijd snelle en correcte afhandeling van de vragen en werkzaamheden.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg