Uitstekende service!

Vriendelijk, accuraat en snel! Vervangend vervoer prima geregeld.

Goede service.

Banden verwisselt en banden netjes schoongemaakt.

Uitstekend geholpen kom er zelf al jaren lang!

Netjes behulpzaam

Top garage met goede en snelle service.

Altijd fijn dat je snel terecht kan in de garage. Fijn deskundig personeel. Niets is hen teveel.

Betrouwbaar en komt afspraken goed na

goede en juiste informatie over afspraken.

Kan altijd terecht... niks is teveel Ga zo door!!

Bij Mulders is de klant echt koning

Ik had de pech dat de electromotor van de stuurbekrachtiging stuk ging vsn mijn auto, die bijna 10 jaar oud is. Een nieuwe motor was voor mij te duur: Mulders regelt een gebruikte motor en monteert die voor een reële prijs: echt super. Mulders doet net een stap meer voor zijn klant. Word ook klant bij Mulders, daar ga je geen spijt van krijgen!

Prima en klantgerichte service

Als ik kom voor een service beurt voor de auto. Is de sfeer altijd ontspannen en relaxt en vooral gericht op een goede service.

Vriendelijke no nonsense benadering. Kundig.

Prima!

Vakkundige en snelle service

Ik heb mijn auto bij Mulders Culemborg gekocht en rij hier al jaren in naar volledige tevredenheid. Ook doe ik er jaarlijks mijn APK. De punten die uit de APK zijn gekomen, zijn vakkundig en snel verholpen. Ook tijdelijk vervoer behoorde tot de mogelijkheden. Ik ben hier tevreden mee.

Prettige afspraak, snel en goed geholpen.

Alles verliep prettig, uiteindelijk vergat ik zelf connectie problemen met de carkit tijdig aan te geven maar daarvoor kon ik later nog langskomen. Leenfiets was beschikbaar maar ben gaan lopen. Omdat ik na de onderhoudsbeurt weg moest is het zelfs met een uurtje versneld zodat mijn afspraak kon doorgaan.

Altijd goede service en vriendelijk personeel

Prima als altijd

Goede service, klantvriendelijkheid top

Hoede service, klantvriendelijkheid top

Werkzaamheden zover als nu te bekijken naar tevredenheid uitgevoerd

Bij mijn volgende bezoek zie ik graag voorgedaan hoe jullie bij een volle ruitensproeiertankje nog meer bijvullen

Vriendelijk, goede service

Snelle afspraak, haal en brengservice , goede communicatie. Top

Altijd met een goed gevoel naar huis

Klantvriendelijkheid staat hier voorop. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, goed geholpen. En ga altijd tevreden weg!

Ik word altijd goed geholpen!

Apk, alles gaat in overleg en dat is prettig!

goed werk geleverd

goede uitleg vooraf met begroting, goede informatie tijdens de uitvoering. Kosten zijn binnen begroting gebleven.

Zeer correct geholpen met duidelijke uitleg.

Vriendelijk personeel.mooi en net bedrijf

vriendelijk en op tijd geholpen. Klant wordt met naam toegesproken

Ik kom hier al jaren en naar volle tevredenheid. als er iets niet in orde is wordt in overleg een oplossing gevonden. Ik woon zelf in Maarssen maar ga toch steeds terug naar deze garage in Culemborg. zowel voor aanschaf als onderhoud

Vriendelijk personeel, goede service.

Gewoon goed.

we zijn tevreden bij jullie

we worden vriendelijk geholpen alles wordt goed nagekeken en de koffie is erg lekker daar 10 punten zijn verdiend vriendelijke groet mevr weiss

Wederom uiterst correct en vakkundig geholpen

Voor de jaarlijkse beurt in de garage geweest. En net als andere jaren weer prima en vakkundig geholpen. Omdat ik nooit tienen geef (er moet tenslotte altijd een streven blijven voor nog verdere verbetering), heb ik mijn bezoek weer met een dikverdiende negen beloond!!

tevreden

mijn ervaring met mulder verkoop of garage tot nu toe altijd tegoed en klant vriendelijk.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg