Zeer goed Uitstekend geholpen heel vriendelijk Een aanrader dit bedrijf

Goede service Conform prijsafspraak

Kan er altijd terecht en zijn zeer klantvriendelijk

Vriendelijk

Vriendelijk en goed geholpen.

ALTIJD vriendelijk en behulpzaam

afspraken worden nagekomen toppie

Ik heb dit al ingevuld een of 2 weken geleden.

Worden altijd snel, correct en heel vriendelijk geholpen

Reperaties goed uitgevoerd. Andere reperatie, wordt steeds getoond door middel van foto's. Of te wel er wordt niet zomaar iets vervangen. Als klant wordt je erbij betrokken. Alles coronaproef en natuurlijk de koffie staat altijd klaar.

Snel een afspraak kunnen maken, geheel Corona proef gehandeld.

Alles prima verlopen.

Alles prima geregeld en goed uitgevoerd. Door Mulders gewezen op vervanging van de distributie onder garantie.

Goed en snel geholpen.

Postief zoals altijd en pettig en heel aardig personeel

goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk, snel en voor zover ik het kan beoordelen vakkundig

Vriendelojk behulpzaam

buiten gewoon kwaliteit van service.

met jaren van ervaring met het klaar maken van elke opel die ik kwam bengen , nooit klachten gehad over me me auto,s . een zeer tevreden klant.

Niets op aan te merken.

Zoals altijd alles prima geregeld, afspraken die je maakt worden nagekomen.

Uitstekend zoals altijd

Zeer klantvriendelijk

Prima geholpen

Mijn ervaring van de kleine beurt is het volgende, ik ben goed geholpen en er was voldoende leesmateriaal en koffie om de wachttijd door te brengen.

Met Corona is het aantal kilometers dat ik rijd flink gedaald. In januari vorig jaar werd mij verteld dat ik begin 2021 rekening moest houden met aanschaf van nieuwe voorbanden, remblokken en remcycilnders. Ik hield bij de jaarlijkse APK daarom rekening met een hogere rekening. De inschatting vorig jaar was nog gebaseerd op de kilometers gereden tot februari 2020. Netjes van de monteur/keurmeester van Mulders om aan te geven wat er aan gaat komen wat betreft vervanging van onderdelen, maar helemaal dat het pas over 15.000 kilometer aan de orde is. En dat tot die tijd gewoon VEILIG doorgereden kan worden. Door Corona dus ook een "meevaller"

kort en langer

pas laat in december werd het koud genoeg voor winterbanden en een apk die ertussen gepiept werd. het profiel van de banden was wat minder, het werd het tijd voor twee nieuwe. toen ook bleek dat de rem aandacht vroeg, duurde het wat langer. fijn dat een dag later de eigen auto weer oud en vertrouwd voelde met frisse winterbanden en een frisse apk

Zoals altijd vriendelijk, betrouwbaar en snel.

Prima en snelvgeholpen

Goede service!