Uitmuntend

Een zeer klant vriendelijk bedrijf Zeer meedenkt Kwaliteit op zeer hoog niveau Ontzorg de klant

Mijn e-mail adres is [email protected] Dank u wel

verademing tov Henri &Herman

We kregen een storingslampje te zien, motorstoring.... onheilspellend, bleek ook de distributieriem te zijn totale rekening 1800/1900 euro.. de auto had 65000 km gelopen, erg snel voor een nieuwe riem. dat was de derde in korte tijd. ze zouden een coulance aanvraag voor me doen, toen werd het 775 euro. kennelijk nog een mailwisseling geweest tussen Mulder en Opel. ik werd later gebeld dat het 375,00 euro werd. kortom een zeer goede service zoals ik die gewend ben bij Opel. ik was klant bij ZAM in Zeist, deze zijn overgenomen door Henri en Herman, wat een ramp is het daar. dit hadden ze nooit voor me gedaan. daar is het alleen maar zoveel mogelijk verdienen met zo min mogelijk moeite. Mulder kan rekenen op onze klandizie met 2 Opels de komende jaren

perfecte garage

Afspraken worden correct uitgevoerd, altijd meedenken met de klant. Aardige medewerkers aan de balie.

Ik word altijd prettig en snel geholpen.

Kan niet beter, ben zeer tevreden

Voor directie en medewerkers fijne feestdagen en een voorspoedig 2021 toe gewenst door; Fam L. Donatz te Leerdam

zeer tevreden.

zeer tevreden.

Die is altijd super goed

Goed netjes en snel geholpen

Uitstekend.

Hier valt weinig over te zeggen: gewoon een wintercheck waar ik op kon wachten.

deskundigheid en betrouwbaarheid 100%

Altijd goede uitleg en persoonlijke benadering. Men is behulpzaam en denkt mee over jouw persoonlijke situatie. Wat zijn de mogelijkheden om in een betrouwbare auto te rijden zonder opdringerig te zijn. Service vd werkplaats is perfect.

Een prettige garage om te komen.

Werknemers zijn vriendelijk, meedenkend en hulpvaardig.

Service is prima

Afspraak goed geregeld, ook werd ik van te voren op de hoogte gesteld dat de kosten veel meer zouden zijn dan normaal.

Klantgericht

De werkplaats medewerkers stellen alles in het werk om je thuis te voelen

Heel vriendelijk en goed geholpen.

Een plezier om bij Mulders te komen

Nu voor de tweede keer voor onderhoud bij Mulders gekomen. En wat een verademing. Personeel is super vriendelijk en denkt met de klant mee. Ze doen echt moeite om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Ik ben zelfs zo te vreden, dat, als we straks in Almere wonen, toch de auto hier in onderhoud houden. Gaan wij wel even ergens winkelen onderhand.b

Mijn vrouw en ik kwamen voor de winter veiligheidscheck. Na kort overleg kon tevens de jaarlijkse service onderhoudsbeurt uitgevoerd worden. In de tussentijd hebben wij genoten van het mooie buitengebied van Culemborg door het Kuilenburgerklompenpad te lopen. Nu weer een jaar genieten van een betrouwbare Opel Zafira. Chapeau voor de medewerkers van Mulders Autobedrijf.

Netjes

Vriendelijke en goede service

zoals altijd zeer tevreden

zoals altijd zeer tevreden( zeer klantvriendelijk )personeel , een bedrijf waar wij al jaren Tevreden over zijn

altijd service- & oplossinggericht!

Dank voor het meedenken team Mulders, waardoor wij toch onze sloep uit het water konden halen ook al stond onze auto met trekhaak in de werkplaats. Top service!

Goed als altijd

Geheel volgens afspraak en vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg