Tevreden

Vriendelijke ontvangst, meedenken en goede suggesties voor onderhoud

Niet 100 maar 200% tevreden.

Wat een aardige en behulpzame ervaring heb ik mogen ondervinden. Wat mij ook opviel was hoe secuur ze met de Corona maatregelen omgingen. Voelde mij echt veilig en was me ervan bewust dat ik bij Mulder geen besmetting op zou kunnen lopen.

Altijd top

Heel aardige mensen en een persoonlijke benadering... Ik ben geen nummer bij hun

Prima bandenwissel

Prima, let wel de ervaring tot op heden is enkel een bandenwissel naar winterbanden

Snelle en prima service

Op korte termijn een afspraak kunnen maken, auto was in de ochtend al weer klaar en met de leenfiets was ik snel heen en weer.

Goede service. Vriendelijk personeel. Vakmensen . Eerlijke garage . Heerlijke koffie ( ik miste alleen een koekje grapje) Ik zou zeker deze garage aanbevelen.

Vriendelijk, kundig, werd geïnformeerd

Prima. Reparatie duurde wel langer dan verwacht.

Altijd correct en volgens afspraken geholpen

Denken altijd mee in oplossingen en coulante regeling met opel Nederland en vervangend vervoer nooit een probleem Daarom een 10

Goed als altijd

Goede service en kennis van auto's.

Heel netjes

Helemaal perfect, netjes geholpen!

Top mensen en netjes Keurig bedrijf

Top mensen en netjes keurig bedrijf

Goede service en prima uitleg

Er werd uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven wat er aan de hand was. Ook werd er aan de gemaakte afspraken gehouden.

Vriendelijke , professionele behandeling bij jaarlijkse servicebeurt.

Je wordt vriendelijk en professioneel behandeld door de receptiemedewerker van de werkplaats. Er wordt tussendoor nog even gebeld om mogelijke extra kosten te voorkomen. Auto wordt netjes afgeleverd, zelfs de voorruit van binnen nog even schoongemaakt. "je weet wel voor die laaghangende zon nu hè". Prima geregeld!

Prettige service

Legt opties voor bij reparaties

Alles volgens afspraak. Actief meegedacht met de klant.

Uitmuntende service

Snelle en een eerlijke service en altijd voor je klaar.Ook als je niets gaat kopen.

Er wordt goed naar je geluisterd en net dat beetje meer voor je gedaan

Extra service maakt me blij.

Er waren 2 lampjes kapot bij mijn chevrolet spark, en ging langs om een afspraak te maken..... ik kon hem gelijk laten staan en er zelfs op wachten. Gewoon een hele goede service !

tevreden

alles prima.

zeer goed

geen enkel probleem

Snel en goed geholpen

Weer top!

Alles netjes en vriendelijk verlopen, we laten onze 2 auto's er weer graag in onderhoud de volgende keer. Fijn dat we van een leenauto gebruik kunnen maken.

Prima!

Alles volgens afspraak, en goed uitgevoerd.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg