altijd goed geadviseerd

goede service deskundig vriendelijk behulpzaam betrouwbaar

Vakkundig snel envriendelijk

Snel en goed geholpen

Ik ben snel en goed geholpen met een storing. Werd gebracht naar en gehaald van station.

Doen nooit moeilijk. Doen al het mogelijke voor een top dienstverlening

Prima service, top medewerkers.

Net altijd dat stukje extra, echt klantvriendelijk.

Super geholpen echt klantvriendelijk

Zeer tevreden, Vriendelijk denken mee

Geweldige service zoals altijd. Zeer persoonlijke benadering

Klantvriendelijk en Goede service

Al Jaren Klant en nog altijd zeer tevreden

Als altijd goed geregeld

probleemloos

Prima service en snel

Auto voor eerste keer bij Mulder een kleine beurt, prima service

Vriendelijk en heel accuraat

Ik werd heel goed geholpen, en kreeg heel vakkundig advies. Mijn probleem werd daarna heel snel verholpen.

Ik ben zeer tevreden.

Ik wordt snel en vriendelijk geholpen. Er wordt gedacht vanuit de klant.

Het was mijn eerste ervaring met de werkplaats. Mijn Opel is ook hier aangeschaft en is nu een jaar oud en moest voor de 1e periodieke onderhoudsbeurt. Gezien de verhalen hier op deze site waren mijn verwachtingen hooggespannen. Je kunt natuurlijk op basis van 1 bezoek nog niet een gedegen oordeel vellen, maar de eerste indruk is prima. Onder het genot van koffie kon ik gewoon wachten tot het klaar was. De mensen die ik gesproken heb, zijn vriendelijk en hulpvaardig. Ik woon zelf in Nieuwegein, dus ik had het dichterbij kunnen opzoeken, maar vooralsnog is daar totaal geen reden voor. Een 10 geef ik niet zo snel, maar een 9,5 is zeker wel verdiend.

Vriendelijk geholpen

Correct en netjes geholpen.

Uitermate tevreden

Boven verwachting geholpen, auto zelfs gereinigd zowel binnen als buiten .

Tevredenheid

Koffie staat klaar. Personeel vriendelijk en ook eerlijk. Vind het nooit erg om daar een uurtje te zitten.

Aardige en mensen die hen vak verstaan

Correct en goed geholpen

Prima!

Een bedrijf waar je als klant wordt gezien en gewaardeerd door vriendelijk, ter zaken kundig en meedenkende werknemers.

alles weer perfect inorde

Onderhoudsbeurt werd prima uitgevoerd. alles werd netje schoon achter gelaten dus gewoon weer top werk geleverd door de monteurs

Uitstekend uitgevoerde onderhoudsbeurt

Alles ging zoals was verteld en afgesproken

Naar verwachting

Het betrof kleine onderhoudsbeurt. Die is naar verwachting uitgevoerd terwijl ik er op wachtte.

Goede ervaringen

top

Goed, zoals altijd

Een is geen.... Een klant 1 keer verrassen is geen kunst, maar om keer op keer een goede klantbeleving te realiseren, dat is een prestatie. Service en onderhoud gaan volgens het boekje en dat klinkt saai, maar het is wel zo vertrouwd. Weten waar ik aan toe ben. Uitleg over wat er is gedaan bij een onderhoudsbeurt, waar rekening mee te houden voor een volgende keer (reparatie, vervanging onderdelen). En daarnaast ook advies, over rijstijl, conditie van de auto. En natuurlijk de menselijke maat, het persoonlijk contact, de herkenning die maken dat ik mij geen "nummer" voel, maar een klant.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg