probleem wordt direct aangepakt en verholpen

Goed gedaan

Zoals gewend, heel tevreden.

Er wordt goed naar je geluisterd, opgelost en afgewerkt. Niet anders gewend. Super goede garage.

gewoon alles goed!

GOED!!!!

Goed als altijd.

Vertrouwd al jaren goed geholpen met aankoop en onderhoud van mijn auto's.

Erg vriendelijk en een top service van het personeel.

Top bedrijf

Nog steeds zeer tevreden over het personeel en de service van Mulders Autobedrijf.

uitstekende mensbenadering.

Uitstekende service, zeer klantgericht en klantvriendelijk

De jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn auto wordt altijd prima uitgevoerd. Er is aandacht voor eventuele bijzonderheden en bij extra punten wordt goed overlegd. Ik kan er ook altijd op wachten, zodat het mij weinig extra tijd kost. In geval van geen bijzonderheden: tot volgend jaar!

Correct, duidelijk, klantvriendelijk.

Net als altijd correct en vriendelijk geholpen. Duidelijkheid wordt gegeven, zodat je snel weet waar je aan toe bent.

Goede service, plezierig geholpen

Het is altijd goed geregeld.

Maar een extra pluim voor de handelswijze tijdens deze Corona tijd! Super gedaan!!!!! Heel goed aangepakt.

Weer heel aardig geholpen!

Duidelijke prijsopgave vooraf over de reparatie. Ik kwam dus niet voor verrassingen te staan. Heel fijn!

Alles gedaan wat beloofd was.

perfect

heel tevreden voor ons 10 sterren

Zoals altijd zeer tevreden

Goed advies, correcte afhandeling en vriendelijk personeel. Auto weer tiptop!

Prima onderhoud gepleegd

Ben vriendelijk te woord gestaan. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Prima garage. Kom er al jaren!

Kom er al jaren. Word altijd vriendelijk geholpen door Wim!

Goed geholpen. Vriendelijk personeel

Super bedrijf. Goede uitleg gehad. En alle ramen weer mooi achoon van binnen en buiten. Na de beurt

de reparatiies vakkundig gedaan. Zoals het hurt

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Zeer goede ervaring bij Mulders Culemborg Kom er altijd voor onderhoud van mijn Astra word altijd zeer vriendelijk geholpen door Dhr W. De Jong alles word goed overlegd en duidelijk uitgelegd en de monteurs verstaan hun vak ben zeer tevreden.

Vakkundig bedrijf

Prima bedrijf om de auto te laten onderhouden kom er al jaren en word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Faktuur gehad voor garantiewerkzaamheden

Bij bandenwissel en beurt kwam men iets tegen wat een fabrieksfout zou zijn, dus een garantie al was de auto daar niet voor opgeroepen. Maar dit staat wel op de faktuur, dit ook aangeven na het belletje over de tevredenheid. Nieuwe faktuur gehad, probleem opgelost, top!

Rolweg 45

4104 AV Culemborg