Goed ontvangen,kon koffie of thee krijgen tijdens het wachten. De auto na de beurt schoon en netjes weer terug gekregen.

Een bedrijf waar je nog persoonlijke aandacht krijgt

Zie schrijven

Jammer geen vooraf nieuwe prijs opslag banden. Vind 45procent opslag nogal buitensporig. Jammer. Groet'

Heel vriendelijk. Nooit sacherijnig. Denken met je mee.

Zeer fijne garage!

Vriendelijke ontvangst, fijne wachtruimte!

Keurig en netjes geholpen

Inmiddels heeft Opel het netjes opgelost en heb ik een factuur ontvangen die overigens niets met reparatie te maken had. Al met al is alles weer op z’n pootjes terecht gekomen. Dank voor het uitzoeken en terug koppelen. Ik ben keurig en netjes geholpen. Helaas achteraf toch een kanttekening. Ik constateerde dat er ineens geld van mijn rekening was geschreven. Hierover totaal niets gehoord geen bericht niet door de garage . Persoonlijk vind ik dat dat zeker niet kan. Ik ben misschien een zeikerd maar er had toch minimaal iets verteld of gestuurd kunnen worden waarom er iets bij mij is afgeschreven. Ga het maar storneren dan krijg ik waarschijnlijk wel te horen waarom het was.

Goede service en goede uitleg wat er aan de auto was klant vriendelijke

prima geholpen, zoals gewoonlijk.

Zeer zorgvuldige omgang ivm de corona maatregelen. De prijs van de wielen omwisseling was wel plotseling fors duurder geworden. Maar dat neemt niet weg dat ik uiterst tevreden ben. Zo'n Wim de Jong als aanspreekpersoon zou iedere wegever zich wensen.

Super correct en snel.

Zie bovenstaande.

Tevreden

Er wordt met de klant meegedacht.

Vriendelijke en klantgericht

Er was ook nagedacht over afstand en hygiëne rond de afgegeven autosleutel.

goede service

goede service vriendelijke medewerkers en nu in coronatijd goede maatregelen genomen

Direct en adequaat geholpen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam ben ik direct en adequaat geholpen.

Goed en betrouwbaar

Kom gedane afspraken na.

Alles weer perfect

Alles is goed gedaan

Prima service, zeer klantgericht. Kortom een prettig bedrijf waar de klant voorop staat.

Prima service, zeer klantgericht. Kortom een prettig bedrijf waar de klant

duurde wel wat langer dan gewoon en de prijs was aanzienlijk verhoogd zonder vooraf aankondiging

Zoals boven omschreven, duurder geworden zonder dat dit even van te voren werd gemeld, vind ik niet correct

Altijd goed en correct

Op de afgesproken tijd geholpen

Gewoon super goed

Excelent

Omdat ik elke dag aan het medicijnen bezorgen was vergat ik de wissel van winter- naar zomerbanden. Bij de garage werd dat opgemerkt en werd ik gebeld voor een afspraak. Ik heb dat als een geweldige service ervaren!

Hekemasl goed

Perfect geholpen, konden snel voor de afspraak

Afspraken worden altijd nagekomen erg klantvriendelijk Service uitstekend Betrouwbare dealer

Keurig behandeld met goede inachtneming corona-regels

Na telefonisch contact over lekkage van mijn auto werd direct een afspraak gemaakt

Goed geholpen prima.

Wat moet ik hier verder aan toevoegen, netjes geholpen goeie koffie redelijke prijzen vriendelijk personeel kortom als cijfer een 10

Duidelijk in afspraken

Zeer netjes geholpen. Ook wordt er duidelijk verteld wat gedaan is aan de auto.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg