Blijvend tevreden over alles!

Mulders staat voor bekwaamheid, vriendelijkheid, duidelijkheid. Altijd oog voor de klant.

Altijd netjes conform afspraak geholpen

Ontvangst netjes en volgens afspraak werkzaamheden uitgevoerd.

Prima ontvangst, lekkere koffie, duidelijke uitleg.

Klantvriendelijk met aandacht, goede heldere communicatie en duidelijk in verwachtingen

zeer betrouwbare garage

prima geholpen

Netjes van te voren gebeld wat er aan de hand is met de auto, wat de kosten worden en hierna is het keurig gerepareerd.

Super service

Een bedrijf waar je nog echt klant bent. Fantastisch!!

Altijd vriendelijk en goede service.

Ben er na tevredenheid goed geholpen

Vriendelijk personeel. Altijd een bakje aanwezig overleg als er nog wat gevonden is

Prima. Snel en goed geregeld.

De reparatie aan een van de banden en de bandenwissel is snel en goed geregeld, ik kon direct terecht. Vervangend vervoer stond keurig gereed.

Wij worden zeer netjes geholpen

Zowel aan de balie als door de dame die belt of we naar tevredenheid zijn geholpen. Ook de service aan onze auto is perfect Dankjewel

Vakkundigheid

Altijd duidelijke uitleg over reparaties en kosten.

Uitstekend geholpen!

Ik ben uitstekend geholpen!

Prettig

Super fijn en aardig personeel

Je word op de hoogte gebracht welke reparaties eruit gevoerd moeten worden dat je niet voor verrassingen komt te staan. Afspraken worden goed nagekomen .

top ,goed geholpen.

op een eerlijke en netten manier geholpen, top mulders b.v. culemborg, jullie krijgen een 10. vriendelijke groet een tevreden klant.

Geweldig top

Heel goed geholpen

ik heb niet te klagen

mijn ervaringen bij mulders opel in culenborg zijn uitstekend anders ging ik wel dichter bij huis naar de garage aangezien ik in baarn woon

Correct

Aardig en netjes bejegend. Prijsopgave klopte en snelle uitvoering

Keurig netjes geholpen

Mijn Opel Karl is voor een kleine beurt in de garage in Culemborg geweest. Alles is naar volledige tevredenheid verlopen, en ik ben keurig netjes geholpen. Ook bij de telefonische enquête heb ik aangegeven nooit tienen te geven, er moet tenslotte een streven naar beter mogelijk blijven, maar de negen is dubbel en dwars verdiend!!

Vol lof.

Onderhoud tijdig en prima uitgevoerd. Zelfs de navigatie bijgewerkt.

Topservice!!

zeer goed

zeer goed

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Staan altijd voor je klaar!!

alles goed geregeld

----

Uitstekend, snel en goed geholpen.

Uitstekend, snel en goed geholpen.

Rolweg 45

4104 AV Culemborg