kan beter

na 25 minuten stond mijn auto nog buiten maar eens gaan vragen oeps dacht dat het geen haast had maar ik zit binnen te wachten zou een klusje van ongeveer 30 min zijn nou zat in iedergeval droog met een bak koffie.

Vriendelijk, duidelijk, compleet, deskundig

Goed en snel geregeld allemaal

Goed en snel geregeld allemaal.

Uitgevoerd volgens afspraak

Vriendelijk personeel aan de balie. Keurig op tijd gereed.

Uitstekend zoals altijd

Een prima garage

Prima ontvangst Er wordt verteld wat er gaat gebeuren en bij eventuele reparatie word je altijd gebeld ,zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan . Ik mis een " verslag " Van de APK KEURING! b.v. profiel banden . Met vriendelijke groet

klantvriendelijk en goed geholpen

Goede dienstverlening

Prima bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers. APK en onderhoud binnen anderhalf uur gerealiseerd.

Goed gedaan!

Alles keurig als afgesproken en op tijd.

Supergoed en vooral flexibel.

Ik werd weer eens met een accuut probleem snel en goed geholpen

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voorgang van de herstel werkzaamheden.

prettige bejegening, goede communicatie, afspraken worden nagekomen

Ik kwam voor de APK icm een kleine beurt. Alles is naar wens afgehandeld, er waren weinig bijzonderheden.

zeer vriendelijke ontvangst, realistische analyses en snelle en flexibele service

Wederom prima en snel geholpen

Zoals eigenlijk altijd prima en snel geholpen. Medewerkers zijn supervriendelijk en gastvrij, koffie smaakt goed en er zijn enkele werkplekken beschikbaar om even te bellen of te mailen als je dat wilt of nodig is.

Snel goed en vriendelijk geholpen

Nvt

Vakkundig en professionaal geholpen.

Net zoals altijd netjes kunnen wachten in de showroom waar een werkplek aanwezig is.

Het zat even tegen en men regelt een oplossing waar ik verder mee kan. Prima service dus

Perfect!

Zoals altijd was alles weer perfect geregeld!

Onderhoud? Klaar...en goed!

Afspraak voor ondethoud gemaakt, leenauto gekregen, alles tijdig en goed gedaan. Ik ben helemaal tevreden!

Keurig onderhoud uitgevoerd en vriendelijk behandeld.

goede service en vlot het probleem gevonden en hersteld

een 10 met een griffel

klantvriendelijk en juiste informatie en service

afspraken worden goed nageleefd

Service en klantvriendelijkheid zoals al jaren! Toppers : ))

Vlot een afspraak kunnen inplannen. APK & onderhoud. Duidelijkheid, transparantie, vriendelijke balie medewerker( s). Auto rijdt weer als een zonnetje. Dank jullie wel voor het al jaaaaren top onderhoud van mijn auto en de vriendelijke bejegening.

word altijd netjes geholpen en op de hoogte gehouden van eventuele reparaties

mijn favoriete medewerker is wim (tenminste dacht dat hij zo heette) altijd keurig en correct. houd me op de hoogte van de eventuele kosten. dit zijn dingen die ik waardeer zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. De andere medewerkers zijn ook vriendelijk etc, maar als wim er zit loop ik altijd naar hem

Rolweg 45

4104 AV Culemborg