Goed gevoel

Weer probleemloos de baan op..

Werkzaamheden prima uitgevoerd...tussentijds nog belletje gehad dat er twee nieuwe banden op moesten maar dat verder alles goed was..kortom goede communicatie.

Helder geinformeerd over de werkzaamheden en de kosten.

Camera geplaatst

Zeer tevreden geholpen door de heren v/d receptie

Zie in de balk hierboven. Goed geholpen.

Snel geregeld en TOP service

Nadat een oranje waarschuwingslampje op het dashbord ging branden konden wij nog dezelfde dag terecht in Culemborg om te kijken wat de oorzaak was. Hieruit bleek dat de oorzaak een kapotte katalysator was. Dit onderdeel kon al de volgende dag geleverd worden bij Mulders in Culemborg. Voor de volgende dag werd er dan ook meteen een plaatsje gereserveerd in de werkplaats waardoor wij binnen 24 uur weer 'veilig' gebruik konden maken van onze auto! Als kers op de taart werd de auo ook nog gewassen en stond deze weer blinkend schoon voor ons klaar toen wij deze kwamen ophalen.

Snelle service, afspraak klopte perfect

Zelfs wat extra werk werd binnen de geplande tijd uitgevoerd. Winterbanden wisselen was de afspraak

Fantastische service.Een 10.

Hoefde niet lang te wachten op bandenwissel.

Precies volgens afspraak

En in 1 keer alles afgehandeld, geen bezoeken achteraf nodig.

Zoals verwacht

Kleine onderhoudsbeurt zonderproblemen verlopen.

geweldig bedrijf

vanaf de afspraak tot aan de uitvoering in een woord geweldig. ik wilde een leenauto en kwam eerder dan afgesproken....er werd niet moeilijk gedaan en snel gehandeld.

Geweldige service!

Heel goed! APK keuring, onderhoudsbeurt en winterbanden wissel. Ik word altijd even door Wim gebeld om door te geven wat er precies moet gebeuren en hoeveel het gaat kosten. Zo kom ik niet voor vervelende verrassingen te staan. Een hele fijne garage met vriendelijk en kundig personeel.

Alleen drie keer bellen voor mijn mening over het bezoek en dan nog een enquête is wel iets te veel

Hartelijk ontvangen, allen de cappuccino is niet geweldig

Nooit omkijken naar, als mijn auto naar de garage moet

Auto wordt opgehaald en blinkend schoon door de wasstraat weer thuis afgeleverd. Blij mee!

Klantvriendelijkheid was echt mega goed!

Uitstekend in communicatie, vakkennis, en service.

Makkelijk bereikbaar ook per telefoon. Er wordt goed geluisterd en daarnaar gehandeld. Goede service, auto werd thuisgebracht. Prettige bejegening.

Service zoals service behoort te zijn

Vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen. Duidelijk en goed overleg. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

De service en werkzaamheden goed uitgevoerd

Top bedrijf.

Ik wordt hier altijd fijn geholpen. Je bent geen nummer en je wordt menselijk geholpen.

Gewoon zo als het altijd gebeurd in woord super goed

Rolweg 45

4104 AV Culemborg