Betrouwbaar, aardig en correct

Je krijgt wat is beloofd

Zeer goede afhandeling, en klantgericht. Afspraak is afspraak , in een woord voortreffelijk.

Gewoon goed

Mooi wagenpark. Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Uitstekende service.

Uitstekende service en afhandeling van de huurovereenkomst

Ik zal in de toekomst, ndien nodig, zeker weer bij het verhuurbedrijf een auto huren.

Duidelijke communicatie, borg werd na afloop direct weer overgemaakt.

Top. Goede communicatie vooraf, auto was perfect, terugbrengen verliep soepel. Borg was binnen 1 dag overgemaakt.

Top service!

Heel snel een busje geregeld voor onze verhuizing. Top service!

Vriendelijk geholpen en professioneel

Super vriendelijk en snel geholpen. Een aanrader voor iedereen.

Fijn verhuurbedrijf, goede service, goede prijs.

Prima bedrijf.

Betrouwbaar bedrijf met goede service!

Snel en goed geregeld, betrouwbaar bedrijf. Handig dat je de auto kan aftanken naast het bedrijf. Huur regelmatig een auto of bus, zeker een aanrader!

aardige mensen, goede auto en afhandeling.

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijke zaak.

Had plotseling een auto nodig voor 2 maanden, oplossing en prima prijs aangeboden door de hr Spek. Zeer vriendelijke en meedenkende mensen .

Verhuur op maat

Perfect geholpen en redelijk betaalbaar voor verhuur van bestelbus , auto en/of bakwagen

Eenvoudig boeken en duidelijke en complete communicatie en service.

Als hierboven!

Alles prima geregeld.

Goed bedrijf, vriendelijk en alles prima geregeld.

Een geslaagde dag verhuizen mogelijk gemaakt door een verhuurder waar je op kan vertrouwen.

´s ochtends een busje opgehaald waarbij ik vriendelijk en duidelijk te woord werd gestaan. Alles werd mij uitgelegd en de bus werd nagelopen op reeds bestaande beschadigingen. Op suggestie van de medewerker is hiervan een filmpje gemaakt. Al snel kon ik op weg met de bus, die duidelijk prima onderhouden word. Aan het einde van de dag afgetankt ingeleverd en nog even met een medewerker nagelopen. Nog voor ik weer thuis was stond de borg weer netjes terug op mijn rekening. Zo simpel kan het dus zijn! Betrouwbaar, soepel en servicegericht.

Zoals altijd weer perfect geregeld.

Zoals altijd weer perfect geregeld.

Geweldig dat ze een rolstoel Caddy hebben

Heel fijn dat Spek een rolstoel Caddy verhuurt. Prettig geregeld en vriendelijke mensen. Top.

Goed sevice van de mederwerkre.

Hele goede service

Enorm goede service klantvriendelijk ik had mijn huurauto in Gouda opgehaald. Zeer goede auto veel vrije kilometers scheelde enorm met andere aanbieders. Ook was ik na inlevering mijn tolkastje vergeten in de auto. Ik kwam van ver uur rijden maar ze hebben netjes mijn tolkastje opgestuurd. Hier zou ik zeker vaker huren enorm aan te bevelen. Tegenwoordig ver te zoeken klantvriendelijkheid en meedenken. Compliment.

Professionele verhuurder met goed onderhouden busjes

Voor 9 dagen bus gehuurd voor vakantie naar zweden. Prima service door personeel en duidelijke nagekomen afspraken.

Super netjes en fijne grote bus

Duidelijk Netjes alle gegevens en uitleg over bus en inlevering Top bus meegekregen

Altijd top service

Altijd top service

Mark

Goeder service vriendelijke mensen aanrader !!

Een prettige ontvangst, een goede begeleiding naar de huurauto waar alles werd uitgelegd. Bij terug komst werdt duidelijk verteld dat de borg terug gestort zou worden. De zelfde dag alles weer ontvangen. Top geregeld allemaal, daarom een dikke tien.

Harmanshoeve 7

2935AT Ouderkerk aan den ijssel