Prettige eerste ervaring van een vlotte, deskundig en no-nonsens begeleide aankoop.

Proefrit in de ochtenduren aangevraagd en nadien met een kopje koffie tot overeenstemming gekomen. Heldere uitleg over de auto, de garanties en onze verkoper Sem (Breda) heeft zelfs, vanwege onze nood en wens, diezelfde middag de aflevering weten te regelen. Topservice!

Vlot, open en eerlijk.

Ik ben geholpen door Gerben Lekkerkerker in de vestiging Stolwijk bij de aankoop van een nieuwe auto. Vaartland bood mij een nette inruilprijs voor mijn oude auto waardoor er een goede deal uitkwam. Tevreden met het contact!

Altijd plezierig bij Vaartland

Geholpen door Gerben Lekkerkerker. Zeer plezierig, deskundig en met verstand van zaken. Een aanrader om zaken mee te doen.

• Product

Hi Marco, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Mijn nieuwe Volkswagen Polo hier gekocht!

Na een lange zoektocht kwam ik hier terecht voor een nieuwe auto. Gerben heeft mij goed geholpen en was heel erg behulpzaam! Er is een groot aanbod voor ieder wat wils, dus zeker een aanrader als je een auto!

• Product

Hi Lisa, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Goed geholpen door Gerben in Stolwijk

Alles netjes verlopen van bezichtiging tot afhalen nieuwe auto.

• Product

Beste M. van Oosterhout, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Geholpen door Gerben

Klantvriendelijk,

• Product

Hi Nabil, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Goed geholpen door fred

Mooie auto gezien bij vaartland stolwijk. Bij aankomst goed geholpen door fred. Vriendelijk en een leuk gesprek gehad heel ongedwongen.

• Product

Hi Robin, Bedankt voor je 4-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Fred je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

goede service, heel transparant

Auto gekocht. Geholpen door gerben. Mooie zaak, alles was al gedaan aan de auto. Proefrit gemaakt en gelijk meegenomen. Klasse!

• Product

Hi Rob, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Gerben heeft mij uitstekend geholpen qua informatie verlening en een eerlijke mening over de auto. We hebben een mooie prijs afgesproken.

• Product

Hi Luuk, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl

Geholpen door Gerben in Stolwijk

Snel geholpen voor een proefrit in een BMW M240i. Verkoper denkt goed mee en uiteindelijk een eerlijke deal kunnen maken. Super tevreden!

• Product

Hi Mika, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe BMW M240i. Team Vaartland.nl

Ben geholpen door Gerben en een mooie auto gekocht. Ben zeer tevreden.

• Product N.v.t.

Hi Joey, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl

Fantastisch!

Ik kwam op de website een volkswagen polo gti tegen. Ik kon direct langskomen om de auto te bezichtigen (in Stolwijk) en om een proefrit te maken. Ik werd uitermate vriendelijk en gastvrij ontvangen door Gerben. Nadat ik een rondje had gereden met de auto was ik direct verkocht (en de auto gekocht). Gerben, bedankt voor je goede service!!

• Product

Hi Ezrah, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe Volkswagen Polo GTI. Team Vaartland.nl

Top geholpen door Gerben in Stolwijk

Echt een aanrader alles correct geregeld

• Product

Hi Richard, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Mooie auto, vlot geregeld

Een mooie auto voor een mooie prijs! Fijn dat de auto thuis bezorgd kon worden zonder extra kosten en dat je op je gemak kan kijken of de auto naar tevredenheid is. Dit was bij mij zeker het geval. Voorafgaand werden afspraken telefonisch doorgenomen, dit ging allemaal vlot en duidelijk. De auto kon 3 dagen later al geleverd worden. Enige puntje is dat ik op de dag van levering gebeld zou worden als de transporteur mijn kant op zou komen, dit is niet gebeurd, gelukkig kwam hij eind vd ochtend en hoefde ik niet de hele dag thuis te blijven wachten.

• Product

Hi Marielle, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review. Fijn om te lezen dat (bijna) alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Fijne service, Geholpen door Gerben in Stolwijk

Ontzettend fijn geholpen door Gerben in Stolwijk, een absolute aanrader

• Product

Hi Desiree, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Ik word geholpen door Gerben. Hij is heel erg eerlijk man en prettig man

Hij heeft echt op natjes manier ons geholpen

• Product

Hi Obada, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Fijne ervaring

Goed geholpen door gerben, auto mooi opgeleverd!

• Product

Hi Victor, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Positieve ervaring

Goed geholpen door Gerben, en ook door de medewerkers op de chat. professioneel bedrijf. Aanrader

• Product N.v.t.

Beste klant, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Vriendelijk, duidelijk en goede prijs

Onlangs een mooie Tesla model 3 performance bij Fred gekocht. De auto voldeed aan mijn verwachtingen. Fred kon mij een mooi inruilvoorstel op mijn vorige auto geven en heeft ons vriendelijk geholpen. Alles waar ik van tevoren op gehoopt had. De afhandeling was duidelijk en vlot en ik zou hem zelfs al dezelfde dag mee kunnen nemen.

• Product

Hi Jasper, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Fred je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe Tesla Model 3 Performance. Team Vaartland.nl

Leuke ontvangst, goede auto’s en duidelijke uitleg, maar aflevering meer een ‘feestje’ van maken

Bij binnenlopen van de showroom werd ik gelijk gezien en leuk ontvangen. Fred wist waarvoor ik kwam, maar informeerde en luisterde goed naar mijn wensen. Hij kwam na een kop koffie ter zake en liep mee naar de auto. De proefrit volgde en besloot tot kopen over te gaan met een mooie inruilwaarde voor mijn auto. Als verbeterpunt zou ik mee willen geven: maak van de afleveringen een groter ‘feestje’ aangezien het voor veel mensen een grote uitgave is en een aankoop voor meerdere jaren

• Product

Beste klant, Bedankt voor je positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Fred je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Oplichters zijn het!

Omdat mijn huidige private lease Skoda Citigo e total loss was na een aanrijding met een PostNL bus, had ik snel een andere auto nodig, aangezien mijn private lease contract hierdoor werd beëindigd. Bij Vaartland in Den Haag zag ik een Kia Picanto. Tijdens mijn bezoek vertelde de verkoper dat de vorige geïnteresseerden een proefrit hadden gemaakt en dat de koppeling niet goed functioneerde. Hij verzekerde mij echter dat, indien ik de auto zou kopen, er een nieuwe koppeling geplaatst zou worden. Hij gaf aan dat een proefrit daardoor onnodig was, omdat de auto door de kapotte koppeling slecht zou rijden. Ik stemde in en kocht de auto, die vervolgens bij mij thuis werd afgeleverd. Al snel merkte ik dat de auto niet goed reed en veel lawaai maakte op klinkerwegen. Bij navraag werd mij verzekerd dat dit een producteigenschap was. Na ongeveer twee weken begon de auto problemen met de koppeling te vertonen, wat kracht vereiste om te kunnen schakelen. Mijn e-mails hierover bleven onbeantwoord en mijn telefoontjes werden genegeerd. Vervolgens liet ik een aankoopkeuring uitvoeren bij een vakgarage in Wezep, waaruit bleek dat de auto rondom schade had gehad en dat het herstel niet goed uitgevoerd was. Onderdelen waren bijvoorbeeld niet goed bevestigd. Het rapport gaf ook aan dat de koppeling eveneens niet in orde was en dat er bij koppelen een krakend geluid aawezig was. De auto werd dus ook afgekeurd in het aankoop rapport. Ik bezocht Vaartland in Zwolle met mijn verhaal en kreeg een contactpersoon van Vaartland Den Haag. Deze verwees mij door naar Autoschadeland.nl in Bergambacht voor een beoordeling van de auto. Ondanks de twee uur reistijd besloot ik hierheen te gaan. Bij aankomst bleek dat zij direct enkele herstelwerkzaamheden uitvoerden. Hoewel dit een verbetering was, werden de problemen slechts half opgelost. De koppeling werd slechts afgesteld in plaats van vervangen. Na ongeveer drie weken kwamen de problemen met de koppeling weer terug. Koop hier nooit een auto!

• Product

Beste Berry, Vervelend om te lezen dat het defect aan de auto niet helemaal naar wens is opgelost. Ik kan uit je review niet ophalen of je al contact met onze klantenservice gehad hebt. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected]? Dan kunnen we, wanneer het probleem nog niet is opgelost, samen op zoek naar een oplossing. Team Vaartland.nl

Ik heb heel goed geholpen

Ik heb een bmw lease aanvraag gedaan en mijn golf ingeruild. Ik heb een goed en nette onderhouden auto. Ik heb daarvoor ook een goede prijs gekregen. De bmw die ik heb gekocht is een hele mooie nette auto. Tijdens de aanvraag ben ik ook goed geholpen, het duurde beetje langer door een fout van mijn leasemaatschappij maar ik ben wel alsnog goed geholpen door de heer Fred Blakenberg in Vaartland Stolwijk. Bedankt voor het goede service.

• Product

Hi Rustem, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Geholpen in Stolwijk door Gerben

Geholpen in Stolwijk door Gerben. Fijne, betrouwbare snelle service

• Product

Hi Vera, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te leze dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Geholpen in Stolwijk door Gerben!

Super geholpen snelle service en neem echt de tijd voor je!

• Product

Hi Dennis, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Gerben je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Geholpen door Gerben Lekkerkerker

Top geholpen.