Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Eerste keer een Mazda 3 aangeschaft bij Vaartland. Snel en vriendelijk inruil en proefrijden geregeld. Teleurstelling bij de bezichtiging: krasjes op lak en voor en achterruit terwijl de Mazda als refurbished wordt geleverd. Maar toch voordeel van de twijfel gegeven en gekocht, want de Mazda 3 rijdt super. Dus voortaan graantje zout nemen bij de refurbished bestempelde auto’s. Voor de rest best wel tevreden. En goed geholpen door Yusuf! Prima vent!
Ik was al een tijdje op zoek naar een specifieke auto voor een eerlijke prijs. Bij Vaartland zag ik " mijn" Audi A6 3.0 Tdi biturbo. Bomvol met opties zoals ik wilde. Dus onaangekondigd naar Heerenveen. Daar hou ik van, wil de auto in alle rust bekijken en beoordelen. Aangekomen bleek Peter Bansema alleen te zijn en had al afspraak met andere klanten. Wat een geweldige kerel, wist alle ballen hoog te houden. Als klant moet je natuurlijk ook de rust hebben, iedereen doet zijn best. Na proefrit formulier ingevuld te hebben kon ik lekker lang rijden. Peter zei over circa 45 minuten weer voor mij tijd te hebben. Was niet erg, wat een auto en super mooie staat. Zag ook dat hij een Cleanprotec lakverzegeling heeft gehad, dus top conditie. Bij terugkomst hadden we uiteraard nog een gevalletje inruil. Bij mij een BMW 520d Touring uit 2015, ook bomvol opties. Heerlijk hoe relaxed de onderhandeling ging. Natuurlijk gezonde strijd, maar aan het eind een deal die voor beiden goed was. Als de verkoopprijs correct is moet je bij inruil ook eerlijk zijn. Dank aan Peter voor de manier hoe alles ging. Het zijn en blijven altijd weer je eigen zuur verdiende euro's die je uitgeeft. In mijn geval met plezier door de manier hoe Peter cq Vaartland werkt. Aanrader dus.
Alles werd goed geregeld door aardig personeel
Ik ben er goed geholpen en ze hebben mooie auto's.
Wilde mijn Diesel inwisselen voor een Benzine. Gelukkig hadden ze nog eenzelfde type auto staan maar dan een benzine versie. Het is wel even wennen van een Diesel naar een 2 cilinder benzine maar de auto rijd goed. Zelfs als ik wat heb met de auto werd ik goed te woord gestaan.
Op vrijdag kochten wij een Mazda 6. Op zondag stond ik stil, de multiriem was gebroken.. vreemd vond de ANWB bij zo'n jonge auto. We konden niet vette rijden. Binnen 8 na aanschaf van een auto sleept se ANWB niet weg. En aangezien vaartland én autotrust op zondag niet bereikbaar zijn, moesten we de auto achterlaten. De dag daarop moest ik dus met een geleende auto naar mijn werk en regelen dat mijn auto gerepareerd zou worden. Vaartland gebeld, die verwees naar autotrust, die verwees een garage in de buurt..Maar zij verslepen niet dus dat is blijkbaar voor eigen conto? Verschillende sleep bedrijven benaderd, maar aangezien ik niet op een onveilige plek stond, konden ze mij niet binnen 2 dagen helpen. Ik heb de auto echt nodig voor mijn werk, dus ben ik met hulp van een collega de auto op gaan halen en naar de garage gesleept. Dit heeft mij 3 uren gekost ( 210 euro, aangezien ik zzper ben)Gelukkig was het euvel wel snel verholpen. 2 dagen later echter, begon het waarschuwingen te regenen...istop, automanagement, scbs/sbs, enz..nu loopt hij in noodloop en gaat morgen wéér naar de garage. Kortom een hoop rompslomp wat je eigenlijk niet verwacht van een 5 jaar oude auto die nagekeken is voor aflevering...
Beste Anjes, Allereerst vervelend om uw bericht te vernemen, echter zijn wij wel verheugd dat uiteindelijk alles goed is opgelost. Naar aanleiding van uw bericht heeft Vaartland.nl u een bericht gestuurd. Indien u hier interesse in heeft, kunt u reageren via [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Fijne verkoper, goed geregeld.
goed bedrijf
Goed bereikbaar afspraken nakomen. Mooie e - klasse gekocht online.
Zeer tevreden en erg prettig geholpen.
Hele goede ervaring gehad met de verkoper. Gaf veel informatie en wat hij niet wist vroeg hij na of zocht hij op. Bij het ophalen stond er iemand anders. Deze jongeman heeft ons ook zeer goed geholpen zelfs met lichte krassen nog uit de auto poetsen wat ik eigenlijk al had verwacht dat dat zou gedaan zijn bij het ophalen. Wat wel een groot minpunt is en waar we nu dus nog steeds last van hebben is dat er een APK is gedaan door de naastliggende garage. Er is een advies. Aangegeven voor overmatige vloeistof een lekkaasje. Dit had niet gemogen naar mijns inziens. Dit is ook niet genoemd door de verkoper van vaartland. Dit resulteerde dat we na datat we de auto op vrijdagavond hebben opgehaald er op zondagochtend al een lampje ging branden dat de olie op was. Hierdoor moesten we op maandag naar vaartland waardoor pas weer op vrijdag bij de garage terecht konden en daarna via de garantie een eventuele reparatie konden doen. Voor een diagnose konden we pas de vrijdag na de aankoop terecht. Hierna moesten zij een aanvraag doen voor de garantie en pas op dinsdag werd ik gebeld voor een afspraak voor weer een week later op de maandag erna. De maandag erna zal alleen nog een verdere diagnose plaatsvinden omdat deze niet te doen was binnen een half uur. Daarna zal de auto nog gemaakt moeten worden. Dit is allemaal zeer vervelend. We kopen een auto met garantie met een nieuwe APK en dan verwacht je niet dat je meteen al elke week bij de garage staat. Wij hopen dus dat dit zeer snel opgelost zal zijn en dat we daarna kunnen genieten van onze auto. Uiteindelijk zijn we dus tevreden over de eerste verkoper maar minder over de gebruikte garage van Vaartland Halsteren. En jammer dat het APK formulier moet is door genomen met ons. Wel teleurgesteld hierin.
Een echt goede en betrouwbare klantvertegenwoordiger van het bedrijf, vooral ALAN BEY, ze hebben me geholpen, ik bied mijn eindeloze dank aan, het is onmogelijk voor iedereen, ze hebben het proces in 4 dagen voltooid en het voertuig bij mij afgeleverd, nogmaals bedankt aan vaartland en zijn team
Heb een Volkswagen Golf gekocht bij de locatie in Apeldoorn. De dag erop startte de auto niet, Anwb gebeld die de accu had geladen. Meteen de locatie gebeld en ik mocht meteen terecht. Binnen 15 binnen te zijn geweest, waarbij me dochter nog een zonnebril kreeg, was de auto weer klaar met een nieuwe accu. Belangrijk te melden dat ik geen garantie erbij had genomen. Dus top!
Nazorg, garantie en product is het nog te vroeg voor een reactie, gezien de koop recent heeft plaats gevonden.
Yusuf was erg behulpzaam en helder in zijn communicatie. Ik kon bij de bezichtiging gelijk de auto meenemen, en sindsdien rijdt ik met meer plezier dan ik had verwacht in de nieuwe auto.
Het kopen van de auto was prima. Fijne verkoper. Goed mee te onderhandelen. Het ophalen was minder. Moet toch een beetje feestelijk zijn. Maar dat was het (behalve de strik op denauto) niet echt. Het ging allemaal nogal rommelig ( waren met man minder maar daar hoef je als klant toch niet de dupe van te worden) Toen ik op de terugweg naar huis was ging het lampje branden van te lage bandenspanning dat vind ik best slecht, dat daar niet even naar gekeken is.
Mijn ervaring is dat de verkopers alleen geïnteresseerd zijn in het verkopen van de auto's. In de vestiging in Heerenveen ben ik ronduit onbeschoft en zelfs agressief benadert. Over de vestiging in Apeldoorn kan ik weinig zeggen.
Beste meneer/mevrouw, Naar aanleiding van uw negatieve review heeft de betreffende verkoper contact met u opgenomen. De punten waar een kleine miscommunicatie op was, is vervolgens besproken en naar onze weten netjes opgelost. Indien er nog vragen zijn, kunt u contact opnemen met de betreffende verkoper of de klantenservice via 0182-748500. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Originele beoordeling
Mijn ervaring is dat de verkopers alleen geïnteresseerd zijn in het verkopen van de auto's. Ze weten zeer weinig en geven slecht of geen advies.
Beste meneer/mevrouw, Naar aanleiding van uw negatieve review heeft de betreffende verkoper contact met u opgenomen. De punten waar een kleine miscommunicatie op was, is vervolgens besproken en naar onze weten netjes opgelost. Indien er nog vragen zijn, kunt u contact opnemen met de betreffende verkoper of de klantenservice via 0182-748500. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Goed geholpen en erg vriendelijke medewerkers.
eerlijk en betrouwbaar! heb de auto gekocht zonder eerst te gaan kijken en heb 100% gekregen wat mij beloofd is! bedankt voor de super service Duncan en Alan!
Netjes en correct behandeld door Peter.
Behulpzaam
Ik heb een auto gekocht voor een reële prijs. Ik ben positief verrast hoe een verkoper mij te woord stond in het filiaal Halsteren.
Afgelopen vrijdag hebben we onze nieuwe auto opgehaald! Erg tevreden over het klantcontact, de service en geholpen door een hele vriendelijke verkoper, Martijn dank je wel!
Prettige samenwerking
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.