Zeer wisselend
Bij de aankoop van onze auto met verschillende medewerkers contact gehad. Daarbij nadrukkelijk aangegeven dat wij via de mail informatie wilde ontvangen over de auto / het maxi+ pakket / onze overeengekomen afspraken / het uit te voeren onderhoud alvorens we de auto wilden komen ophalen. Gezien de reisafstand voor ons een te rechtvaardigen wens. Na veel onduidelijk contact, miscommunicatie (mail deed het niet), niet nagekomen afspraken en slordige berichten toch maar naar Apeldoorn gereden. We hebben door de drukte altijd moeten wachten en kregen niet het idee dat onze aankoop prioriteit was. Eenmaal 'aan de beurt' hebben wij uiteindelijk toch de informatie mogen ontvangen zoals we die wilden zien. Het was wel een gok voor ons, want dit had voor hetzelfde geld anders kunnen lopen en dan waren we zonder auto naar huis gegaan. Het viel op dat het erg druk was, dit kunnen we de verkoper dan ook niet geheel kwalijk nemen. Beter informatie verstrekken, duidelijkere afspraken maken en ze ook nakomen is zeker een verbeterpunt.
Tot op heden blij met de auto, hebben hem nu nog maar 4 dagen, dus kan er nog niet veel over zeggen. Kortom, veel verbeterpunten, maar hopelijk toch een goede aanwinst.