Mooie auto gekocht en goed geholpen, maar na aanschaf waardeloze service!
In Januari dit jaar een auto gezien bij Vaartland die aan al mijn wensen voldeed. Hierop een afspraak/proefrit via de website aangevraagd. No geen 5 minuten na de aanvraag werd ik al opgebeld om de afspraak te bevestigen.
Een uurtje later was de auto al van de website verdwenen, maar nog wel te vinden via Google, maar dan met de tekst verkocht er bij. Direct terug contact opgenomen, maar de auto was er zeker nog, alleen had iemand er bij gezet dat deze niet meer online mocht staan.
Bij de proefrit alles doorgenomen met de verkoper en uitleg gekregen over de garantiepakketen en wat daar allemaal bij hoort. Garantiepakket uitgezocht en de auto gekocht. 2 weken later kon ik de auto op komen halen.
Nadat ik de auto eenmaal had bleek er het een en ander niet geleverd zoals afgesproken. Auto was niet gepoetst of schoongemaakt aan de binnenkant, ster in de voorruit was niet gerepareerd terwijl mij verzekerd is door de verkoper dat dit wel zo zou zijn en de beloofde kortingsbonnen en waardebonnen waren nog niet ontvangen.
Hierover heb ik bijna 20 mails moeten sturen waarbij er maar op een kwart van de mails reactie terug kwam. Ruim 5 maandan na aanschaf de servicebonnen ontvnagen. Helaas niet wat er beloofd is en alleen in te wisselen bij een garage in Stolwijk (1,5 uur rijden hier vandaan).
Al met al eind Januari de auto in ontvangst genomen en begin Juni pas alles wat bij het aangekochte servicepakket hoorde mogen ontvangen na hier ruim 20 keer over gemaild te hebben. Erg jammer als je voor ruim 30K een auto koopt en voor 1K een servicepakket er bij dat je zo veel moeite moet doen om te krijgen waar je voor betaald hebt. Ik zal hier niet weer een auto kopen.