Super goed geholpen door Gerben en enorm goede inruilprijs gekregen voor oude auto. Gerben maakt het ook persoonlijk. Hij liet ons eerst even zelf rustig (alleen) bij de auto kijken en kwam na een tijdje even informeren. Vervolgens werd er eerst gekeken naar de prijs alvorens de proefrit kon plaatsvinden. Logisch want als je er qua prijs niet uitkomt heeft een proefrit geen zin.
Verleden week in Stolwijk voor mijzelf een prachtige BMW 5 serie gekocht. Afhandeling werd door verkoopadviseur Theunis de Lely die wat mij betreft zeer klantvriendelijk en deskundig is, verzorgd. Perfecte uitleg gehad over de auto en garantiepakket. Dezelfde dag doorgereden naar de vestiging in Zwolle waar mijn zoon ook een 5 serie kocht. Hier geldt hetzelfde voor verkoopadviseur Peter Bosch. Alles perfect afgehandeld en niets was teveel gevraagd. Derhalve kan ik een ieder Vaartland aanraden.
Op internet zagen we de auto staan, afspraak zo gemaakt, proefrit snel geregeld net als de aankoop. De standaard pakketten vond ik te duur dus geen gebruik van gemaakt, wellicht dat er een tussenvorm interessant zou zijn. De auto had een aardige plek op de motorkap die heel netjes is weggewerkt, helemaal top! Auto prima in orde en rijd er met veel plezier in! Dus erg tevreden met
Mijn aankoopwaarde lag onder de 8000,-
ik heb de auto met een half jaar Bovag garantie gekocht. Dit vond ik wel net ze prettig en in de veronderstelling dat hij dan goed nagekeken zou worden. Echter toen ik de kofferbak dicht gooide bleek het achterlampje van de nummerplaat verlichting los te hangen( beugeltje was afgebroken) op weg naar huis bleek ook het blad van de ruitenwisser achter kapot te zijn ( rubber was los gescheurd ) en voor had de garage de ruitenwisser bladen verkeert om gemonteerd. Het is allemaal niet zi schokkend maar vond het wel vervelend. Wat voor garage is hij dan geweest. Kennis, kundigheid? Over de verkoop ben ik zeer tevreden. Alle lof voor de verkopers. Eerlijk en transparant.
3 maanden geleden een golf 7 gekocht in stolwijk waarmee Arnout Neeleman mij goed geholpen heeft, Auto werd geleverd met garantie inclusief service beurt.
Heel goed geholpen daar de verkoper in Helmond. Hij legde alles super goed uit en kwam met een goede inruildeal. Fijn en professioneel bedrijf, ik koop er zeker nog eens een auto.
Via internet een auto gezien en aangeschaft. Fijn geholpen, niks opgedrongen. Gewoon duidelijk. Ik raad vaartland.nl aan. Dank je Roy.
3 maanden geleden een auto gekocht in stolwijk waarmee Arnout Neeleman ons supergoed geholpen heeft doormiddel ons te helpen en de juiste keuzes en afwegingen te maken Hij heeft ons alles goed uitgelegd, Ook over de proefrit maakte tijd en afstand niet uit we zijn toch zo\'n anderhalf uur weg geweest En ook de gebreken die er waren zijn netjes en vriendelijk verholpen Bij het ophalen van de auto stond hij er ook netjes opgepoetst op ons te wachten. Al met al super geholpen en een prachtige auto er aan overgehouden
Mooie golf 7 gekocht, super geholpen door Stefan ! En heel erg blij met de mooie en nette auto. Bedankt !
Top! Ik reed 24 uur na mijn proefrit de deur uit met mijn Fiat grande Punto. Dankzij de service en vriendelijkheid van Peter Bosch Vaartland Zwolle!!
Vaartland Zwolle: Nick heeft ons goed geholpen met de auto en Kees heeft het daarna opgepakt. Beide hebben ze het verder prima afgehandeld. Na de auto overdracht is er nog 2-3 x contact geweest of we tevreden waren over de auto en hoe het allemaal is gegaan. Als we nog vragen zouden hebben, mogen we altijd contact met ze opnemen. We zijn erg tevreden over Vaartland Zwolle.
Vaartland Stolwijk; Hou je vast: waardeloze vestiging. Totaal ongeïnteresseerd, onvriendelijke ontvangst, nare sfeer. Auto stond op moment van bezichtiging naar hun zeggen in de binnenkomsthal echter stonden er in deze hal ook dikke gepoetste wagens, wat nou aankomsthal! Proefrit was niet mogelijk tenzij eerst de prijs werd afgesproken. Vooraf gebeld over jackporaanbieding en de nu gewijzigde prijs. Hier was volgens de betreffende medewerker altijd over te onderhandelen. Eenmaal aangekomen kon er nog geen 100 euro van de prijs af op een prijs van 20k! Daarbij enkele zaken waargenomen welke ontbraken waarna verkoper (zonder ook maar enige affiniteit met het mooie merk), ons inhoudelijk niets over de auto kon vertellen. En ons dood leuk vertelde: oh ja maar ik denk dat je dat zo bij bmw kan bestellen....oké. Tevens werkte deze beste man naar eigen zeggen nog maar 1 dag bij het bedrijf, echter was het zeer opmerkelijk dat hij in 1 dag alle regeltjes aangaande de aanbiedingen uit zijn hoofd wist... Toen we benoemden dat letterlijk een enkele dag geleden de auto voor ruim 2k goedkoper aangeboden werd, vroeg hij of ik een vergissing maakte. Pardon?? Toen ik een screenshot van deze eerdere aanbieding liet zien gaf hij te kennen dat het kenteken er niet op stond, echter hadden wij 2 screenshots. Na het tonen bond hij wat in en zei, sjah dit is de prijs. Hij gaf tevens aan dat de autos met een jackpotaanbieding al langer in de vestiging aanwezig waren en deze er dan het liefst uit moeten. Daarop zeiden wij dat het dan logisch is dat de prijs weer hoger word (not)! Wat een prutsvestiging, nog nooit zoiets meegemaakt bij vaartland, en toch inmiddels al 3 wagens gekocht in het verleden. Dit was wel bij andere (betere) vestigingen. Hier zien ze ons nooit meer terug! Doe er je voordeel mee.
Ik ben uitermate correct en klantvriendelijk geholpen, heb alle gelegenheid gekregen voor een proefrit en werd in de gelegenheid gesteld onderzoek te doen naar de historie van de auto. Ik beveel Vaartland Heerenveen (Stefan Ludden) van harte aan!
Mijn ervaring met Vaartland Apeldoorn is niet goed. De service is ver te zoeken. Na een Audi A6 gekocht te hebben van meer dan 40k was hij bij aflevering smerig van binnen, tot twee maal over voor terug geweest toen was hij pas schoon. Na ruim 5 maanden ging de Sim lezer van het MMI systeem kapot. Door persoonlijke omstandig heden was ik er niet altijd met me hoofd bij en had andere dingen aan me hoofd. Stom maar na 6 maanden en 1 dag heb ik gebeld dat ik even langs wou komen voor overleg wat we hier aan konden doen. Ik was te laat en ze konden niks meer voor me beteken.. niks geen coulance Service tot aan de deur.
Mijn ervaring met Vaartland Den-Haag is heel positief,dit is mede door toe doen van verkoper Gerben Lekkerkerker. Gerben geeft je alle ruimte om de auto te bekijken,zonder opdringer te worden. Geeft je advies,denkt met je maar laat de beslissing aan jou over. In ons geval,waren wij er de eerste keer nog niet uit en hebben we Gerben vriendelijk bedankt. Na diverse keren e-mail contact gehad te hebben kwamen wij nog niet tot een overeenkomst. Daarna zijn we 14 dagen later,onverwacht wezen kijken of de auto er nog stond. Gerben was er ook weer en na een uitgebreide proefrit,de auto genomen. De proefrit was geen probleem,gewoon een kopie van je rijbewijs en rijden. Ik heb de verhalen ook gelezen van koopovereenkomsten,die gemaakt zijn om te proefrijden. Maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het geen probleem is bij Vaartland Den-Haag. De auto die wij gekocht hebben,is een BMW 2 serie GT uit 2015 van de eerste eigenaar en dealer onderhouden en zijn er heel tevreden. Mede dankzij de ongedwongen sfeer bij Vaartland Den-Haag en Gerben Lekkerkerker.
Een maand geleden een (op het oog) mooie Peugeot 308 stationwagen gekocht. Omdat de auto nog geen 3000 km geleden nog een dealerbeurt heeft gehad + dat de auto nog geen 3 jaar oud is , de auto zonder garantie gekocht. Helaas stond ik binnen 2 weken al met motorstoring stil langs de snelweg, uiteindelijk dachten ze de bougies(want die zagen er volgens de monteur oud en gebruikt uit en waren lange tijd niet vervangen; toch bijzonder als de auto volgens vaartland altijd dealer onderhouden was en technisch 100% in orden was). Bougies vervangen en \"uiteraard\" voor mijn kosten: want dit zijn volgens Vaartland onderdelen en daar zit geen consumentengarantie oid op en ze konden mij niet tegemoet komen. Na een week er weer gereden mee te hebben, helaas weer een motorstoring. Een ongedefinieerde motorstoringscode, na 2 weken lang bij de garage te hebben gestaan + naar de Peugeot Dealer te zijn geweest: waarschijnlijk de bobine en een software update. Hiermee dacht ik dat alles opgelost en klaar was, maar toen kwam er ook nog een rekening voor mij binnen: dit was erg vervelend, aldus vaartland. Maar ik had de auto zonder garantie gekocht en vaartland wilde maximaal 2 uur werktarief betalen en de rest kwam voor rekening van mij. Al met al dus alleen maar gezeur met de auto gehad en 3 van de 5 weken met de auto kunnen rijden, voor de rest bij de garage gestaan. Wat op het oog een mooie deal leek qua prijs, is dus uiteindelijk toch erg duur uitgevallen + vertrouwen in de auto en vaartland zelf totaal kwijt...
Tijdens het opstellen van het factuur kwam er een onverwachte \"Aflever-servicepakket van 295euro\", dit stond nergens vermeld staat. Niet transparant. Daarna ook nog problemen gehad met schokdemper waar geen service voor gedaan werd. Slechte after service.
Vaartland Heerenveen In 2016 een BMW 3-serie gekocht bij Stefan van Vaartland.nl, via het ideale principe van het transporteren naar het dichtstbijzijnde filiaal. Heerenveen in mijn geval. Soepel zaken gedaan & bij een storing in het led-achterlicht kort na aankoop ben ik zeer pro-actief geholpen. Vorige week volgens dezelfde constructie een BMW uit Stolwijk laten overkomen. Binnen enkele dagen stond hij op locatie in de proefritstand. Wederom zeer prettig geholpen. Ondanks dat de auto niet aan mijn verwachtingen voldeed, werd me op geen enkele wijze het gevoel van verplichtingen of ‘kleine lettertjes’ opgedrongen.
dienstverlening heel slecht,bereikbaar heel slecht
Als eerste was vaartland voor ons een onbekend autobedrijf. Reden er als ware altijd langs. Nu voor de verandering even een kijkje genomen. De showroom valt gelijk op met prachtige aankleding en eye catchers van prachtige auto\'s. Na wat rondkijken een leuke auto gezien en vrijwel snel een goed gesprek gehad met verkoper en teamleider. Vriendelijk ontvangen, met een kop koffie. Samen tot een leuke prijs kunnen komen, werd echt gehoord. Na rondrit nogmaals gesproken, nog kunnen onderhandelen en gelijk een deal kunnen maken. Bedrijf over algemeen ziet er netjes uit, veel en ruime keuze (ook in prijs) Bij aflevering te horen gekregen dat er toch 2 nieuwe banden op moesten... Dit is kosteloos gebeurd. ( echt top! )Tevens vervanging van onderdeel is verkoper netjes in geweest deze gelijk te splitten van prijs. Zeer netjes. Apk er ook bij op gezet. Voor ons een bedrijf dat zeker een goede waardering mag hebben betreft kundigheid, prijs/kwaliteit , voor en nazorg! Wij zullen vaartland in de toekomst zeker vaker komen opzoeken en aanraden in onze familie en vriendenkring.
vandaag een hele mooie auto in ontvangst genomen bij Vaartland Apeldoorn SUPERSERVICE
We hebben een hele goeie ervaring gemaakt. Prettige nette verkoper met geduld en wist waarover hij sprak. Prijs was goed onderhandelbaar. Inclusief inruil mogelijkheid. Na verkoop nog een kleinigheid met de gekochte wagen. Ook dit netjes en snel opgelost.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.