Een goed proffesionele klantgerichte ervaring. Echter zou het voor een autokoper prettiger zijn als de verkoper iets meer van de auto afzou weten zodat er een betere info is. De auto die wij gekocht hebben is een citroën C4 grand Picasso. En het blijkt dat de motor, een THP motor, best wel wat motorolie verbruikt ongeveer 1 liter op de 1100 km. En dat de diesel uitvoering met HDI motor, wel wat motorolie verbruikt maar dat is ongeveer 1 liter per 12000 km. Als we dat hadden geweten waren we voor de citoën C4 grand picasso diesel gegaan. Deze had wel wat mee km gereden maar was ook goed onderhouden (was ooit lease auto). De verkoper was verder zeer vriendelijk, correct en behulpzaam. Zeker toen we terug naar de garage moesten voor het motorolie probleem. Heeft hij (Ardo van Vliet) geregeld dat we een vervangende auto hadden tot dat onze auto klaar en gemaakt was omdat de garage geen vervangende auto had. Een Pluim voor de verkoper.
Met de koop van de Audi A4 Avant kent. 10-TNG-6 ben ik tevreden . Maar nu ik mijn velgen wil wisselen bij mijn Audi dealer ,blijkt dat zij de auto verkocht hebben met winterbanden en die slijten met warm weer en hoge snelheid heel snel. Ik vind dat de verkoop mij daarvan op de hoogte had moeten stellen en mij zomerbanden hadden moeten leveren. MVG
zeer goed en profesioneel
Zeer goed en vriendelijk Enigste minpuntje is dat je eerst naar de garage moet komen zonder dat je de auto ziet en daarna word er ern afspraak gemaakt dat je de auto wel te zien krijgt. Dat vind ik een minpunt vooral zoals wij van ver moesten komen.
Goede service en prima auto gekocht
Goed bedrijf zover voor het eerst een auto hier gekocht en geen gezeur over banden of iets gewoon nieuwe er op !
Klantvriendelijk..goeie service
De auto die ik kocht mankeerde niets en dat is zo gebleven....... De afspraken die we gemaakt hebben zijn vrijwel allemaal nagekomen dus mag tot op heden niet mopperen. Kortom, een tevreden klant !
Srrvice en verkoop overtuiging prima , de nazirg daarintegen vindt ik veel minder. Na de aankoop best veel kosten gehad van reparaties. Daar tel kontakt over gehad lijst met herstelde gebreken gemaild tot nu toe geen antwoord dat is jammer.
Mede door de goede inruilprijs hier een goede auto gekocht.
Betrouwbaar, oprecht en ze doen wat ze beloven. Goede service, duidelijke afspraken.
Erg tevreden over het geheel! Van ontvangst tot aankoop, personeel erg vriendelijk en verstand van zaken, in 1 woord top!!!!
Na een lekkere kop koffie en een goed gesprek met de verkoper werd de auto gepresenteerd, werkelijk een plaatje zoals ik hem verwacht had, zelfs nog mooier als op de foto\'s! Vervolgens een offerte opgemaakt met de verkoper en een eerlijke inruilprijs gekregen conform de huidige marktwaarde. De verkoper atendeerde mij er eerlijk dat de auto toe was aan een beurt en hebben gezamenlijk gekozen voor het maxi service pakket welke volledig aan mijn wensen / eisen voldoet! Ik rijd inmiddels al een maand met veel plezier in mijn nieuwe auto rond en heb ook nog een telefoontje gehad of de auto beviel, helemaal top dus.
Ik heb 4 maanden geleden een auto gekocht bij Vaartland Den Haag. In het koopproces heb ik afgesproken met de verkoper dat er een paar dingen zullen worden gerepareerd. Ik vroeg om een schriftelijke toestemming, maar hij zei dat bevestiging per e-mail genoeg is. Na vele telefoongesprekken maakten ze een afspraak om de auto te repareren. Ik nam de auto naar Den Haag uit Eindhoven. Ze hebben gezegd dat de reparatie maximaal 1-2 dagen zal duren. Raad eens wat er gebeurde? Mijn auto wachtte daar 10 dagen en ze hebben de auto zelfs niet verplaatst van waar ik weg was. Ze zijn zo verontschuldigd en gezegd dat het goed gedaan wordt in Eindhoven en we zullen de kosten terugbetalen. Raai nog een keer wat er gebeurd is? Na vele telefoongesprekken zeiden ze nee. Geen terugbetaling omdat ze hun e-mailbevestiging van de verkoper niet accepteren. Waarom is het mijn probleem? Uw verkoper heeft mij beloofd en de bevestiging per e-mail verzonden. Slechtste klanttevredenheid ooit. Koop niets van Vaartland, met name vanuit Den Haag. Ik voeg de e-mail convesraion toe die ik noemde. Mijn e-mail: Beste Ilhan, Alstublieft kunt u onderstaand de offerte die ik heb ontvangen zien. Ik wacht op uw bevestiging. Vriendelijke groeten, Fatih Antwoord van Vaartland: Beste Fatih, Je kunt de reparatie uitvoeren. De factuur moet op naam: Vaartland, Laan van Waalhaven 231, 2497 GL Den Haag. Met vriendelijke groet, Ilhan Aydin verkoopadviseur
Vorige week een zeer mooie BMW cabrio gezien op de site van Gaspedaal. Deze auto werd verwacht bij Vaartland, filiaal Zwolle. Fotos waren nog niet beschikbaar maar na 1 telefoontje kreeg ik deze direct toegestuurd. Omdat wij op de korte termijn niet in de gelegenheid waren om langs te komen heb ik gevraagd of deze auto voor ons gereserveerd kon worden en dat was geen enkel probleem. Tussentijds nog meerdere malen op prettige wijze telefonisch contact met de verkoper gehad en volgens afspraak naar het betreffende filiaal gegaan. We werden keurig te woord gestaan en na een proefrit en korte onderhandelingen (zonder gladde praatjes) de auto direct op naam gekregen en meegenomen. Een prettige manier van zaken doen die wij als positief hebben ervaren!
Vorige week een zeer mooie BMW Cabrio gezien op \"Gaspedaal\" die verwacht werd bij Vaartland, filiaal Zwolle. Foto\'s waren nog niet beschikbaar maar na 1 telefoontje kreeg ik deze direct toegestuurd. Omdat wij op de korte termijn niet in de gelegenheid waren om langs te komen heb ik gevraagd of deze auto voor ons gereserveerd kon worden en dat was geen enkel probleem. Tussentijds nog meerdere malen op prettige wijze telefonisch contact met de verkoper gehad en volgens afspraak naar het betreffende filiaal gegaan. We werden keurig te woord gestaan en na een proefrit en korte onderhandelingen (zonder gladde praatjes) de auto direct op naam gekregen en meegenomen. een prettige manier van zaken doen die wij als positief hebben ervaren!
Zeer slecht. De eerste indrukken waren goed, snel over de auto kunnen beschikken en netjes geïnformeerd. Bijgekochte garantie is wassen neus want de zware problemen worden teniet gedaan met wegwuiven, niet volledige info over het probleem en wegschuiven van het probleem door klant extra te laten investeren en vervolgens de mogelijkheid tot het maken van een afspraak vooruitschuiven zodanig dat de garantie termijn verstrijkt. Garantie wordt overigens bij Vaartland gekocht maar geleverd door externe partij. Daarbij neemt Vaartland geen enkele verantwoording meer. Auto heeft na aankoop binnen een half jaar 4x bij garage gestaan en dat in totaal bijna 10 weken.
Goed en prettig zaken doen.
Een teleustellende ervaring gehad metV aartland. In december \'16 Q5 gekocht en bij proefrit aangegeven dat de motor haperde. Bij aflevering was het probleem niet opgelost, noch na een week garage! Daar konden ze uiteindelijk het euvel niet verhelpen en na nog 2 weken auto vervoerd naar Stolwijk. Daar werd probleem wel verholpen maar auto nog 3 weken kwijt. In de tussentijd wel vervangend vervoer gekregen. Al met al bijna 2 maanden(!) later auto pas teruggekregen, toen garantieperiode ondertussen bijna was verlopen. Gedurende de hele periode ook nog vaak zelf achter zaken moeten aan gaan/bellen terwijl je bij zo\'n investering toch op z\'n minst goede service & kwaliteit verwacht. Ze zijn bij Vaartland dan wel scherp aan de prijs maar bij een volgende aankoop betaal ik liever wat meer bij een ander.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.