UPDATE 01-08-2023 Na reactie van vaartland zie onderstaand nog geen reactie mogen ontvangen.. (buiten de reactie hieronder) Allereerst betreurt Vaartland.nl uw klachten. Uw e-mail, ontvangen d.d. 20-06-2023 om 13:20 uur, is in goede orde ontvangen en wordt in behandeling genomen. Op 25/02/2023 heb ik bij vaartland mijn Renault talisman in ontvangst mogen nemen. (Prijs 22K) De verkoop aan mij ging uitstekend maar daarna verliep het wat stroef (Auto gekocht bij vaartland Zwolle verkoper Dhr, N.) Bij het proefrijden vielen mij een 3 tal zaken op. 1 Middenarmsteun defect 2 Ventilatierooster defect 3 Trilling in het stuur (Punt 1+2) Alle zaken hierboven zou voor aflevering worden opgelost echter is dit niet helemaal gelukt doordat er een aantal onderdelen besteld moesten worden. Toch ben ik met dhr. N overeengekomen dat we de afleveringsdatum lieten doorgaan aangezien de verwachte levertijd van de onderdelen 3 weken waren. De 3 weken werden 13 weken. In die weken kreeg ik geen contact meer met Dhr. N op terugbelverzoeken/voicemails werd niet gereageerd. Uiteindelijk kreeg ik een reactie. Dat Dhr, N niet meer werkzaam was. En dat er over mijn klachten intern niet was gecommuniceerd en dat de onderdelen op het moment zoek waren. Uiteindelijk is dit in Apeldoorn gevonden en netjes door Thijs opgelost. Punt 3, bij het proefrijden viel mij ook op dat er een trilling aanwezig was. Dhr, N is hierop ingestapt en heeft gereden en bevestigd dat dit het geval was. Hij zou hier na laten kijken (op de bon vermeld) bij het ophalen is mij gemeld dat de wielen van de auto gebalanceerd waren. Probleem was weg. was... begin mei begon de trilling helaas terug te komen. Hierop werd mij geadviseerd om dit bij autotrust te melden (aangezien ik voor 6 mnd garantie Maxi Pakket had bijgekocht.) (Ook meteen de airco gemeld deze wordt niet koud.)
Na al eerder een goede ervaring bij Vaartland ook deze keer zeer tevreden over de aankoop van mijn Peugeot 508. Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen. Geen onnodige verkooppraatjes.
Hi Gerrit, Bedankt voor jouw 5-sterrenreview. Leuk om te lezen dat je na een eerdere goeie ervaring weer bij ons terug gekomen bent. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je Peugeot 508 en hopelijk tot een volgende keer! Team Vaartland.nl
Wat een topper van een verkoper.(Marvin) Heel gedreven en openlijk, zeer professioneel en bekwaam. Top auto gekocht voor de vakantie. Zeker een aanrader. 10 sterren **********
Hi Anas, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze verkoopadviseur Marvin. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Top geholpen in aanschaf auto , goede inruilwaarde voor mijn auto , zeer klantvriendelijk in uitleg en prijs . Alleen maar tevreden . Wij zijn blij met Vaartland en hopen in de toekomst wederom zaken te doen .
Hi Ad, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent en tevreden bent met je aankoop. We wensen je veel rijplezier en veilige toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Door omstandigheden had ik binnen een week een andere auto nodig. Zij hebben mij hierbij prima geholpen en precies geleverd volgens afspraak en tegen een eerlijke prijs! Wat ik opvallend vond was dat ik gerust alle vragen kon stellen en daar dan ook een echt en eerlijk antwoord kreeg. Dat gaf mij al direct vertrouwen. Geen verassingen achteraf en prima service conform afspraak!
Hi Theo, Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze verkoopadviseurs. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl
Goed verhaal, alles ziet er netjes uit. En betrouwbaar overkomen. Had wel graag vooraf geweten dat een extra garantiepakket afnemen van min 795e verplicht is.
Hi Robin, Bedankt voor je positieve review. We zullen je feedback meenemen. Voor nu wensen we je veel rijplezier en veilige kilometers in je nieuwe auto toe. Team Vaartland.nl
Snel en prima afgehandeld
Op Hemelvaartsdag zonder afspraak langsgegaan. Het was erg druk, maar er werd toch ruimte gemaakt voor ons. Fijn verkoopgesprek gehad, serieus over de inruil onderhandeld. Na aankoop alles keurig bevestigd gekregen per mail en ook van iedere vervolgstap. Bij aflevering was alles zoals afgesproken en stond op afgesproken tijd klaar. En later toch nog even informeren of alles naar wens was. Hele prettige ervaring. En de auto waar het uiteindelijk om ging ois helemaal top.
Hi Eric, Bedankt voor je positieve en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen jullie veel rijplezier en veilige kilometers toe in jullie nieuwe auto en wie weet tot een volgende keer! Team Vaartland.nl
Prima service
Hi Chantal, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Team Vaartland.nl
Prima geholpen
Hi V. Schutte, Bedankt voor de 5-sterrenreview. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Team Vaartland.nl
Marcos hij heeft ons het hele proces geholpen hij was super duidelijk over alles en het was fijn dat we hem altijd konden bellen of appen met vragen . Super man top en bedankt
Hi Angelo, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door Marcos. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Recent een nieuwe wagen gekocht bij Vaartland Den Haag, maar door omstandigheden niet in staat geweest om deze binnen de in eerste instantie afgesproken termijn op te halen. Uiteindelijk is dat pas na bijna twee maanden gelukt en Vaartland heeft hier geen probleem van gemaakt en de auto gewoon voor mij achter gehouden. Uiteindelijk de auto opgehaald en tot nu toe ben ik er erg blij mee. Voor mijn oude auto heb ik ook een nette inruilprijs gekregen, niet een waarbij ik het gevoel kreeg dat men mij een poot wilden uitdraaien. Hoe de wagen op termijn bevalt en of ik nog aan moet kloppen voor garantie (hopelijk niet), dat moet natuurlijk nog blijken. Maar het verbaast mij om hier reviews te lezen van klanten die extra garantie moesten bijkopen. Mij is verteld dat ik gewoon een jaar garantie op de auto heb, wel zo fijn want niet alle (mogelijke) gebreken komen in de eerste paar maanden aan het licht. Soms ook omdat ze pas opvallen in een bepaald seizoen. Kortom; tot nu toe nog niets dan positieve ervaringen met Vaartland den Haag!
Snelle deal, prijs kwaliteit top. Contact verliep erg soepel en makkelijk met Peter. Dik tevreden en zeer goede service van Ali.
Hi Wilco, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in jullie nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Wat een leuk bedrijf. Vriendelijk verkopers, goede kennis en betrouwbaar. Peter heeft ons goed geholpen en heeft alles goed en helder uitgelegd aan de hand van plaatjes en internet. Heel blij met mijn nieuwe aankoop waar ik veel veilige kilometers mee kan maken. Mijn volgende auto wordt zeker weer bij vaartland gekocht en kan het iedereen adviseren er langs te gaan.!
Hi Chantal, Leuk om jouw positieve review te lezen en fijn dat je zo goed geholpen bent door Peter. We wensen je voor nu veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto en hopen je in de toekomst zeker weer terug te zien! Team Vaartland.nl
Markus heeft me supergoed geholpen. Hij denkt mee met al mijn voorkeuren en gaat voor de volle 100% mee met je wensen. Een topverkoper, goede aanrader als je een goede verkoper nodig hebt.
Hi Ishak, Bedankt voor je positieve review en fijn dat je zo goed geholpen bent door Marcos. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
In januari een “refurbished” hybride BMW gekocht. 2/3 Weken na aankoop kom ik erachter dat de verwarming +/- 5 van de 10 keer niet werkt als ik elektrisch rijd. Na telefonisch en mail contact te hebben gehad met de klantenservice werd ik teruggebeld door de verkoper van Vaartland Zwolle. Hij vertelde mij dat dit een beveiliging van de ( hybride) accu is , dat als het te koud is de verwarming niet werkt. Ik geloofde hem niet en ben doorverwezen naar autotrust om een diagnose uit te voeren. Nadat de auto ondertussen naar 3 verschillende garagebedrijven is geweest om een juiste diagnose te kunnen krijgen werd ik gebeld door de verkoopleider met de mededeling : “ik heb goed en slecht nieuws voor je, het goede nieuws is dat nu duidelijk is dat de elektrische verwarming defect is. Het slechte nieuws is dat dit niet onder jouw garantiepakket valt en ook niet onder de wettelijke garantie, je hebt verkeerd gegokt!! met het garantiepakket wat je hebt afgenomen. “ De verkoopleider kwam met het voorstel om de rekening van bijna 1600 euro te splitten. Hier was ik het niet mee eens en heb een jurist ingeschakeld. De jurist heeft een brief naar Vaartland gestuurd met het verzoek dit kosteloos te herstellen etc. De verkoopleider bleef van mening dat de verwarming niet onder de “wettelijke garantie” valt en stelde voor dat ik maar een tegenvoorstel doe. Ik heb een tegenvoorstel gedaan van 250 euro ( met tegenzin, maar ik begin er een beetje moe van te worden en de kosten beginnen aardig op te lopen, ( verlofuren, jurist)) .Hier zijn ze mee akkoord gegaan dus zullen ze ( als ze al een opmerking over deze review maken) wel als opmerking plaatsen dat het nu goed geregeld is toch , want dit was mijn eigen voorstel….( handig aangepakt van ze). Conclusie : Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid als er iets niet goed blijkt te zijn. Refurbished moet je met een hele grote korrel zout nemen.
Beste Mario, Vaartland vindt het vervelend dat u ontevreden bent en we vinden het ook jammer dat we op verschillende reviewsites uw verhaal tegen komen. Uiteraard staat u dit vrij daar zijn deze sites ook voor bedoeld. Ik zal hierbij onze kant van het verhaal doen om de volledige transparantie in deze te bieden. Wat in ons specifieke geval de crux van het verhaal blijkt te zijn is dat voor u afspraak geen afspraak is. U heeft gekozen voor ons Basis service pakket welke onze klanten de zekerheid geeft op, geen discussie w.b.t. motor en aandrijflijn. Een kachel die het in principe gewoon doet maar soms ook niet is een lastige en in onze voorwaarden zou het niet binnen het Basis pakket vallen. Had u voor het Maxi pakket gekozen zou het er wel onder gevallen hebben maar die was € 500,- duurder en dat was volgens u niet nodig. Ondanks uw eigen keuze hebben wij uw klacht serieus genomen en u uitgenodigd bij 1. Onze eigen service partner in Zwolle daarna 2. Een specialist en 3. Naar de BMW dealer laten gaan om het probleem in kaart te brengen want zonder een gedegen diagnose weten we niet waar we het over hebben met elkaar. De enige oplossing om er zeker van te zijn dat de kachel het 100% van de tijd zou doen was het vervangen van de kachel. Maar goed, dat brengt ons weer op het punt dat hij naar uw eigen zeggen 50% defect is en onze in onze opvatting 50% heel. Wat is er dan eerlijker om het verschil dan ook te delen op die 50%. Hetgeen wat we u dan ook voorgesteld hebben? U was degene die begon over wettelijke garantie en non-conformiteit. Naar uitvoerig contact tussen mij en uw jurist, die ons voor 100% van de kosten op wilde laten draaien, hebben wij inderdaad gezegd dat wij delen een passende en eerlijke oplossing vonden voor beide partijen vinden en dat als u, en uw jurist, het hier niet mee eens waren wij niet zagen hoe het dan anders te moeten oplossen. Ik heb uw jurist dan ook uitgenodigd ons te dagvaardingen en dat we dan de rechterlijk macht een uitspraak te laten doen. Soms is dat nodig als je er samen niet uit komt… Wat onze verbazing dan ook schetst is dat uw jurist namens u nog een ander compromis voorstelt en dat is de door u genoemde € 250,- eigen bijdrage aan de reparatie. Dus het verhaal is exact anders om, Vaartland.nl is ingegaan op uw voorstel en heeft dus het leeuwendeel van de reparatie voor haar rekening genomen ( €1.350 vs. € 250,- ). Wij leren nog elke dag en inmiddels zijn onze servicepakket voorwaarden van het Basis pakket herzien zie hiervoor : https://www.vaartland.nl/auto-diensten/auto-servicepakketten. Met vriendelijke groet, Peter Bosch Verkoopleider Vaartland Zwolle
Top service Alle hulp gekregen die we nodig hadden Leuke en gezellige sfeer en dus zeker geslaagd
Hi Sabah, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in jullie nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Er wordt de tijd voor je genomen, zodat je in alle rust de auto kan bekijken. Duidelijk antwoorden op je vragen En prijs/kwaliteit is prima. Ook is de klantvriendelijk top.
Hi Menno, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Auto gekocht, heb er verder geen verstand van. Goed geholpen, dat wel, en de thee was lekker
Hi Bianca, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Top service! Alles is netjes en op tijd geregeld naar wens. Zeker aan te raden!
Hi Ozan, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Mijn ervaring was heel goed met deze meneer. Hij was heel aardig en ging me alles vertellen over mijn nieuwe wagen dus ik ben heel tevreden met hem.
Hi Mishanou, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Enorm blij met onze nieuwe aanwinst. We zijn super goed geholpen. Alles is goed en helder uitgelegd. Verder ook top service door Thijs dat hij ons opgehaald heeft bij het station in Apeldoorn! Vaartland echt een aanrader!
Hi Ziani, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door Thijs. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Niks op aan te merken, blij met mijn nieuwe auto en blij met de service van Vaartland. Thijs was erg behulpzaam en vriendelijk en het contact liep heel goed. Dankjewel
Hi Nienke, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door Thijs. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Leuk gezellig mooie auto’s en een goede deal kunnen maken. Kom hier zeker weer terug Vaartland Den Haag.
Hi Husay, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie
Hi Ingrid, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.