In 1 woord geweldige service

Stonden op camperplaats Heusden en mijn man zijn kogellagers lagen eruit. Dit was dus wel een probleem omdat we nog 2 weken vakantie hadden. Wij zijn hier perfect geholpen door Marianne en Daan En degene die daar in het service center werkt van synamo had echt verstand van zaken ( meneer met baard, weet zijn naam niet) Konden hem laten staan, en kregen een leen fiets mee. Op de terugweg stond hij alweer klaar. En was top gemaakt. Daarom een 10. Dank jullie wel voor de top service die jullie ondanks dat jullie het heel druk hadden aan ons hebben geleverd. Werden toch maar even tussendoor geholpen. Gr Gerard en Elly uit Urk

prima en betrouwbaar bedrijf

Zeer prettige behandeling zowel bij aankoop van fietsen als bij onderhoud en reparatie. Prima service. Al het mogelijke doen zij direct en men wikkelt alle zaken rond aankoop, onderhoud, reparatie en eventuele garantie correct af, kortom: een fijne zaak.

slecht

hoezo garantie of een prijsafspraak nakomen? overweeg nu om dit allemaal maar te gaan escaleren via de Bovag? Pelders reageert niet meer terwijl het volgens mij maar o een paar kleinigheidjes gaat...

ZEER BETROUWBAAR BEDRIJF!

2 Jaar geleden ging ik naar Pelders fietsenzaak voor informatie v e E-BIKE. Ik kreeg een hele goede uitleg en Marianne had alle tijd, ik mochtveen E-BIKE lenen v e weekend om het gevoel te krijgen of het een fijne fiets was! Echte goede service! Helaas konden hun de Gazelle Grenoble niet aan mij verkopen omdat Gazelle Pelders fietsen niet gunde! Ik baalde daar enorm van omdat ze zo hun best hadden gedaan! Een vriendin van mij heb ik geadviseerd om daar een E-BIKE te kopen, afgelopen vrijdag heeft ze er een besteld maar ook naar aanleiding omdat ze met Pinksteren een E-BIKE bij Pelders fietsen had gehuurd! Mijn E-BIKE wil ik laten onderhouden door Pelders! VEEL SUCCES MET JULLIE ZAAK IN DRUNEN!

Super service !!

Zeer vriendelijk geholpen. 2 ebikes gehuurd voor een hele dag. Prima fietsen Super service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Top bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

perfect, zeker aan te bevelen

Netjes en na behoren tewoord gestaan en geen verkoop praatjes Alles netjes gerareerd ik blij naar huis toe

• Reden bezoek Onderhoud

Veel op voorraad

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

voor mij is de eerlijkheid van jullie het belangrijkste wat telt

• Reden bezoek Andere reden

Andoornstraat 1 A