In februari een Nissan Note gekocht en een trekhaak laten monteren voor onze fietsendrager. Er vanuit gaande dat deze goed was gemonteerd niet eerder getest voordat ik hem ging gebruiken. Wij zouden zaterdag 18 juni vertrekken voor een fietsvakantie bij de moezel dus toch maar dinsdag even testen of alles werkt. Alleen de richtingaanwijzers werkten maar de rest niet. Dinsdagmorgen gebeld om het voor zaterdag gerepareerd te krijgen. Krijg van de werkplaats medewerker te horen dat het niet kon want ze zaten helemaal vol gepland. Na veel gepraat kon ik de auto donderdagmorgen om 9 uur neer zetten dan zouden ze kijken als er wat tijd vrij kwam om het te verhelpen. Word ik om 14 uur gebeld dat ze het niet konden verhelpen omdat waarschijnlijk het kabelboom kastje kapot was en dat moest besteld worden en dat moest ik de auto maar vrijdag om 9 uur brengen. Krijg ik te horen dat het kastje niet was binnen gekomen want dat moest uit Duitsland komen en daar was donderdag een feestdag dus alles gesloten. Maandag zou het binnenkomen en maandag gemonteerd worden. Vraagt de balie medewerker of ik mijn vakantie niet 3 dagen kon uitstellen. Ik zei dat ik zaterdag naar Duitsland zou vertrekken met een kapotte aansluiting. Tijdens mijn vakantie bericht gekregen dat het kastje was binnen gekomen en een afspraak had voor 20 juli bijna een maand later dus ook in de zomer zonder trekhaak. Mijn conclusie is dat als deze aansluiting was getest bij installatie waren ze er wel achter gekomen dat het niet werkte bovendien lijkt het mij sterk dat het kastje kapot is bij een nieuwe trekhaak. Ook was de aansluiting niet recht naar achteren stond maar naar beneden. Daar moest dus ook nog een koppelstuk tussen omdat mijn drager een andere aansluiting had. Nu moest ik dus bijna plat op de grond liggen met mijn hand bijna op de grond om op gevoel de stekker aan te sluiten, te gek voor woorden. Toen ik de stekker eruit haalde bleek de stekker van mijn drager helemaal uit elkaar lag
DIT IS EEN ZEER SLECHTE GARAGE WAAR MEN VOOR SERVICE EN KLANTVRIENDELIJKHEID ABSOLUUT NIET MOET ZIJN. DEZE GARAGE VERDIENT GEEN DEALERSCHAP
Geachte heer Erkens, Wij begrijpen dat het vervelend is dat er lakschade op het dak van uw auto aanwezig is. Zoals u weet, is de oorzaak daarvan ontstaan door inwerking van (waarschijnlijk) vogelpoep en dat valt niet onder de dekking van de lakgarantie. Dit is ook bevestigd door het schadebedrijf welke dit beoordeeld heeft. Omdat u tijdens het telefoongesprek met onze service adviseur de verbinding verbrak, heeft hij u nog een uitgebreide e-mail verstuurd waarin e.e.a. nog is uitgelegd. Ook op het voorstel van deze service adviseur om naar een gezamenlijke oplossing te kijken, heeft u tot op heden nog niet gereageerd. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u dan alsnog zo’n review plaatst. Mocht u gebruik willen maken van onze diensten dan vernemen we dat graag van u. Met vriendelijke groet, Content Autogroep KIA | ’s-Hertogenbosch
de eerste keer wezen kijken leek alles prima te zijn. we werden een kwartier voor aankomst gebeld of we er zo aan kwamen!!, nou weten we ook waarom, de auto moest even behandeld worden zodat wij niets roken , maar toen wij de auto 3 week later ophaalden bleek er in gerookt te zijn, zou best kunnen zei de verkoper!! toen was de koop al beklonken, maar toch de week daarop gebeld of ze de ozon behandeling wilden betalen, we zouden dan maar naar Eindhoven komen {uit Groningen} dan deden zij de ozonbehandeling, wat 8 uur duurt!! het enige wat we nog konden krijgen is een Nummerbord voor aanhanger etc etc . de auto is verder prima , maar de SERVICE is in één woord gezegd SLECHT!! Mijn eerste review van 10-05-2022 klopt Niet!!
Wij geven een 10 omdat Bryan Willems deze ook verdiend! Vanaf het eerste moment tot het wegrijden vandaag met onze nieuwe auto,werden we behandeld als diva,s. Niets was hem teveel. Bedankt Bryan.
Er wordt nog contact opgenomen over de financiering dus we wachten nog maar ondertussen dacht ik even kenteken intypen en kijken wat eruit komt nou 3000 minder blijkt de auto waard te zijn , wel schandalig ik heb geen ervaring met auto’s maar een dealer die 3000 bijna 4000meer vraagt dan wat hij waard is vind ik toch wel oplichters! Echt jammer wacht nog op de auto maar als je geen verstand heb van auto wordt je daar zo omgepraat! Werd gelijk gebeld of ik me mening kon verwijderen nadat ik dit had gepost. Uiteindelijk is de financiering afgewezen niet omdat het financieel niet in orde was want er was ook geen bkr registratie maar en nu komt het omdat ik niet pas in het klantprofiel wat is een klant profiel ???!? wel heel toevallig dat ik gedupeerde ben van de toeslagen affaire en afgewezen ben!! Geen aanrader dus !
Goedemorgen, Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken en uitgelegd dat de prijzen van de koerslijsten niet marktconform zijn. In de huidige markt zijn de auto's allemaal duurder. Een auto met deze opties en kilometerstand wordt nergens goedkoper aangeboden. Wij hopen dat wij de auto, na goedkeuring financiering, aan u mogen leveren! Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep
Originele beoordeling
Er wordt nog contact opgenomen over de financiering dus we wachten nog maar ondertussen dacht ik even kenteken intypen en kijken wat eruit komt nou 3000 minder blijkt de auto waard te zijn , wel schandalig ik heb geen ervaring met auto’s maar een dealer die 3000 bijna 4000meer vraagt dan wat hij waard is vind ik toch wel oplichters! Echt jammer wacht nog op de auto maar als je geen verstand heb van auto wordt je daar zo omgepraat!
Goedemorgen, Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken en uitgelegd dat de prijzen van de koerslijsten niet marktconform zijn. In de huidige markt zijn de auto's allemaal duurder. Een auto met deze opties en kilometerstand wordt nergens goedkoper aangeboden. Wij hopen dat wij de auto, na goedkeuring financiering, aan u mogen leveren! Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep
In februari een fiat panda gekocht bij content autogroep Eindhoven. Verkoper Eric Mies... Verkoop praatje was goed maar de service is een bak ellende. De vorige eigenaar had er te lang mee doorgereden en zij hadden het 1 en ander al vervangen... Echter vanaf het begin alleen maar bijgeluiden... Garantie van 3 maanden erbij gekocht... Ook onlangs stabilisatie stang vervangen en een zuigerveer van de achterklep... Nog steeds bonkend geluid ( veerpootlager ) aan de voorzijde... Tevens klapte het raam mechanisme kapot. Op diagnose geweest en viel onder de garantie ... Vanmiddag belden ze op ( 5 dagen later ) ."sorry" maar het betreft niet de motor of de versnellingsbak dus helaas geen garantie. Beetje kort door de bocht! Je kan er een auto kopen maar na een maand herkent de verkoper jou niet eens meer.. laat staan de service... Je krijgt continue te horen dat ze het "zo" druk hebben... 1 e afspraak 3 weken op moeten wachten en vervolgens klagen ze steen en been dat ze het zo druk hebben en de auto op de dag planning staat... Waarom maak ik als klant dan een afspraak. De medewerker van de service lachte m'n vrouw zelfs uit toen hij zei dat het niet onder garantie viel... Ik heb de onderdelen nu zelf besteld ..nog geen 75 euro... Triest dat zo'n bedrijf " erkend fiat dealer " zich voor zo een bedrag laat kennen. Voor ons nooit geen auto meer van content groep uit Eindhoven!!!
we zijn tevreden op de manier hoe we zijn behandeld! Dankjewel Henry De Roij
Auto gekocht en zeer vriendelijk en eerlijk behandeld door Eric Mies. Heb ik wel anders meegemaakt! Eric is een voorbeeld hoe het wel moet! Zeer tevreden!
Thanks Bart Conijn for your excellent service and helping us with our many questions on our first fully electric car. We are very happy with it and the entire experience with KIA has been fantastic!
Vandaag onze auto, Kia xceed PHEV opgehaald bij vestiging Den Bosch. Wij zijn goed geïnformeerd en vriendelijk te woord gestaan bij de aankoop en aflevering. Met dank aan de heer Jack Meuwissen.
Van de week een auto gekocht na alles getekend te hebben wilde ik wegrijden starten mijn auto niet 3 mensen bezig geweest hem aan de praat te krijgen met de mooie woorden dit gaat niet meer gebeuren in de toekomst enkele dagen later starten hij weer niet bleek de accu gewoon kapot te zijn nieuwe accu geplaatst wat 2uur moest duren geen compensatie niks werd gewoon weggestuurd met een slecht gevoel wat is het volgende wat er nog kapot kan zij
Gisteren wezen kijken bij content autogroep in Den Bosch naar een alfa romeo Stelvio, werden dan ook hartelijk ontvangen door Leonard Pigmans onder het genot van een bak koffie. Al met al een prettige sfeer en totaal niet opdringerig, wordt tijd voor je genomen en de mogelijkheid geboden een stuk ermee te gaan proefrijden. Na onze proefrit waren we er al snel uit en hebben de Stelvio dan ook gekocht, ook toen we aangaven dat de banden niet helemaal meer top waren werd dan ook direct aangegeven dat er een paar nieuwe ondergezet werden incl. complete onderhoudsbeurt. Als de auto net zo uitpakt zoals we zijn behandeld door content autogroep hebben we een topdeal, dank daarvoor!
Gebeld voor afspraak om mijn Jeep Renegade te laten uitlezen ivm storingsmelding motor. Ik kon direct dezelfde dag terecht om 14u. Zou maximaal een uur duren, buiten wachten ivm corona. Bij afzetten auto werd ik onvriendelijk ontvangen door een “servicemedewerker”, hoe druk het wel niet was en ik echt zo blij mocht zijn dat ik terecht kon en ze konden uitlezen maar ik echt niet hoefde te rekenen op reparatie. Afspraak gemaakt dat ik gebeld zou worden als de auto uitgelezen was. Dezelfde dag niks gehoord. Volgende dag gebeld, ik zou terug gebeld worden, niks gehoord. Dag erna weer gebeld en de servicemedewerker liet mij weten absoluut geen tijd te hebben gehad. Ik ben de auto 2 dagen kwijt geweest zonder resultaat, fijn de kerst in met deze storing. Ik dacht mijn auto bij een goede dealer te brengen. De houding van de zogenaamde service medewerker is zeker geen visitekaartje voor dit bedrijf.
We zij er heel goed geholpen
Meteen super goed geholpen, snelle service !
Hyundai Kona gekocht. Leuke verkoper maar... als ik hem na 4 weken weer zie kent hij me niet meer. Vandaag bandenwissel. De sleutel van de anti diefstalbauten Nergens te vinden. Gebeld. Moeten daar en daar liggen zegt verkoper Sander uit Tilburg. Wanneer ik uitleg dat ze echt nergens te vinden zijn werd mijnheer Sander onbeleefd. Geen excuses gekregen. Nooit geen auto bij Content meer. Ik ben echt boos.
Als zeer serieuze geïnteresseerde van een Kia EV6zijn wij afgeknapt door de benadering en deskundigheid van de aanwezige verkoper. Hij kon niets, wilde niets, en wist niets. Lijkt wel of ze bij Kia Tilburg geen EV6 willen verkopen. Wij waren al voor 80% over de streep. Ze zitten niet op een in te ruilen auto te wachten lijkt het. Jammer, maar wel een rare ervaring.
Goedemiddag, Wij hebben uw review gelezen en wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen graag met u in contact komen. Wij hebben u een mail gestuurd en wij hopen dat u hierop reageert. Met vriendelijke groet, Content Autogroep
We hebben 28 oktober mijn nieuwe auto opgehaald. We zijn door Brian Willems geholpen. We hebben een lekkere cappuccino aangeboden gekregen en hebben alles goed doorgenomen en ontzettend goed geholpen. Bedankt voor de goede service
In zeer korte tijd goed geholpen door de verkoper van Content Autogroep Den Bosch. Complimenten. Nam ook echt de tijd voor me en mijn vragen.
Dankzij Sven hebben we de auto kunnen leasen doe we graag wilden hebben. Fijne service en nu heel blij met onze nieuwe E-Kona.
Vorige week -zonder afspraak - even langs geweest met een sleutelprobleem (afstandsbediening) van onze Fiat Ducato camperbus. Meteen geholpen; euvel ook meteen verholpen door een zeer deskundige medewerker! En dat niet alleen, het was ook nog een heel aardige, klantvriendelijke man. Wat een service! Dank je wel!
Zaterdagmorgen 9 oktober ging ik met vrienden in mijn Fiat voor een langweekend naar Duitsland toen nabij Den Bosch het oranjelampje (motorblokje) ging branden en de tekst “Defect motor) verscheen. Naar automobielgroep Content gereden. Ondanks dat op zaterdag geen diagnoseonderzoek wordt uitgevoerd heeft de monteur de computer uitgelezen. De motor liep keurig en gaf alleen temperatuurverschil in koelvloeistof aan. Monteur mocht verder niet sleutelen maar vermoedelijk niet goed werkende sensor of zelfs luchtbel kon oorzaak. Halverwege vakantie viel temperatuurmeter uit. Tijdens thuisreis deed meter het weer en doofde het oranje lampje. Ga het nu ik thuis ben na laten kijken. Onze complimenten voor uw monteur -vakman!!- en dat op zaterdagmorgen zonder kosten in rekening te brengen. !!!!!!
Tot 2 x toe verteld de balie medewerker foute info eerst over tank klep daarna over update van het navigatie systeem.
Enthousiaste ontvangst, goede uitleg van de meest gebruikte opties, goede afwikkeling met oog voor de klant. Fijne beleving dat de nieuwe Kona vanuit de showroom wordt gepresenteerd en later naar buiten wordt gereden. Er wordt tijd genomen voor de aflevering.
Contentautogroep is een uitstekend bedrijf en zijn uitstekend geholpen met de keuze bij een auto die bij ons past. In een woord TOP!!
Pieterbergsweg 3
5628 BS Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.