Nieuwe kia gekocht en er is met aandacht naar onze wensen geluisterd top
heb mijn tweede gulietta alleen maar positief ben altijd klant geweest bij garage bedrijf wouters tilburg
na 2 maanden er achter gekomen dat er in mijn Fiat 500 geen matten achterin lagen. na een telefoontje met Content werd er direct aangeboden om alsnog te matten te komen ophalen.
Originele beoordeling
helaas bleek dat na aflevering van mijn Fiat 500 geen achtervloermatten aanwezig waren.na mijn telefoontje werd verteld dat er nooit achtermatten worden bijgeleverd.een beetje raar want ik heb inmiddels 4 Fiatjes 500 gehad en allemaal hadden ze matten achterin.jammer dat ik deze niet uit mijn andere Fiatje 500 heb gehaald.slechte service.bij de andere dealers werd ik veel beter behandeld.
Had op korte termijn een lease auto nodig. Binnen een aantal weken was het hele proces doorlopen en kon ik mijn nieuwe Kia Stonic ophalen. Werd telkens vlot geholpen en de auto is super. Bedankt .
Content heeft prachtige KIA's in voorraad, maar het verhaal van Leo en Richard is herkenbaar. In mei 2019 kocht ik een Kia Ceed met kenteken JF-334-F. Voor mijn inruilauto kreeg ik 7000 Euro. De verkoper wilde dat ik wel snel een handtekening zette, want anders was ie weg. Een goede deal, dus ik tekende maar. Jammer dat de inruilauto mankementen ging vertonen. Een bevriend monteur wees me op noodzakelijke vervanging van distributieriem en remschijven. Eerlijk bij Content Den Bosch aangegeven dat ik van de koop afzag vanwege de mankementen. De verkoper wees me op 15% boete van de verkoop volgens de BOVAG-voorwaarden, dus of ik maar even bijna 2000 Euro wilde betalen. Op 19 juni 2019 is de genoemde KIA Ceed alsnog aan een andere koper verkocht. Reken maar dat deze koper nogmaals die 595 afleveringskosten heeft betaald, terwijl ik die ook al had betaald. Leo waarschuwde Content Den Bosch al voor buurman Van Boxtel die ook KIA's verkoopt.
Fiat Panda 1.2 in februari 2016 nieuw gekocht, toen nog Nieuwkoop. In 2019, met ongeveer 17500 km en na een paar maal te zijn stilgevallen op de snelweg, is in februari-maart het gasklephuis vervangen. Nu in november, met 21500 km, weer op de snelweg stilgevallen. ANWB moeten laten komen. Dynamo defect. Mag natuurlijk niet. Dynamo moet toch zo'n 200.000 km meekunnen. Zowel de dealer als de Fiat Consumer Service vinden het waarschijnlijk normaal dat dit toch al binnen 4 jaar en met 21500 km kan gebeuren, want beiden bewegen geen milimeter. Zou toch van de dealer mogen verwachten dat deze bij Fiat Nederland een nieuwe dynamo claimt.
Het was heel leuk om de auto te kopen ook door de sfeer bij kia. We moesten 10 weken wachten en zelfs toen wist bas nog dat we een rode strik wilde! Haha. Het was het wachten waard! Ondertussen veel gelachen. Het was een unieke ervaring. Bart en Bas, Super bedankt voor alles! Dikke 10 van ons!
Richard uit Tilburg heeft gelijk. Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf. Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto. De indruk bestaat dat er op korte termijn geld verdiend moet worden. Toen ik aangaf dat ik in januari 2021 het plan had om bij Content Den Bosch een gloednieuwe KIA te kopen, zijn ze niet geïnteresseerd. Wat wil je nu kopen? Dat wordt dan uiteindelijk een tweedehands van 8400 Euro en 595 Euro afleveringskosten. Dat laatste nooit doen, want als ze de kans krijgen innen ze die binnen 2 maanden 2 keer bij 2 verschillende klanten. Vraag na 4 maanden en 600 kilometer wat die tweedehands van 8400 bij inruil nog oplevert bij inruil en Content biedt je 6000 Euro. Zo kun je snel rijk worden. Content Den Bosch vergeet blijkbaar dat buurman Van Boxtel ook KIA's verkoopt.
Auto gekocht bij Bart Conijn in Den Bosch. Zeer blij met mijn Kia. Goede service en eerlijkheid. Daarnaast bezit Bart over veel kennis die hij gemakkelijk op mij over kon brengen. Was top!
heb een mooie auto gekocht
Speciaal uit Den Haag naar Den Bosch gereden voor de jeep compass. Heb de auto online gezien en nog mailcontact gehad met een collega. Offerte laten maken en de auto gereserveerd. De volgende ochtend belde ik terug dat ik groen licht had. Hadden ze de auto die ochtend verkocht. Slechte zaak! Was netjes geweest als ze me hadden gebeld om te zeggen dat er iemand geïnteresseerd was en of ik heb nog wilde.
Een aantal jaar geleden kocht ik mijn auto bij Nieuwkoop, hij had toen nul op de teller staan. Een prima auto waar ik nog steeds met plezier in rijd. Ik heb hem daarom altijd naar Nieuwkoop gebracht voor een beurt, maar de laatste paar keer was steeds het verhaal dat er dure reparaties nodig waren omdat hij anders niet veilig zou zijn. Het viel me op dat bij anderen ook dat verhaal werd verteld, dat is waarom ik toen naar een andere garage ben overgestapt. Een aantal jaar geleden is Nieuwkoop failliet gegaan, en is er de content autogroep in gekomen, en dit jaar besloot ik deze garage weer een nieuwe kans te geven. Ik kwam daarom binnen voor een APK en een standaard service beurt. De auto werd gecontroleerd en daaruit kwam naar voren dat er twee reparaties nodig waren voordat de auto weer de weg op zou mogen. De kosten voor deze 2 reparaties zouden uitkomen op minimaal 700.- euro, alles in totaal op 1000.- euro. Mijn auto rijd best goed, hij trilt niet en maakt geen rare geluiden, dus heb mijn eigen plan getrokken en ben naar een onafhankelijk keuringsstation gegaan. Daar kwam hij daar glansrijk door de keuring heen. Het commentaar van de content garage: "het zijn prutsers". Er mag dan een nieuwe eigenaar in zitten, maar de praktijken zijn hetzelfde gebleven. Geen aanrader. Ik heb inmiddels contact gehad met een andere monteur bij voormalig Nieuwkoop garage. De lucht is geklaard, zij leggen de lat erg hoog bij het keuren, de andere garage waar hij nu goed is gekeurd legt de lat lager. Wat mij betreft kan de lat ook wat lager bij Nieuwkoop, dit werkt onnodige hoge kosten in de hand.
Originele beoordeling
Een aantal jaar geleden kocht ik mijn auto bij Nieuwkoop, hij had toen nul op de teller staan. Een prima auto waar ik nog steeds met plezier in rijd. Ik heb hem daarom altijd naar Nieuwkoop gebracht voor een beurt, maar de laatste paar keer was steeds het verhaal dat er dure reparaties nodig waren omdat hij anders niet veilig zou zijn. Het viel me op dat bij anderen ook dat verhaal werd verteld, dat is waarom ik toen naar een andere garage ben overgestapt. Een aantal jaar geleden is Nieuwkoop failliet gegaan, en is er de content autogroep in gekomen, en dit jaar besloot ik deze garage weer een nieuwe kans te geven. Ik kwam daarom binnen voor een APK en een standaard service beurt. De auto werd gecontroleerd en daaruit kwam naar voren dat er twee reparaties nodig waren voordat de auto weer de weg op zou mogen. De kosten voor deze 2 reparaties zouden uitkomen op minimaal 700.- euro, alles in totaal op 1000.- euro. Mijn auto rijd best goed, hij trilt niet en maakt geen rare geluiden, dus heb mijn eigen plan getrokken en ben naar een onafhankelijk keuringsstation gegaan. Daar kwam hij daar glansrijk door de keuring heen. Het commentaar van de garage: "het zijn prutsers". Er mag dan een nieuwe eigenaar in zitten, maar de praktijken zijn hetzelfde gebleven. Geen aanrader, ik zal hier ook melding van maken bij de RDW.
Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto Vloermatten waren kapot Sterretje in raam Dashboard lag vol met stof Maar wel dik 500 euro aflever kosten betalen. Prima slechte service door de verkoper
Kleine probleempjes Maar zonder probleem meteen opgelost of uitgelegd Meningsverschil over een sterretje in de ruit je kunt het niet altijd eens zijn met elkaar Automatten waren kapot maar werden direct nieuwe besteld
We werden gastvrij ontvangen en goed geholpen met de aanschaf van onze auto’s door Johan van Gestel.
Op 18 juni ben ik naar content in eindhoven geweest .. ivm vervangen portierslot (geholpen door de hr harrie vlemmix) ik wist wat de kosten waren dit had harrie vooraf met mij besproken. Ik had fijn het krantje gelezen en een lekker bakje koffie gedronken in de wachtruimte. Toen na ongeveer anderhalf uur harrie kwam vertellen dat de venga klaar was. Maar vertelde hij je krijgt geen rekening, ik ga proberen om r een coulance regeling van te maken. En op 23 julie kreeg ik een rekening dat ik maar 40% van de rekening hoefde te betalen. Is dat geen SERVICE. !!Harrie en de rest van het team bedankt. Tot ziens.Henk van den hurk.
Dhr. B. Conijn heeft ons op een fijne manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Hij nam de tijd, was geduldig en luisterde naar onze wensen.
Vandaag, 26 april 2019, onze kia picanto mogen ophalen. Tevreden over de omgang met de klanten, service en hulp is zeer goed. Ze nemen de tijd voor je om alles duidelijk te maken, geen kwantiteit, maar kwaliteit. Bjorn en Carlo van content autogroep Eindhoven bedankt!
na een wat mindere ervaring bij andere Kia Dealer, even binnengelopen bij Content. Nadat mij gegund werd eerst wat rond te kijken kwam verkoper (Bart Conijn) rustig vragen of hij mij kon helpen. Ik gaf aan dat ik al wat onderzoek had gedaan en redelijk wist wat ik zocht. Er kon direct een proefrit worden gemaakt en tijdsduur was geen issue. Ik heb prima alles uit kunnen testen en kwam diezelfde dag met Bart tot een mooie deal. Vandaag auto opgehaald, je wordt netjes voorgesteld aan de mannen bij receptie en wat extra kadootjes ( :-) ) . Moet zeggen \"warm gevoel\" !!!! Dank je Bart!
Zeer slecht. Kia Sportage Automaat van 2014 met 32.000 k op de teller voor veel geld gekocht (27.740,-). Pakket 5 Kia Top selectie voor 695,- erbij. Onderzocht op 105 punten. Wat blijkt: de ruitenwissers waren compleet versleten, de buitenspiegel was beschadigd (zou gemaakt worden, dus niet), en na 5 maanden rijden waren de remblokken voor tot op de draad versleten en ook de schijven moesten worden vernieuwd. De controle daarvan zit dus blijkbaar niet in dat Top Selectie Pakket. Vergoeding was niet aan de orde om hele vreemde reden.
Klantvriendelijkheid en betrouwbaar
Sinds dinsdag trotse bezitter van een kia picanto x line via private lease. Edwin Mertens heeft ons geholpen en alles uitgelegd zodat ik weer een super kus kan rijden Super service en begeleiding, totale plaatje gewoon perfect, ik moest kritisch kijken van Edwin maar heb echt geen min punt kunnen ontdekken. Edwin bedankt voor de begeleiding en tot over 4 jaar als mijn lease contract afloopt, ik vraag meteen naar jou. 👍👍👍
Zeer vriendelijk en correct geholpen door Ronald van den Boom bij de aankoop van een gebruikte auto. Na een week rijden bleek er een probleem te zijn met 1 van de wiellagers. Aangezien Eindhoven vanuit mijn woonplaats toch een behoorlijk stuk rijden is, heb ik met Ronald overlegd hoe we dit op konden lossen. In overleg met hem is dit probleem op een voor mij perfecte manier opgelost. Hulde aan aan de service en het meedenken met de klant!
Prettig bedrijf, goede/deskundige uitleg, advies en info over mogelijkheden aangaande aanschaf en inruil van de nieuwe en oude auto. Alles is naar wens en vlot afgehandeld: De flexibele opstelling en \"No Nonsens\" houding van het bedrijf, was voor ons in belangrijke mate bepalend voor de uiteindelijke aanschaf van onze nieuwe auto.
Pieterbergsweg 3
5628 BS Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.