Goed bedrijf
Zeer goed
Op zaterdag gebeld ivm lampje airbag blijft branden. Toen werd verteld dat ik maandag terecht kon dan kon er naar gekeken worden. Op maandag gegaan. Toen moest ik een afspraak maken, dat werd woensdag. Nadat de afspraak gemaakt was melde ik dat aan de tel gezegd was dat ik maandag terecht kon, en toen werd meteen aanbod gedaan om te kijken of het alsnog kon...Nee, ik heb afspraak gemaakt, en ik houd me daar wel aan. Op woensdag is inderdaad een monteur een half uur bezig geweest, maar het diagnoserapport op de pc was onduidelijk...of de hele kabelboom vervangen of toch onderdeel in het stuur van de airbag. Dus....nieuwe afspraak voor dinsdag de hele dag. Op dinsdag heb ik de auto voor de derde keer gebracht...s-middags ben ik gebeld dat het toch onderdeel in stuur was...kon \'s-avonds besteld worden, \'s-nachts geleverd...of ik de auto daar kon laten staan...Ja dat kon (wat moet ik anders)..Op woensdag heb ik de auto \'s-middags op kunnen halen.. Kortom, meerdere bezoeken waren nodig en onduidelijk is gebleven waarom meerdere bezoeken noodzakelijk waren, omdat het toch ging om een veel voorkomende storing (volgens internet). Waarom die eerste woensdag niet net zo lang gezocht dat bekend was wat het is, na half uurtje staken is niet erg klantvriendelijk.
Degelijk bedrijf waar afspraak afspraak is.
Na aanschaf van een occasion een set winterbanden en automatten aangeschaft. Ik wil vaste klant worden voor onderhoud van mijn auto.
Het contact verloopt vlekkeloos. Vriendelijke medewerkers. Professionaliteit die je mag verwachten.
Zeer vriendelijk. Duidelijk en service gerichte ‘bediening’.
prima bedrijf prijs was erg hoog. 5000kl 219.00.
Vandaag afspraak voor onderhoud gepland en ol afgesproken tijd aanwezig. Ondanks de afgesproken tijd kan je bij Kia Content Eindhoven niet blijven wachten. Ik had ingecalculeerd om 2 uur te wachten voor kleine beurt en banden wisselen. Maar Content kan niet aangeven hoe laat klaar is en wachten wordt daarom niet geadviseerd. Sta je dan aan de balie...Maak dan het digitaal afspraak plannen duidelijker, zodat de klant niet verrast wordt!
Prima
Het omwisselen van de banden duurde meer dan 1 1/2 uur. Ik werd niet op de hoogte gesteld van de duur van de werkzaamheden tijdens het wachten. Bij mijn vraag naar het navigatie systeem over de nieuwste versie van het systeem voelde ik mij een beetje in de maling genomen. Een rotonde in Veldhoven die er al zeker 3 jaar ligt kwam niet voor in de navigatie. Terwijl beweerd was door de verkoper dat het de nieuwste versie was. Daarover graag meer duidelijkheid. met vriendelijke groeten. Wim de Bever
Goede ervaring, goed werk afgeleverd.
Heel tevreden, eerlijk verhaal, koffie kan beter (Senseo of versgemalen).
Uitstekend.
Uitzonderlijk vriendelijk en deskundig personeel. Ben zeer tevreden op elk punt, daarom heb ik mijn Kia al meerdere jaren bij Content in onderhoud. Gunstige tarieven en in geval van problemen een snelle diagnose en reparatie.
Auto was niet klaar op het afgesproken tijdstip. Moest lang wachten.
Pieterbergsweg 3
5628 BS Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.