Super ervaring fijne rij instructeur

Toen ik eenmaal bij dennis kwam te lessen ging het super goed en hij heeft me veel bij geleerd en is super gezzelig en rustig heeft veel geduld met me gehad top rijschool

Heel fijn, goed les gegeven in een keer gehaald

leuk en leerzaam

leuke lestijd met een super instructeur.. en mn rijbewijs gehaald binnen de tijd dat ik wilde

Een hele goede rijschool

Het is een fijne rijschool

Goede voorbereiding op examen in relaxte sfeer

Er wordt duidelijk aangegeven wat er wordt verwacht tijdens een examen, in mijn geval voor het aanhanger-rijbewijs. Er wordt heel praktisch geoefend zodat je niet voor onverwachte situaties komt te staan tijdens het examen.

Duidelijk, realistisch en proffesioneel

Motorrijles mogen krijgen van Jos van der Doelen. Ontzettend fijne vent die je in no-time snel leert omgaan met de motorfiets en met het motorrijden. Legt alles precies zo uit zoals ze het op de examens van je willen zien.

Uitstekende lessen met een uitstekende instructeur

Hele goede lessen met een top instructeur. Alles werd goed duidelijk uitgelegd en Hans is een man met humor, maar is ook serieus als het nodig is. Allebei de examens in één keer gehaald, dus al met al top gedaan!

Ontspannen sfeer,korte lijntjes,duidelijke instructeur

De rijlessen waren streng maar achteraf gezien heel nuttig

Ik ben erg blij

Professionele aanpak. de hele cursus snel en efficiënt

Erg tevreden

Erg tevreden. Er wordt de tijd genomen om situaties uit te leggen

Mijn aanhanger rijbewijs in 1 keer gehaald. Goede begeleiding en je leert veel in korte tijd.

Betrokken rijschool met veel ervaring!

Hele fijne rijschool die met je mee denken. En alles er aan doen om je te laten slagen.

Zowel theorie als praktijk examen in 1 x gehaald.

Instructeur: Frank

Fijn

Werd goed geholpen

Duidelijk en goed voorbereid het examen in

De hele dag op een gezellige manier les gekregen, waarbij alle aandachtspunten goed doorgenomen werden en de bijzondere verrichtingen geoefend werden wat goed overeen kwam met die van het CBR.

Goede rijschool en vakkundig.

Fijne rijschool met vriendelijke instructeurs. Dagcursus gehad met goede en duidelijke uitleg.

Fijne rijinstructeur gehad.

Super goede begeleiding en altijd gezellig.

Ik heb altijd de goede begeleiding en sturing gehad waar nodig. En ook was er altijd een gezellige sfeer waardoor ik het lessen altijd super leuk vond. Ik zou deze rijschool zeker aanraden aan anderen. En als je iemand mag kiezen voor het lessen zou ik Hans kiezen.

Fijne ervaring.

Fijne rijschool

Geweldige rijschool

Altijd goeie rijlessen gehad van mijn instructeur Hans, mede hierdoor heb ik mijn B en BE rijbewijs hier gehaald. Top geregeld.

Goede instructeur met goede tips.

Het was erg eenvoudig omdat ik goede tips kreeg die ik goed kon toepassen tijdens mijn examen.

Frank is een uitstekende gozer die mij goed geholpen heeft een echte instructeur die weet waar hij het over heeft, hij heeft mij goed geholpen met mijn aanhanger rijbewijs. Wij doen al jaren zaken bij de firma van der Doelen en dit is ons altijd goed bevallen!

Fijne dagcursus. Goed opgebouwd en alles goed uitgelegd

Fijne dagcursus. Goed opgebouwd en alles goed uitgelegd

Leerzaam

De instructeur heeft zijn best gedaan om mijn lessen zo duidelijk mogelijk over te brengen ook al was ik nerveus of durfde ik bepaalde dingen niet.

Kapelstraat 71

5466PB Veghel