Had een afspraak gemaakt om 1 band te monteren. De band had ik online besteld en zou bij de garage geleverd worden. Na telefonisch contact met de receptioniste krijg ik te horen dat de band die ik besteld had niet was aangekomen. Dus een nieuwe band via deze garage besteld. Blijkt dat de band die ik online had besteld er wel gewoon was en nu moet ik extra terugleverkosten betalen om de band van de garage retour te sturen. Dit is zeer oneerlijk, omdat de receptioniste niet eerlijk tegen mij had verteld dat de band dus wel gewoon bij jullie binnen was. Dit is zeer klantonvriendelijk, omdat ik nu opdraai voor de gemaakte kosten, terwijl dit een foutje was van jullie.
Zeer klant vriendelijk en enthousiaste verkopers
Wij hebben een 2de hands Renault Scenic gekocht en hadden onze oude auto in te ruilen. Wij mochten vrij overal in zitten en keuren en eventuele vragen konden wij stellen. Geen agressieve verkoopmethoden maar gewoon je gang laten gaan. Na onze keuze verder geholpen door Alexander. Zonder problemen proefrit mogen maken met de occasion. Bij terugkomst vroeg Alexander om de bevindingen. Wij waren verknocht aan onze keuze en er werd een verkoop voorstel gemaakt. Een goed en eerlijk voorstel met vele extra’s als toegift. Auto deze week opgehaald en alle afspraken waren nagekomen die beloofd waren. Dijkwel Renault Ritthem zeker aan te bevelen. Topper
Mijn auto aangeboden om te kopen en ik kreeg er een heel goed bod voor. Dit bod geaccepteerd en de afhandeling was snel en correct gedaan door de eigenaar Alexander, hij heeft mij netjes thuisgebracht zelfs, super tevreden. Ga zo door! Bedankt Alexander!
Gedurende al vele jaren vaste klant en steeds dezelfde prima service.Prima vaklui in dienst.Kortom een aanrader.
Goed geholpen, fijn en aardig personeel, deze garage is zeker aan te raden.
Een week geleden kwamen wij op onze zoetacht naar een goede occasion ook bij garage Dijkwel terecht. Na enig onderzoek vooraf over de reputatie van dit bedrijf sloot het eerste contact hier feilloos op aan. Vriendelijk, correct helder en schappelijk zijn kernzaken hier. Ofschoon we enthousiast over de aangeboden auto waren wilden we een eventuele aankoop toch over het weekend heen hevelen. In het weekend troffen we elders een andere occasion die ons nog meer aanstond. We stonden nog even in dubio. Hernieuwd contact met deze garage leverde weer het zelfde positieve beeld op. Uiteindelijk toch ook gekozen voor de auto elders. In de middag belde Jeffrey de verkoper nog met ons en nadat wij in een prettig gesprek ons relaas hadden gedaan was hij het ook met ons eens en wenste ons veel rijplezier in de elders gekochte auto. Was het anders gelopen hadden we zonder meer in alle vertrouwen een aankoop gedaan. Heel prettig om te ervaren dat er echt nog wel goede garagebedrijven bestaan en daar is deze garage er één van.
Vriendelijke ontvangst bij afleveren auto voor een reparatie van de achterruit. Keurig gebeld over de kosten en tijdstip van gereed. Tevoren een ruilauto aangeboden. Correcte opvolging van corona maatregelen. Kortom, dik tevreden over Dijkwel Renault
Altijd goed geholpen. Netjes bellen als er grote reparaties uitgevoerd moeten worden.
Wij komen hier al jaren en zijn iedere keer zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, vakmanschap en service van dit bedrijf.
Een aantal maanden geleden was ik beschuldigd dat ik een autoschade veroorzaakt heb. Mijn auto stond in het openbaar geparkeerd en ik was er niet bewust van. De deur van de claimer is flink beschadigd, ik heb helemaal niets aan mijn auto. Ik heb dit bij mijn verzekeringsmaatschappij gemeld maar meneer had geen geduld en heeft mijn maatschappij nog buitenom benaderd (blijkbaar het bedrijfssysteem gebruikt om de gevoelige data te krijgen over mijn persoonsgegeven). Deze claim was toch door mijn verzekeringsmaatschappij afgewezen ivm te weinig bewijs. De claimer, toen hij geen gelijk kreeg, begon het hartstikke vervelend te doen en mij te stalken. Hij is de 1ste autotechnicus bij Auto Dijkwel. Wist hij dan niet (als technicus) dat als een schade aan de deuren door de andere autodeuren ontstaat, moeten de deuren van beide auto's beschadigd zijn? Of was het een poging tot oplichting zoals mijn meeste vrienden denken? Het blijft een groot vraagteken. Dus uitkijken of u diensten van de dealer wilt gebruiken waar deze technicus werkt. U weet nooit wat voor verassing u krijgt.
Vriendelijk, deskundig, behulpzaam, niet opdringerig als andere grote dealers
Na wat onduidelijkheid bij de aankoop van mijn nieuwe auto, is dit boven verwachting opgelost. Wat een service!!!!! Bedankt team Dijkwel.
Op afspraak ben ik snel en goed geholpen. Hier werken mensen die hun vak verstaan!
Ook bij de ze auto garage heb ik het probleem aan gegeven van me auto en heb gevraagd of ze me kunnen helpen aan een schema van de werking van een relai wat ik te horen kreeg is rond om Ongelovelijk 1 je vraagt toch ook niet aan een kok om zijn geheim resept 2 een andere medewerker belde terug heb het verhaal weer uit gelegd en ik heb gelijk uit gelegd wat ik vervangen heb 3 krijg ik te horen dat het een beetje zonde is om onnodig geld uit te gaan geven als je niet weet was het is volgens mij als ik zou weten wat nr is ok ik het niet vragen rond om slechte hulp
Een defect wiellager bleek de oorzaak te zijn van toenemend lawaai in de auto (4 maand in bezit). Na een mailtje te hebben gestuurd bleek de vervanging van een slijtageonderdeel als een wiellager, onder de garantie te vallen. Dat was geen enkele discussie - afspraak gemaakt en reparatie binnen enkele dagen keurig uitgevoerd! Kortom... helemaal in Franse Renault-stijl CHAPEAU!
Nu ook onze 2de auto vervangen door Dijkwel. Vorig jaar een Renault Mégane Estate gekocht, en nu een Nissan qashqai. Beide met redelijke prijzen met een grote beurt APK en 6 maanden bovag garantie. Echt een grandioze top service.
zoals alle voorgaande keren prima geholpen,uitstekende service en vriendelijke medewerkers
Zeer prettige ervaring, 2,5 uur rijden voor een proefrit, hartelijk ontvangst. Er werd route voor me uitgestippeld om alle facetten van de auto te kunnen testen. Alle vragen konden direct beantwoord worden, wist Hans of Andre het niet dan werd het direct opgezocht. Heldere afspraken gemaakt. ondanks dat de APK nog 6 maanden geldig was, een nieuwe APK en een beurt. Standaard Bovag garantie, waar je bij andere bedrijven een afleverpakket moet kopen.Kon de auto \'s avonds ophalen terwijl de garage al gesloten was. Al met al een enorm prettige ervaring en ik ga zeker, wanneer ik een andere occasion nodig heb, hier nog eens kijken. Bedankt voor de goede service!
Wij zijn zeer tevreden over de service van Dijkwel Auto shopping centrum. Super ervaring. We kunnen het iedereen aanbevelen om u auto hier aan te schaffen. Wij zijn nog iedere dag blij met onze auto.
Airco (onder garantie) vakkundig gemaakt met gratis vervangauto voor een paar uurtjes strand, een glimlach bij vertrek en een schone auto terug naar huis.
Zeer goede garage en uitstekende service!
goed, zoals het hoort.
Altijd klaarstaan voor de klant
Bij Dijkwel een Volvo C70 T5 gekocht. (Een beul van een auto met een beer van een motor...) Een fijne, gastvrije, ontvangst. Prijsoverleg vanuit een professionele, no-nonsens, benadering met heldere afspraken. En een degelijke aflevering met niet teveel, maar zeker niet te weinig informatie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.