Goed geholpen, eerlijke voorlichting en afspraken nagekomen.

Top bedrijf

Prima bedrijf deskundige verkopers, mooie inruilprijs andere auto, daarna was de verkoopprijs van de andere auto erg interessant en was de koop nadat er nog wat puntjes op de i gezet moesten worden snel gesloten.

Alles goed geregeld

Duidelijke uitleg. Zijn al vele jaren klant tot volle tevredenheid

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik behandeld ben.

Zij besteden ruime aandacht en gingen goed in op mijn vragen.

Altijd fijne service & meedenken

Op dit moment 2 voertuigen aangekocht bij Autobedrijf Schoenmakers. Daarbij hebben ze mij altijd voorzien van eerlijk advies, en ben zeer tevreden over beide aankopen. Denken mee en in oplossingen. Zeer fijne partij die ik zeker kan aanbevelen.

De verkopers nemen de tijd voor je. Zowel Gerard, Marnix en Wouter helpen je direct en komen met goede adviezen. Ook na de koop kun je met vragen terecht. Mijn 2e wagen nu daar gekocht en als het nodig is ga ik daar zeker terug.

Voldoende

Ik ben te vreden over de kwaliteit van leveren en de net heid van het bedrijf de auto zag er perfect uit alleen de uitleg van de auto viel tegen nu nog veel dingen die ik niet snap enig vind dat de garage de functies moet kunnen uitleggen

Superklantvriendelijk

Ik was in de buurt en had een paar technische vragen over mijn gekochte Link & Co. Onmiddellijk werd de chef-monteur uit zijn werk gehaald en beantwoordde mijn vragen vriendelijk en vakkundig. In de tussentijd monteerde (zonder kosten) het marter-protectie apparaatje onder de motorkap. Super ervaring. Dankjewel daarvoor. Hans

Prima personeel

Onze ervaring met schoenmakers bv was zeer positief men nam de tijd om alles op een rustige manier uit te leggen en dat gaf ons een goed gevoel

Goede snelle service, auto kon niet op tijd geleverd worden voor vakantie. Maar binnen no-time stond er een nieuwe klaar die er op en top uit zag.

vertrouwenswekkende info en keurig uitziende verkoopplaats

Werden goed geinformeerd over de auto, ook in vergelijking met andere auto's. Hebben relaxed kunnen rondkijken, proefrit kunnen maken en prettig kunnen onderhandelen. De showroom en de parkeerplaats van de occasions was overzichtelijk, goed bereikbaar en zag er verzorgd uit.

Vriendelijk, klantgericht, deskundig

We werden vriendelijk door Marnix ontvangen. Hij vertelde met passie over de auto waar we interesse in hadden. We waren dan ook na een proefrit overtuigd en de deal was dan ook snel gesloten!

Top!!

Voor de eerste keer bij Schoenmakers een auto gekocht en dat is met één woord te beschrijven het was uitstekend. Wij zijn zeer vriendelijk en netjes geholpen.

Voelde direct na binnenkomst al goed!

Wij zijn keurig geholpen bij dit bedrijf. De verkoper luisterde goed naar onze wensen en op zijn aanraden werd al onze bagage (waaronder een demontabele scootmobiel) overgeheveld naar een auto die eventueel voor ons geschikt zou zijn. Toen dit allemaal paste kregen wij de sleutels in de handen gedrukt en moesten we maar eens kijken hoe de auto zich op de weg gedroeg. Ook hierin had de verkoper gelijk! Inmiddels waren we al geruimte tijd aanwezig in de zaak en nog steeds werden wij keurig behandeld. Wij hadden een lijstje met nog meer garages om op “autojacht” te gaan maar daar zijn we niet eens aan toe gekomen. Wij hebben de auto dezelfde middag nog gekocht.

Goede service enz

goed en betrouwbaar bedrijf

Zeer netjes en vriendelijk ontvangen zeer ruim aanbod aan auto's in verschillende autoprijzen komen hun afspraken goed na en vergeleken met andere bedrijven goede prijs verhoudingen vriendelijke groet Dyan Metz

Alles is bespreekbaar en oplosbaar

De eigenaar staat altijd open om een goede oplossing te vinden als het niet helemaal is gegaan als gewenst. Goede service heeft hij hoog in het vaandel. Ik beveel iedereen deze garage aan.

Eerlijk en betrouwbaar

Afspraak gemaakt voor een proefrit . Auto stond netjes klaar en uitleg werd gegeven. Proefrit was prima. Toen we nog even in de showroom liepen zagen we nog een kanshebber. Er werd niet moeilijk gedaan en die auto werd gewoon even naar buiten gereden voor een proefrit. Zo konden we een goede keuze maken. Een weekje later ( omdat we niet in de buurt wonen) zijn we de auto gaan halen en onze 'oude' auto ingeruild. Alles werd netjes afgehandeld. Heel fijn, eerlijk en betrouwbaar bedrijf. We wonen helaas niet in de buurt wat betreft onderhoud maar mochten we nog eens een auto zoeken dan komen we graag terug !

Duidelijke en correcte afspraken nagekomen

Hebben gedurende wachttijd op auto een paar details gewijzigd , dit kon allemaal zonder enige moeite. Bedankt voor deze prettige ervaring en vriendelijke benadering. We zijn ook erg tevreden met de gekozen auto.

Familiair bedrijf met aandacht voor de klant

Helaas was de keuze van de auto niet de beste die ik had kunnen doen; Seat Tarraco. Echter... er werd door Schoeenmakers nooit moeilijk gedaan, klachten werden altijd serieus genomen en alls aan gedaan om het op te lossen. Ook werd er alles aan gedaan om mijas klant te ontzorgen. Auto werd zelfs opgehaald en terug gebracht voor reparatie. Schoenmakers, met name Gerard, snapt klantgerichtheid!!

Super geholpen, eerlijk en goede service

Vorige week mijn auto opgehaald. Hele proces was erg prettig open en eerlijk. Geholpen door Wouter en hele ervaring was prettig. Auto met herstellingen (kleine dingen) en een grote beurt met nieuwe distributieriem (ook afgesproken) afgeleverd. Tot nu toe zeer fijne kilometers gereden, zal zeker terug gaan om een volgende auto te kopen.

Zijn goed geholpen en ze zijn vriendelijk

Ze komen na wat ze beloven. Maar vorige eigenaren stonden nog in het infotaiment, verder loopt auto prima

Top garage eerlijk en fijn geholpen

Goed geholpen duidelijke uitleg. De verkoper is zeer klantvriendelijk. Heel erg tevreden met onze Nissan qashqai! Wij zouden hier zeker terugkomen!

Gewoon goed

Gewoon lekker nuchter en goed.

Heuvelberg 9

5469 NM Erp