Beste Mariël, Wij zijn erg geschrokken van de review die je hebt geplaatst en hebben na aanleiding hiervan direct contact met je proberen op te nemen. Tot op heden is dit nog niet gelukt maar we willen wel graag reageren op deze beoordeling. Zoals je aan onze reviews kan zien is dit de eerste negatieve beoordeling. Iedereen die ons bedrijf kent weet hoe wij werken; betrouwbare diagnose, duidelijke communicatie en geen verrassingen achteraf. Wij hebben samen besproken dat je, ondanks de drukte, de auto bij ons liet staat omdat er een aantal dingen niet goed zouden zijn. Je had de auto toen net 3 weken geleden elders gekocht en vertrouwde het niet. Na een proefrit, uitgebreide controle van de staat van de auto en uitlezen kwamen wij tot de conclusie dat er een aantal dingen niet goed waren. Een van die dingen was de aanwezigheid van uitlaatgassen in het koelsysteem wat zou kunnen duiden op een lekkende koppakking (een probleem dat niet met een nieuwe computer te verhelpen is..). Wij houden van klanten die eerlijk tegen ons zijn; doen wij iets fout dan zorgen we voor een correcte afhandeling. Wij zijn immers ook mensen, en waar gewerkt wordt… In dit geval staan we met de rug tegen de muur. De review die je hebt geschreven is in onze ogen onterecht en wij krijgen niet de kans dit met je te bespreken. Wij hopen dat je nog een keer contact met ons opneemt zodat we de gang van zaken nog eens samen kunnen doornemen. Met vriendelijke groet, Martin Peters van Nijenhof Bosch Car Service Peters van Nijenhof
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.