Onklantvriendelijk en zeker niet relatiegericht
Telefonisch kopen wij bij Garage Pels een gebruikte bedrijfswagen. Dat deze bedrijfswagen niet nieuw is, daar doen we niet moeilijk over. Enkele krasjes mogen er aan zitten.
Als professioneel autobedrijf, kopen wij vaker bij andere garagisten voor onze klanten. Wij vragen dan naar de staat van de auto. Door de eigenaar van Garage Pels wordt verteld dat de auto in nette staat verkeerd en op een paar krasjes na in keurige staat verkeert.
Vooraf wordt door ons keurig netjes de factuur betaald en de auto gevrijwaard. Klaar voor transport om opgehaald te worden.
Bij het ontvangen van de auto, slaat de schrik ons om het hart. De schuifdeur is vervangen, hangt er scheef in en heeft een andere tint grijs (slecht gespoten), De laadruimte is lek en vochtig, de voorbumper is gespoten en bladert af en het interieur is zwaar gebruikt. Dingen die telefonisch zeker benoemd hadden moeten worden.
Toen ik hierover wilde overleggen, bleek er geen enkel overleg mogelijk. de auto was alsnog netjes volgens garage Pels en over een oplossing werd niet meegedacht. "had je hem maar niet moeten kopen" was het antwoord.
Heel erg jammer.