Vriendelijke, vakkundige en uitstekende service bij Wisselink.

We hebben onlangs een Adria buscamper gekocht bij Wisselink en vanaf het allereerste telefonische contact tot aan de uiteindelijke oplevering zijn we uitstekend geholpen. Het team is vriendelijk, vakkundig en bijzonder servicegericht. Bij Wisselink wordt 'service' met hoofdletters geschreven! We zijn ontzettend tevreden met onze aankoop en de geweldige begeleiding gedurende het hele proces.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel met goede kennis en zeer behulpzaam !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Rob, hartelijk bedankt voor deze review, de mooie complimenten en met een prachtig eindcijfer! Sascha team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Correct en snel

Als gevolg van enkele kleine mankementjes Wisselink geïnformeerd. Wisselink heeft onmiddellijk actie ondernomen en een afspraak gemaakt. Reparaties met nieuwe onderdelen uitgevoerd onder garantie. Nieuwe luifel besteld, welke keurig is gemonteerd en binnen het afgesproken budget. Complimenten voor het personeel vriendelijk, snel en deskundig. A.W. Tuit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste A.W. Tuit, hartelijk bedankt voor het grote compliment en deze mooie review. Fijn om te horen dat we alles goed en naar wens hebben mogen uitvoeren voor u! Sascha team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Professioneel, prettig, meedenkend.

Na enkele jaren een controle beurt voor caravan. Telefoontje: van alles wat, na uitleg en prijsopgaaf wordt toestemming gevraagd voor de werkzaamheden. Alles professioneel gedaan met foto’s van werkzaamheden en vervangen onderdelen. Dit is een aanpak die mij vertrouwen geeft. En de totaalprijs viel ook nog mee. M.a.w. een tevreden klant die dit graag uitdraagt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Laurens, super dat we u zo, naar tevredenheid en met vertrouwen hebben kunnen helpen! Hartelijk bedankt voor het uitdragen en nog veel kampeerplezier met de caravan gewenst! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Leo, kort maar krachtig, bedankt daarvoor! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Prima service en communicatie!

Na afspraak vlotte service, duidelijke communicatie en keurig afgehandeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Henk, hartelijk dank voor deze super review met het hoogst mogelijke eindcijfer! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Duidelijke informatieverstrekking.

Vooraf goed geïnformeerd over o.a. de prijs. Na het uitvoeren van de werkzaamheden opnieuw geïnformeerd over de werkzaamheden en uitleg hoe het een en ander het beste te gebruiken is. Vriendelijke correcte benadering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Bert, fijn om te horen dat u onze service zo prettig heeft ervaren! Wij waarderen het zeer dat u deze review voor ons achterlaat. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Perfecte service ook als je eigenlijk te laat bent

Perfect geholpen door de firma ookal was ik eigenlijk veel te laat met het vragen om reparatie van mijn caravan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Quido, fijn dat we u hebben kunnen helpen! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Service staat hoog op de lijst

Vandaag met onze Eriba terug geweest omdat het toilet niet goed doorspoelde. Na een eerder bezoek uitstekend opgelost, zonder mokken en met een glimlach. Ook de koffie staat altijd klaar. Al was het wel 2x 140km rijden, tòch zijn wij blij dat wij vorig jaar bij Wisselink onze caravan gekocht hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Paul & Mirjam, wat super om te horen dat alles de moeite waard is geweest! Ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze prachtige review en veel kampeerplezier met de Eriba gewenst! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Snel, compleet en zeer vriendelijk

Zeer goed en snel geholpen. Daarnaast meedenkende en vriendelijke benadering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Richard, dat is erg fijn om te horen. Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Goed advies

We waren zeer blij dat de dakluifel nog voor onze vakantie gemonteerd kon worden . En de afspraak die we gemaakt hadden ook na gekomen is .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Casper, daar zijn wij ook blij mee! Hartelijk bedankt voor deze review met een mooi eindcijfer! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Op zaterdagochtend gebeld voor storing aan de gasvoorziening bij onze caravan, Daar we op doorreis waren , konden we 1 uur later al terecht! Het bleek achteraf een kleinigheidje Super service bij Wisselink in Lichtenvoorde!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Jan, gelukkig bleef het bij een kleinigheidje! Fijn dat we u zo goed hebben mogen helpen en u ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze review. Geniet nog van jullie vakantie! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Op zo een korte termijn geholpen, hartelijk dank hoor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Kees, wij zijn blij dat we u zo mooi van dienst hebben mogen zijn. Bedankt voor uw review. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Prettige ontvangst met koffie/thee en een koek en de uitleg en begeleiding was zeer goed. Bij aflevering nog nuttige tips ontvangen en alle tijd v.d klant met natuurlijk een zeer leuk presentje mogen ontvangen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Wim, fijn om te lezen dat u de aflevering zo prettig heeft ervaren! Bedankt voor het achterlaten van deze review en geniet van uw borrelplank op de camping! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Snelle perfecte service!

Snel geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Huub, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review met prachtig eindcijfer! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Goede voorlichting, geen haast, eerlijk en betrouwbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Annet, hartelijk bedankt voor deze mooie, korte en krachtige samenvatting van uw bezoek aan Wisselink! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Mooie zaak met vriendelijk en professioneel personeel

Wij hebben onze Hobby caravan hier gekocht en werden goed geholpen en op tijd een kopje koffie, het personeel is vriendelijk en hebben er ook veel verstand van , al onze wensen werden genoteerd en uitgevoerd en toen wij volgens afspraak de caravan op kwamen halen werd er ruim tijd genomen om alles goed uit te leggen, wij zijn bijzonder tevreden over Wisselink caravans en kunnen het iedereen aanraden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Maarten, ontzettend bedankt voor deze mooie woorden! Fijn om te horen dat u uw bezoeken aan Wisselink zo prettig heeft ervaren. Wij wensen jullie vele mooie jaren toe met de Hobby. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Wij gingen er na onze aankoop met een rot gevoel weg

Hebben onze caravan ingeruild en een nieuwere caravan van ruim 20.000 euro terug gekocht.inruilwasrde eigen caravan was 7.00 euro. Gemeld dat er gebruikssporen aanwezig waren. Was geen probleem. Voorlopig contract getekend. Bij het ophalen en inspectie van onze caravan werd de renruilwaarde ineens verlaagd naar 5.500 euro . Wij hadden aangegeven dat wij elders die ,7.000 wel konden krijgen. Dus we gingen niet accoord en wilde van de koop afzien echter Als we van de koop af wilden zien kostte dat ons 15 procent van de aanschafprijs dus ruim 3.000 euro. Dit staat blijkbaar in de kleine lettertjes. Verkoper was hier niet van op de hoogte hij moest dit eerst navragen. Het is onze eigen fout. Wij hadden dat Bovag rapport goed door moeten lezen. Wij konden niets anders dan de caravan meenemen. Dus als je afspraken maakt over inruil laat dan voordat je het koopcontract tekent de caravan zien en taxeren. Wij gingen met een rot gevoel weg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en vinden het vervelend dat u ons bedrijf niet met een fijn gevoel heeft verlaten. U heeft een Hobby 400 SF caravan bij ons ingeruild en met ons letterlijk de volgende afspraak op papier gemaakt: Afspraak op koopovereenkomst: Inruilcaravan: Voertuigtype: Caravan Merk: Hobby Model: 400sf Bouwjaar: 2005 Kenteken: 31WBZR Chassisnummer: Accessoires: bankairco verzwaarde as fietsenrek tempo 100 sticker. Bovag beurt 2023(technisch). Remblokken vervangen Dorema voortent met uitbouw en luifel Indeling: Beschadigingen: lichte gebruikssporen Overige informatie: Nooit in gerookt of gekookt. Toilet ook niet gebruikt, 1350 kg, 830 ledig Vrij van vocht, hagel en grote schades. Prijs onder voorbehoud van bezichtiging door Wisselink Caravans en Campers. Inruilprijs gewijzigd met €-1000 door vertoonde gebreken. Wij willen uw mening waarderen maar ook graag even de feiten van onze kant belichten. Hieronder een opsomming. Tevens hebben we voor alle duidelijkheid en volledigheid een link aangemaakt waar iedereen die dit leest de foto's kan zien en beschrijving kan lezen van uw inruilcaravan. Zodat wat ons betreft het juiste beeld wordt geschetst. Ga hiervoor naar: https://wisselinkcaravans.nl/inruil-jos-zweers - De opmerking dat de inruilcaravan is verlaagd met €1500,- klopt niet. Het totaalbedrag is met €1000,- verlaagd - Tafel 1 grote en 1 kleine beschadiging. Niet herstelbaar en een nieuw blad kost c.a. €1000,- - Keukenblad grote beschadiging. Niet herstelbaar en vervangen kost c.a. €2000,- - Dakraamkader volledig vergaan. Niet los verkrijgbaar, we hebben een nieuw raam moeten bestellen. Kosten inclusief vervanging: €800,- - Vocht gemeten in vensterbank. Te repareren. Afhankelijk van wat we tegenkomen tijdens de reparatie c.a. €1500,- tot €2000,- - Scheur in bumper. Niet herstelbaar en vervanging van de volledige bumper c.a. €1200,- - Dak helemaal vol met deuken. Waardevermindering: €1500,- - Verscheidene overige schades Kortom: Wij hebben niet helemaal de caravan ontvangen volgens afspraak. Wij hebben u dat helemaal niet kwalijk genomen en naar onze mening een heel schappelijke vermindering aangebracht. Liever hadden wij de caravan zonder deze gebreken en geen €1000,- in mindering gebracht. Dan hadden wij hem meteen weer aan een particuliere koper kunnen verkopen. NU is dat onmogelijk, zeker als we ook een jaar garantie zouden moeten geven. Voor een volgende deal is het inderdaad altijd beter om uw caravan eerst te laten zien, dat prefereren wij ook. Of van te voren de gebreken duidelijker benoemen en beschrijven. Met vriendelijke groeten, Team Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Oke

Camper was bij aflevering niet schoon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Henrie, bedankt voor het achterlaten van deze review. Vervelend dat de camper wat schoonmaken betreft niet naar wens was, onze excuses daarvoor. Wij hopen dat we het uiteindelijk goed hebben mogen oplossen door de camper nog even terug naar onze wasplaats te brengen en dat we u verder wel goed van dienst hebben kunnen zijn! Hopelijk bevalt de camper verder goed en wij wensen u veel kampeerplezier toe. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Prima bedrijf

Wij vonden bij dit bedrijf de gebruikte caravan waar wij naar op zoek waren en zoals verwacht bij een gebuikte caravan vonden we nog wat gebruik sporen maar die werden keurig opgelost/ gerepareerd. Ook werden wij erg vriendelijk ontvangen en begeleid door de verkoper die ons keurig hielp en de kleine reparaties voor ons regelde. Dit in combinatie met een netjes uitgevoerde bovag keuring gaf ons een prima gevoel over ons pas aangeschafte caravannetje. Kortom wij waren gewoon best erg tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Patrick, hartelijk bedankt voor deze zeer positieve en uitgebreide review! Ontzettend fijn om te horen dat u alles zo prettig heeft ervaren en dat u dit zo met ons wil delen. Wij wensen jullie natuurlijk jarenlang kampeerplezier met jullie caravannetje toe! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Uitstekende klantgericht service

Klantvriendelijke ontvangst, prima intake van de onderhoudsbeurt en wat er wel of niet nodig is. professioneel contact over punten die aandacht behoeven of direct verholpen dienen te worden. Uitstekende communicatie met de (tevreden) klant!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Rob, hartelijk bedankt voor deze zeer positieve review met betrekking tot onze werkplaats! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Goede service en vriendelijk ontvangst!

Prima service, duidelijke uitleg voor- én achteraf na een Bovag beurt. Ze hebben het allemaal netjes en professioneel voor elkaar. En of je nu in de showroom rondkijkt of komt voor onderhoud, allemaal altijd even vriendelijk en behulpzaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Cindy, fijn om te lezen dat u uw bezoek(en) zo prettig heeft ervaren! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Uitstekende service en zeer klantgericht.

Uiterst vriendelijke werknemers, bijzonder goed behulpzaam en vakkundig. Klant is koning bij Wisselink!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Rob, hartelijk bedankt voor uw mooie woorden in de vorm van deze review! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

prettige ervaring

fijne behandeling en afhandeling bij de aankoop van een 2de hands caravan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Paul, hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en een 9 als eindcijfer! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Klantvriendelijk en correct

Bij Wisselink staat de klant op plaats nummer 1, er wordt veel aandacht besteed aan de plussen en minnen van een aan te kopen caravan. Het personeel en in het bijzonder de verkoper is geen moeite te veel om alles nog een keer uit te leggen. De inruilprijs en de controle achteraf wordt op een correcte en faire manier uitgevoerd. Arwi Tuit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Arwi, wat een fantastische review om te lezen. Ontzettend bedankt daarvoor! Ook in de toekomst blijft u ongetwijfeld nummer 1. Wij wensen u jarenlang kampeerplezier toe met de nieuwe caravan. Sascha en natuurlijk ook namens Maik, team Wisselink Caravans en Campers.

Mercatorstraat 19

7131 PW Lichtenvoorde