Beste heer Haverkate, bedankt voor uw reactie. Ik vind het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en ik neem uw reactie dan ook uiterst serieus. Zeker gezien ik samen met mijn vader en ons team alle ziel en zaligheid iedere dag weer in ons bedrijf stop. Ik heb alle documenten van 5 jaar geleden tot en met vandaag erbij gezocht. Om alle eerlijkheid boven water te krijgen vind ik het belangrijk dat we spreken over feiten en niet over 'vermoedens' zoals u het zelf noemt. De caravan die u inruilde en dus aan ons verkocht op 12 juni 2010 zou volgens uw eigen zeggen schadevrij zijn, en zoals u ondertekend hebt op de koopovereenkomst. Bij inruil echter bleek dat de caravan een hagelschade had op het dak. In overleg met u heeft u aan uw verzekeringsmaatschappij gevraagd of de reparatie van deze schade vergoed kon worden. Dit is goedgekeurd en vervolgens hebben wij de caravan gerepareerd en de reparatienota vergoed gekregen door de maatschappij. Ter controle: Interpolis verzekeringen telefoon: 013 580 12 34. Schadenummer P146959383. Naam van de expert: Heer R. Housheer. Uw verzekeringsmaatschappij moet u op de hoogte hebben gehouden van het schadebedrag en als u ons gebeld had met een vraag, dan had u van ons uiteraard antwoord kunnen ontvangen. Vervolgens geeft u aan dat u een jaar later bij ons komt voor een onderhoudsbeurt voor uw nieuwe caravan. Ik heb het even nagezocht: Op 3 mei 2013 (3 jaar later in plaats van 1 jaar) maakt u met ons een afspraak voor onderhoud. Op 10 mei 2013 brengt u de caravan en op 17 mei 2013 haalt u de caravan weer op. Tijdens dit onderhoud valt onze monteur Dennie op dat er sprake is van een lichte hagelschade op het dak. Hij deelt u dit mede en geeft zoals u zegt aan dat u het wellicht kunt laten repareren en laten vergoeden door uw maatschappij. In 3 jaar tijd zou de caravan lichte hagelschade opgelopen kunnen hebben, dat kan ik niet meer achterhalen. Daarnaast is het zo dat wij in onze showroom altijd meerdere trappen hebben staan die bestemd zijn om klanten de daken van de caravans te laten zien bij een eventuele aankoop. Mocht u zich na deze feiten nog steeds 'bekocht' voelen dan betreur ik dat ten zeerste. Feit blijft dat u zich nooit bij ons gemeld heeft met een telefoontje of iets van dienaart om uw ongenoegen te uiten maar dat u 5 jaar na aankoop en 2 jaar na een onderhoudsbeurt uw beklag doet middels dit forum. Ik had liever recht in de ogen gekeken en u persoonlijk ontdaan van onjuiste vermoedens. Ondanks alles blijft u altijd welkom bij ons bedrijf voor vragen of service. Met vriendelijke groeten, Jurjen Wisselink Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde tel 0544374310.
Beste heer Hijkoop, bedankt voor uw reactie. Ondanks een aantal kritische punten beveelt u gelukkig ons bedrijf nog wel aan waarvoor dank. Ik reageer hiermee graag op uw reactie. Een definitieve prijs voor de inruilcaravan wordt pas bepaald bij het zien van deze caravan, voordat u de koopovereenkomst tekent, mag ik aannemen dat u het eens bent met de deal op het moment van het ondertekenen. Hoe een gesprek exact verlopen is kan ik u na een jaar zoals u zult begrijpen niet exact vertellen. U geeft aan dat er een verkeerde stekker gemonteerd was aan de caravan op het moment dat u de caravan op kwam halen. Ik heb het even nagekeken. Tijdens de aflevering van uw caravan zat de originele stekker op uw caravan, namelijk een 13 polige jäger stekker, dus wij hebben geen 'verkeerde stekker gemonteerd' zoals u schetst, maar helemaal geen stekker gemonteerd, deze is origineel.Tevens hebben wij tijdens de koop geen afspraken gemaakt over het monteren van een andere stekker. Als u een andere stekker aan uw auto heeft, dan geven wij altijd 3 mogelijkheden: 1. U laat de stekker van de auto ombouwen door uw garage. 2. Wij bouwen een andere stekker aan de caravan. 3. U sluit een adapter aan waarmee het probleem tijdelijk of definitief is opgelost (naar eigen goeddunken). Maar de 13 polige Jäger stekker, origineel dus, blijft in onze optiek altijd de beste oplossing, dus advies; auto aan laten passen door uw garage en tijdelijk rijden met een adapter. Ik sta hier achter. U geeft aan dat de mover tijdens het aankoppelen niet naar behoren werkt. Als dit zo is, dan maken wij een fout. Wij moeten ervoor zorgen dat de mover wel naar behoren werkt tijdens het aankoppelen. Storing van mobiele telefoons, als dat u verteld is dan vind ik dat een smoesje en dat betreurt mij. Een mover hoort gewoon goed te werken en niet half. De BOVAG onderhoudsbeurt is volgens onze papieren echter wel volledig uitgevoerd, u heeft een rapport 2014 ontvangen waarop te zien is dat er o.a. een vochtmeting is gedaan, de gasslang en de drukregelaar en de banden zijn vervangen voor nieuw, tevens heeft u een remmentestverslag van onze digitale remmentestbank. De andere zaken die u constateert bij thuiskomst horen niet zo te zijn en vallen bij ons onder de garantie. U woont bij ons 134 km vandaan en ik snap dat u niet voor ieder wissewasje naar ons komt rijden, echter daarom ook hebben wij u aangegeven dat het wellicht beter is om de accu even door te laten meten bij een bedrijf bij u in de buurt. Toen bleek naar uw zeggen dat de accu kapot was en heeft u er een nieuwe in laten plaatsen. Dat wij daarna geen reactie aan u hebben gegeven vind ik niet correct van onze kant. We hadden er sneller op terug moeten komen. Nadat u zelf een aantal malen heeft gebeld heb ik u gebeld om te vragen hoe alles zat en het probleem uit de wereld te helpen. We zijn toen een vergoeding van €100,- overeengekomen. Let wel, deze vergoeding heeft u van ons gekregen voor een gebruikte accu, u koopt immers een caravan met een gebruikte accu. Als u de caravan bij onze werkplaats had aangeboden om de gebreken van uw caravan op te laten lossen in onze eigen werkplaats, dan hadden wij dit zeker gedaan en had u dit alles niets gekost, behalve dan een rit naar ons bedrijf. Al met al een samenloop van omstandigheid waar bij ik toch geprobeerd heb u tevreden te stellen ondanks dat wij de kapotte accu nooit te zien hebben gekregen, wij gaan gewoon uit van uw verhaal en van het bedrijf waar u de accu hebt laten testen. Bij navraag door mij bleek dat ze de kapotte accu al hadden weggegooid, dus ik heb het ook nooit kunnen controleren helaas. Normaal gesproken maken wij nooit zomaar geld over zonder iets te kunnen constateren, maar in deze heb ik uw verhaal geloofd. Toch wens ik u verder veel plezier met uw caravan en u bent en blijft welkom binnen ons bedrijf voor nu en in de toekomst. Vriendelijke groeten Jurjen Wisselink. Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde tel 0544374310
Mercatorstraat 19
7131 PW Lichtenvoorde
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.