goed en betrouwbaar bedrijf

we zijn er erg vriendelijk geholpen zonder gepush. toen we onze caravan kwamen ophalen is alles tot in de puntjes uitgelegd zonder haast

Perfect geholpen.

Een gebruikte caravan gekocht bij jullie. Vriendelijk geholpen met een kopje koffie. Zeer blij met de aankoop

Zeer fijn geholpen.

Prima geholpen,

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geweldige ontvangst met een goede uitleg over de in en verkoop caravan, zijn zeer tevreden .

Top Service

Hele goede ervaring gehad, goede uitleg en top service met vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze zijn op de klant gericht, behulpzaam en hebben de kennis in huis

Werden zeer netjes geholpen en alles werd goed uitgelegd door een technische man van de werkplaats en er werd ook direct een kleinigheidje aan onze caravan verholpen. Ze namen alle tijd voor ons; zowel bij het verkoopgesprek als bij het afleveren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ontvangen en alles netjes uitgelegd.

Bus Camper gekocht (zwart) naar tevredenheid

Lekkere No nonsense klantenervaring

Een camper kopen doe je niet zomaar even. Het vakmanschap en de klantenbenadering van het personeel maakt het dat je je direct thuis voelt, waardoor je makkelijker tot de aankoop over gaat.

super service !!

14 dagen geleden een kijk afspraak gemaakt ,we werden ontvangen met een kopje koffie (ook al of we wel of niet kochten )door Maik Bergevoet .Hij heeft echt de tijd genomen om ons alle duidelijke informatie te geven over de aankoop van de caravan.De caravan was helemaal fris schoongemaakt van binnen en buiten , echt helemaal top! En nu na 14 dagen later staat de caravan alweer bij ons in de buurt in de stalling, dus gekocht!! Ook weer bij het ophalen een duidelijke uitleg gehad over hoe alles werkte in de caravan en weer alle tijd genomen hiervoor door monteur (naam vergeten).Ik raad daarom echt de firma Wisselink Caravans aan en heeft voor ons de 5 sterren dik en dubbel verdient !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, hulpvaardig, professioneel en vakkundig

Via Internet (en op basis van de reviews) bij Wisseling in Lichtenvoorde terecht gekomen. Wij werden hartelijk en vriendelijk te woord gestaan en meteen van koffie voorzien. Wij kregen alle tijd om rond te kijken en vragen te stellen. Alles werd goed uitgelegd en in alle rust besproken. Er was geen enkele druk om te kopen. Wij zijn super geslaagd bij de koop van een camperbus. Alle lof aan Niek Meijer die ons bij de aankoop heeft begeleid. Alle afspraken zijn nagekomen en de service was uitstekend.

Kundig en zeer klantvriendelijk

Onze Pössl bus bij Wisselink gekocht en ons oude camper ingeruild bij hen. We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken, hoe ze meedenken en alle tijd voor je hebben. Ook hij het ophalen van de nieuwe camper, een goed uitleg gehad en weer alle tijd om alles door te nemen en te regelen. Super! En dan op de koop toe, ook nog een mandje met lekkernijen krijgen….

• Deskundigheid/Vakmanschap

Word netjes ontvangen en deskundig door de medewerkers geholpen. Alle tijd nemen ze voor je .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zo hoort dienstverlening te zijn!

Vanaf het eerste contact (rondleiding) tot het afleveren van de camper een super fijn gevoel. Aandacht voor ons als klant, meedenken en adviseren. Tevens afspraken nagekomen. Zo hoort dienstverlening te zijn! Dikke pluim voor het team. Zelfs nog tips gekregen voor de eerste tripjes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer tevreden met de gekochte camper, en de correctheid en manier van werken.

Het is erg prettig als afspraken worden nagekomen en er waarden en normen worden gehanteerd. Het voelt erg goed mede door de vriendelijkheid en openheid van de medewerkers, zowel verkoop als werkplaats. heel klantvriendelijk met een duidelijk en helder verhaal bij verkoop en aflevering. zouden veel bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen. Een Heerlijk nuchter en prettig bedrijf om een camper bij te kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima prijs,kwaliteit en dienstverlening !

Klant centraal !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg Goed, prima uitleg en service

Er wordt zeer veel tijd vrij gemaakt om de gekochte caravan uit te leggen. Ook is de service prima wanneer er gebreken worden geconstateerd, hier wordt direct op geanticipeerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ontvangst was zeer vriendelijk

Alles werd zeer goed geregeld!

freundlich, kompetent, entspannt, top Qualität

wir wurden zunächst am Bildschirm beraten. dann wurden uns mehrere in frage kommende Wohnwagen aufgeschlossen und wir hatten alle zeit der Welt diese nur für uns anzuschauen. Beratung und Hilfe war immer bereit wenn wir es brauchten aber kein nerviges aufschwätzen. dann vertrag klar machen und bei einer Tasse tee gekauft. so soll es sein, gerne wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

mijn ervaring was heel goed

We werden op een prettige manier vakkundig geholpen.

Prima geholpen

Luisteren naar onze wensen, en maken die ook waar. Goede service en klantvriendelijk. De werkzaamheden zijn naar wens en in overleg uitgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net verzorgd bedrijf met ruime keuze

net ontvangst. kennis van verkoper mag iets beter moest veel navragen of controleren. maar dat deed hij bij alle vragen wel keurig. aflevering was netjes en volgens afspraak.

geweldig geholpen

nadat wij onze keuze kenbaar hadden gemaakt zijn we geweldig begeleid bij de aanschaf van de buscamper.er werd goed meegedacht en de adviezen waren weloverwogen en op onze wensen gericht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een professionele en gezellig team.

Perfect geregeld

Mooie caravan en heel netjes geholpen. Ook goede uitleg bij ophalen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, naar problemen wordt geluisterd.

er wordt actie onder nomen als je ergens een probleem hebt.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Mercatorstraat 19