Mooie zaak, goede service

10 dagen geleden naar volle tevredenheid een camper gekocht. Van aankoop tot aflevering goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel mooi en net bedrijf

we kregen in het begin eerst een lekker bakkie koffie . we hebben toen de camper bekeken en meteen een goede uitleg gekregen. nadat we de camper wel zagen zitten hebben we meteen alles in orde gemaakt en 3 weken later konden we de camper op komen halen. toen hebben we een uitgebreide uitleg gekregen en waar we overal op moesten letten. wij kunnen wel zeggen dat het heel goed afgehandeld is en hopen op vele mooie jaren met de camper.

Beter dan verwacht

Na aanschaf caravan was er een probleem dat soms optrad en dus kan ontsnappen bij testen. Na klacht te hebben gemeld kregen we een tijdelijke telefonische oplossing en werd er een afspraak gemaakt. Na lange rit werden we direct geholpen en snel konden we na vernieuwen van onderdelen weer op weg. Garantie en geen gezeur. Prima.

Geweldig goed geholpen

Wij hebben in augustus 2022 een camper bij Wisselink gekocht. We moesten er 2uur 15min voor rijden. Nadat we hem gekocht hebben, zijn we er gelijk mee op vakantie gegaan. Geweldige camper alleen er zat een vervelende suis geluid met piep in. We hadden daar over gebeld en mochten langs komen. Tijdens de rit met monteur werd de vervelende suis/piep ook door hem geconstateerd. Wij zijn gezellig gaan fietsen en de monteur is heel hard gaan werken om het vervelende geluid er uit te krijgen . In de loop van de middag werden we gebeld dat de camper klaar stond. Wij zij zo ontzettend netjes en goed geholpen door Wisselink. Met alle geduld, vriendelijkheid, hebben ze ons geholpen!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer netjes en kundig geholpen

Zeer netjes en kundig geholpen bij aanschaf caravan.

Zeer goed geholpen

Heel goed geholpen en als men iets niet wist werd er een hulplijn ingeschakeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ervaring met de inruil en daarop volgende aankoop van een caravan

Waren op zoek naar een 2e hands caravan met 2 eenpersoonsbedden en iets grotere toiletruimte. We zijn bij fa Wisselink volledig geslaagd. Kochten bij dit bedrijf een Dethleffs caravan die aan onze wensen voldeed. We werden prettig geholpen en kregen goede prijs terug bij inruil van onze eigen caravan. Na een seizoen gebruik heel tevreden over de geleverde caravan en de gang van zaken bij de aankoop. Er zijn bij het eerste gebruik een paar kleine punten gevonden waar nog aandacht aan moet worden besteed maar wij verwachten gezien mijn goede ervaringen met dit bedrijf, dat dit binnenkort opgelost wordt.

Prettig en open contact.

Nadat besloten was om te gaan voor een nieuwe Eriba Touring 542 kwamen we met de dealer maar moeilijk tot overeenstemming. Ook de levertijden waren een struikelblok. Via Internet bleek er een bijna nieuwe caravan te koop bij Wisselink. Na bezichtiging was er snel overeenstemming en ook de inruil verliep soepel. Ervaring is positief.

Goede ervaring

Wij werden prima geholpen bij de aanschaf van onze eriba caravan

Gewoon goed.

Ik heb me heel vertrouwd gevoeld bij de aankoop van de caravan. Nakomen wat er beloofd is en als er dan iets toch niet goed gaat gelijk telefonisch contact zoeken om dit te bespreken en mee te werken aan een oplossing. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk ontvangst en super goede service!

Verkopersmarkt alle tijd en dacht met ons mee. Niet opdringerig maar op de achtergrond en juiste geven. Goede prijs-kwaliteitverhouding en bij ophalen van de caravan een volledige uitleg van hoe alles in elkaar zit en werkt. Opnieuw een medewerker die alle tijd nam en daarbij ook goede tips gaf. Al met al super geholpen en een mooi product en niet onbelangrijk, heerlijke koffie!

Goed en vriendelijk geholpen

We zijn heel goed geholpen. Er vriendelijk personeel, ze nemen ruim de tijd voor je. We hebben nu een erg mooie caravan en hopen er veel leuke vakanties mee te beleven.

Geweldig bedrijf

Zeer klantvriendelijk! Nemen alle tijd, luisteren heel goed naar je wensen. Kortom een echte aanrader om daar te gaan kijken. Je gaat met een goed gevoel naar huis!

Geweldig goed

Wij hebben een goed uitleg gehad en zeer vriendelijk .alles wat wij vroegen over de caravan., werd een goede uitleg over gegeven. Er werd niet op je ingepraat van dit moet je doen of dit is beter er werd goed met je meegedacht over onze wensen wat wij van een caravan verwachten . In één woord geweldig goed

Goede dienst verlening

Ze doen wat ze beloven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en denken graag mee met de klant

We zijn uiterst tevreden over de service en de vakkundigheid van de medewerkers. We zijn erg tevreden met onze aankoop. De bereikbaarheid was top. We zijn steeds vlo en snel geholpen, zowel telefonisch, mail of live.

Keurig geholpen, prima service

Occasion buscamper bij Wisselink gevonden en gekocht, Keurig geholpen door Juul Bussink.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar bedrijf met een TOP service!

Een zeer net bedrijf waar je heel klantvriendelijk geholpen word! Toen er na het afhalen van de caravan toch een klein probleem was is dat heel netjes en naar volle tevredenheid opgelost! kortom: een betrouwbaar bedrijf met een hele goede service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

klantvriendelijke lui en een goede prijs kwaliteit verhouding

Na een uitgebreide zoektocht naar een tweedehands caravan hebben we hier een hele degelijke caravan gevonden. De verkopers zijn gastvrij en denken met je mee. Bij de garage zijn ze vlot en de caravan werd netjes afgeleverd. Toen er een klein mankement bleek aan het toilet hebben ze ons met hulp op afstand geholpen dit euvel op te lossen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en zeer nette service

We hebben een caravan gekocht en we zijn zeer te spreken over hoe correct en netjes het advies en de afhandeling is verlopen. Een (zo goed als) nieuwe Thule fietsendrager cadeau en een set spiegels. Bij oplevering bleken de spiegels niet te lassen dus deze werden vervangen voor een nieuwe set uit de showroom. Ook de uitleg bij oplevering erg fijn en alle ruimte voor vragen. Bedankt nogmaals voor de fijne service!

Tot nu toe top

Onlangs camper aangeschaft en nog maar 1 weekend op pad geweest, maar dat is goed bevallen. Aankomende weken gaan we echt op pad en dan kunnen we het pas goed ervaren. Afgelopen week heeft de taxateur/expert van de verzekeraar de camper beoordeeld en die was zeer tevreden. Op basis van de aankoop, service etc 4 sterren gegeven. Na onze reis hopelijk 5 sterren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alleen maar lof voor deze firma.

Kwaliteit en service wordt hier nog met een hoofdletter geschreven. Alles was bij aflevering prima in orde met daarbij nog vele gratis extra's. Een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een betaalbare caravan.

Prettig zakendoen.

De caravan is keurig schoon afgeleverd en de gemaakte afspraken zijn volgens plan uitgevoerd. De contacten met het betreffende waren prettig.

Duidelijk Afspraken nakomen Meedenkend met wensen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen bij de aanschaf caravan

Prettig contact met de verkoper, kregen alle tijd om verschillende caravans te bekijken en een afweging te maken. De verkoper gaf goed de voordelen maar ook de nadelen van onze keuze.

Mercatorstraat 19

7131 PW Lichtenvoorde