Vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Goede voorlichting omtrent de camper waar onze belangstelling naar uit is gegaan. Wij zochten n.l. een wat kleinere camper dan onze inruil. De aankoopprijs was wel redelijk hoog maar deels gecompenseerd door onze inruil.

Geweldige service

Camper gekocht. Juul was de verkoper en heeft ons heel prettig geholpen, nam alle tijd voor ons en het contact tussendoor was prima. Roy, monteur in de werkplaats, heeft prettig meegedacht in oplossingen nav onze vragen en alles prima verzorgd. Ik kan Wisselink echt bij iedereen aanraden. Vriendelijk en sympathiek personeel die je echt het gevoel geven dat ze er voor je zijn. Ook het onderhoud zal ik bij hun laten doen. Good goan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi product gekocht maar uiteindelijk niet tevreden met de service

Zomer 2021 een gebruikte buscamper gekocht. Deze was helemaal naar onze zin. Ook erg goed geholpen door de verkoper. Na er een poos mee gereden te hebben constateerden we trillingen door de banden. Wisselink heeft de wielen opnieuw uitgebalanceerd en erbij gezegd dat deze banden niet echt bedoeld zijn voor campers. Er weer mee gereden maar de trillingen waren nog merkbaar. Begin dit jaar weer gemeld met het verzoek om voor een redelijke prijs camperbanden te monteren. Echter was de chefwerkplaats van mening dat de banden prima zijn. Het bedrag voor nieuwe banden was ook erg hoog. we hebben nu elders de juiste banden laten monteren en rijden nu stil, comfortabel en trillingvrij. Jammer dat we daarin niet serieus zijn genomen en dat er niet na werd gekeken.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima begeleiding en aftersales

Hele goede ervaring

Goede voorlichting en service

Na een afspraak gemaakt te hebben, kregen we een leuke ontvangt en goede voor lichting over de bus camper die we wilden bezichtigen. Ook de begeleiding na de aankoop was heel goed. Zowel telefonisch als over de mail.

top.

Zeer tevreden met mijn camper (knaus black and white). Goede uitleg gekregen toen in de camper op gehaald heb. 1 dingetje : Afgesproken was met halve tank diesel echter was dit niet het geval. (onderweg naar huis moest ik al tanken).

Goede klantvriendelijkheid

Goede uitleg bij de keuze voor de caravan. Bij de oplevering werd uitgebreid tijd genomen voor uitleg en instructie..

Tevreden klant, keurig geholpen

Wij zijn keurig geholpen door Juul. De caravan is netjes afgeleverd en de uitleg was in orde. Een minpuntje, de gasslang was men vergeten te vervangen. Wij kunnen wisselink zeker aanbevelen voor een caravan of camper.

Prima geholpen. Goede service

Veel aandacht voor de klant, goed de tijd genomen om te helpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig fijn bedrijf om een Camper te kopen!

Na een aantal bezoekjes aan diverse camperzaken kwamen we op zaterdagmiddag na ruim 200 km moe aan in Lichtenvoorde.  Bij binnenkomst werden we warm ontvangen door  Niek en na een sanitair bezoekje en warme cappuccino's konden we op ons gemak een rondje langs en in alle campers maken. Onze interesse ging al heel snel uit naar een Bordeauxrode Pössl Summit 600 Plus. Na een proefrit volgde een prettig persoonlijk gesprek met Niek over mogelijkheden van inruil van onze vouwwagen en extra accessoires. Voor ons was het in een half uur duidelijk: hier kopen we onze ideale camper! Afgelopen maandag hebben we hem opgehaald. Hij stond mooi gepoetst klaar, voorzien van o.a. een Bearlock, een nieuw ingebouwde 9 inch scherm voor o.a. navigatie en achteruitrijcamera en een degelijke Van-Star Adventure E-bike drager. Na een duidelijke instructie van Wilco hebben we aan tafel met een stuk Limburgse vlaai de benodigde papieren afgehandeld. Voordat we wegreden kregen we nog een leuke attentie met plaatselijke lekkernijen. Samengevat: wij zijn zeer tevreden klanten en bevelen Wisselink Caravans & Campers uit Lichtenvoorde van harte aan. Monique & Martin

Waardeloos

Offerte gevraagd voor een caravan na drie dagen niks gehoord .dan een email de caravan is verkocht. Sorry we hebben het druk zieken en zo na een negatiefe mail word er wel direct gereageerd zelfs gebeld alsof dat dan nog zin heeft . Ik zoek verder echter niet meer hier dit adres sla ik over .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Zeer vakkundig en super service gericht.

Caravan gebracht voor grote service (Bovag) beurt, montage van een Thule fietsendrager (2 ebike's voor), montage nieuwe buitenlamp tevens het vervangen van disselklep welke diverse corrosieplekken had. Wij hebben een overnachting geboekt in Winterswijk zodat wij niet ca. 200km NH. extra hoeven te rijden. Bij thuiskomst, oeps de fietsenzijn te breed, door vakkundig advies en extra opgestuurde steun past alles geweldig. Het resultaat is super mooi. Dank zij, vakkundig e vriendelijk personeel en vriendelijk personeel. Dit wilden wij graag vertellen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig geholpen en heldere communicatie

Naast vakkundige verkopers die helder en direct communiceren, waardoor je vertrouwen krijgt in je keuze, hebben ze mooie occasions en bieden ze waar voor hun prijs. Voor de aflevering, inclusief een goede uitleg, nemen ze ruimschoots de tijd. Kortom, we gaan met veel plezier en vertrouwen genieten van een prachtige caravan.

geweldig

goede service, duidelijke uitleg en vonden het leuk om onze ervaringen te horen. wij waren verrast met het presentje wat we kregen en hebben dit in onze 1e overnachting met de camper die we gekocht hadden bij Wisselink gedeeltelijk genuttigd

Top bedrijf !

Bijna 2 jaar geleden Knaus Buscamper gekocht. Vorige week een lekkage gevonden aan het dakraam en dit is onder garantie vervangen. Prettig contact met de werkplaats, alleen maar lof !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blij met onze aangekochte caravan

We kennen Wisselink nu al 15 jaar en brengen er altijd onze caravan naar toe voor onderhoud. Onze vorige caravan hebben we er gekocht en deze hebben we nu ingeruild voor een andere. We hebben rustig de tijd gekregen om rond te kijken, zijn netjes te woord gestaan en we hebben het verkoopproces als prettig ervaren. Naar ons idee hebben we een nette inruilprijs gekregen en zijn de caravanprijzen er marktconform. We rekenen op een nog jarenlange fijne samenwerking!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gastvrij ontvangst en eerlijke uitleg en informatie

Ze nemen voldoende tijd voor je en luisteren naar je wensen. Afspraken worden nagekomen, ze doen graag een stapje extra.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een mooi bedrijf met goede service

Wij zijn heel blij met deze camper. Vriendelijk personeel dat je rustig de tijd geeft om te kiezen. Goede uitleg bij het afleveren van de camper.

fantastisch

luistetend oor, oplossend verm9gen en een zeer goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig geholpen, niet opdringerig.

We zijn er prettig geholpen en de verkoper gaf ons alle tijd om de caravan rustig en goed te bekijken.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een eerlijk en goed advies.

We hebben een Caravan bij Wisselink gekocht en zijn goed geholpen. Er werd eerlijk verteld wat de kleine gebreken waren en bij aflevering werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.

Zeer deskundig

Van af het kijk moment tot de aanschaf en betaling ben ik deskundig en vriendelijk geholpen.

Klasse

Zeer professioneel bedrijf. Goede eerlijke informatie van deskundig personeel. De monteurs van de werkplaats leveren ook uitstekend werk. Zeer tevreden.

Zeer prettige ervaring.

Hartelijk ontvangst. Uitleg zeer goed en deskundig. Alles in ontspannen sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ontvangst, zeer goede uitleg over onze nieuwe camper, alles was dik in orde.

Mercatorstraat 19

7131 PW Lichtenvoorde