In oktober 2011 de knoop doorgehakt om een Bürstner Nexxo 25 (jubileum uitvoering) aan te schaffen. Het rantsoen voor NL was echter bijna vergeven maar met hulp van Liba hebben we nog een exemplaar kunnen bemachtigen; de camper is in december geproduceerd en in maart 2012 geleverd. Aflevering door Liba naar volle tevredenheid: conform afspraken en ruim de tijd genomen voor instructie. Inmiddels ruim 11.000 km op de teller en tot nu gelukkig zonder gebreken (afgezien van wat vocht in de dagrijdverlichting die onder garantie zonder problemen is vervangen). Tijdens een van de reizen hebben we schade opgelopen aan de contourverlichting en Liba heeft lampenhuis (op voorraad) en kit zonder kosten geleverd. Dat is nog eens service!
Zeer goede begeleiding, correcte prijsopgave en een Service met een hoofdletter.
Dit bedrijf is zeer kundig,service is uitstekend,prijs/kwaliteit is goed
Wij hebben onze (nieuwe) camper hier niet gekocht, maar dat is geen enkel probleem bij het vragen om advies of hulp. Eerlijke antwoorden op vragen, zonder meteen het eigen gewin voorop te zetten. Duidelijke in het maken van afspraken, geen belofte die men toch niet na kan komen. Er worden b.v. GOED georganiseerde informatieavonden gehouden en dat is dan gratis!!!. 1 van de weinige bedrijven waar \"service\", in tegenstelling tot andere bedrijven, niet gewoon een woord uit het woordenboek is.
Nieuwe Burstener Aviano aangeschaft September 2011. Wij zijn onder de indruk van de grote vakbekwaamheid, vriendelijkheid en perfecte nazorg van dit bedrijf. Zoekt U een camper, dan is dit de \"place to be\"
Hier onze prachtige nieuwe Le Voyageur gekocht. Heel fijn dat wij op advies van Bart naar de fabriek van Le Voyageur in Frankrijk konden. Wij konden daar al onze wensen over indeling enz. enz. ten bespreken en uit eindelijk bleek ook alles mogelijk wat wij wilden. De aflevering door Bart prima voor elkaar op wat met de franse slag afgewerkte dingetjes van de fabriek na. Wordt prima opgelost door Bart en zijn medewerkers. Zeer te spreken over Liba Campers. Hier is de klant nog Koning.
Nog nooit van ons leven hadden we gekampeerd. Toch besloten we, nu we gestopt zijn met werken en meer vrije tijd krijgen, om voor een camper te gaan. De derde dealer die we bezochten was Liba Campers. We kregen een heel goed en warm gevoel van de rondleiding met veel informatie die Bart ons gaf en vonden diezelfde middag nog onze heel jonge gebruikte camper. Bij de aflevering heeft Bart alles met ons doorgelopen en hierbij geen moeite en tijd gespaard. We zijn meteen voor een week of twee in Nederland op pad geweest en allebei erg enthousiast. Inmiddels terug geweest voor nog wat kleine puntjes en vele vragen. Ook door Rob erg goed geholpen. We zijn heel erg blij met de perfecte service en ook de snelle reactie op onze mails met vragen. Nogmaals onze dank aan alle aardige maar vooral vakbekwame en klantvriendelijke mensen van Liba. We zullen zeker nog wel eens een andere camper kopen en dan hoeven we maar naar één dealer: LIBA. Arie en Loes van der Wel
Wij zijn meer dan tevreden klanten van Liba en worden altijd zeer correct en vakbekwaam geholpen. Een camperdealer waar je graag komt en waar je voor 100% er op kunt vertrouwen dat het in orde komt. Organiseren ook lezingen en workshops waar je als camperaar veel van opsteekt.
Chausson Welcome 85 gekocht(occassion) 6 Maanden garantie. Zeer professionele aandacht en uitleg. In de 6 maanden die wij intensief met de camper op stap zijn geweest zijn er een aantal storingen en manco\'s opgetreden die naar volle tevredenheid zonder gesteggel zijn opgelost. Mijn vrouw en ik hebben \'t volste vertrouwen in dit bedrijf en ondanks de grote afstand (Zoetermeer-Liempde)zijn wij absoluut van plan om onze beurten en onderhoud door hen te laten uitvoeren. Bart en Rob KLASSE
Vriendelijk, behulpzaam, klantgericht, tijd voor je nemen, kundig, kortom echte service zoals het bijna nergens meer te vinden is! Wat een verademing om te ontdekken dat er nog zulke bedrijven bestaan! Wij wensen Liba Campers heel veel succes toe, en zullen iedereen vertellen dat ze hier moeten zijn voor service.
Zeer correct bedrijf waar je als klant nog een naam hebt en geen nummer bent. ook enkele kinderziektes uit onze nieuwe camper goed verholpen. Bij beslissing van koop totaal geen opdringerige aktie om te besluiten. ook personeel in werkplaats keurig in omgang. menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.
Twee campers gekocht een gebruikte en de laatste keer een nieuwe, service en garantie heel goed onlangs nog geweest voor kapotte zekering van de omvormer meteen geholpen en geen kosten
Dit bedrijf verdient werkelijk een dikke 10 .Kom ze plichten na .Klant is konging. We hebben vaker dealers gehad voor onze camper service tot de deur .Maar bij deze ver buiten de deur.Heb je een probleem dan staan ze altijd voor je klaar.En dit mag gezegt worden. Zeer tevrede klant Fam jan ,joke vanschendel zevenbergen
Erg vriendelijk en behulpzaam. Alle storingen worden snel opgelost Dit ondanks het feit dat het bedrijf waar wij de nieuwe camper gekocht hadden failliet is gegaan. Alleen maar lof
Dit bedrijf verdiend een dikke vette 10 daar is alles mee gezegt
Klantvriendelijk, deskundig en in hun voorlichting het vermogen in begrijpbare taal uitleg te geven. Transparant is de structuur van kosten voor onderhoud.
Reeds 2,5 jaar zijn wij klant bij Liba Campers in Liempde voor onderhoud aan onze Bürstner camper. Zeer tevreden zijn wij over deze service. Begin dit jaar werd er flinke schade gereden aan onze camper. Na contact met de verzekering konden wij de camper bij Liba brengen. Geweldig zoals Liba daarna alle zaken met de verzekering heeft afgehandeld. Zij bleven ons informeren over de stand van zaken, eerlijk en transparant. De schade werd uitgekeerd en daarna hebben wij een nieuwe Bavaria camper bij Liba gekocht. Hierbij hebben wij van Bart deskundig advies gehad en uitgebreide uitleg over alle knoppen en schakelaars tijdens de aflevering. Super. Liba ga zo door en wij zullen nog lang tevreden klant blijven. Geert en Maria Hellendoorn.
De laatste 5 jaar zijn wij een zeer tevreden klant bij Liba Campers in Liempde. Zelfs toen de repatrieringsdienst van de ANWB ons de afgelopen zomer niet kon helpen, was slechts een telefoontje genoeg om ons en onze camper naar huis te brengen. Klasse!! Helaas is ons verzoek bij het t.v. programma Radar van de Tros om dit bedrijf voor te dragen voor een heel warme douche niet gehonoreerd. Als alle bedrijven in ons land zo zouden werken als Liba was er voor Radar en consumentenbond geen werk.
Zowel tijdens de oriënterende fase als na de aanschaf niets dan lof. Er wordt altijd de tijd voor je genomen. Service met de hoofdletter S!
Ze nemen veel tijd voor je en adviseren is bij hen niet hetzelfde als verkopen. Geen praatjes maar gewoon eerlijk zaken doen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.