Topservice, Klant staat op 1, Transparant
Samengevat:
- Eerlijk
- Transparant
- De klant staat op 1
- Draait er niet om heen
- Betrokken
- Kundig
Mijn verhaal:
Via internet zag ik een auto staan die beter paste bij onze gewijzigde gezinssituatie. Ik kende vd Weele niet en het zat ook zeker niet in de buurt. Maar contact was prettig en de auto beviel goed. Na inruil bleek er een klein mankement. Geen probleem, want ik mocht langs komen en dit werd gerepareerd. Ik kreeg het advies om dit in de gaten te houden en eventueel contact op te nemen. Na enige tijd deed het defect zich opnieuw voor. Onderdelen werden vervangen, omdat Martijn niet wilde dat het een voortslepende kwestie zou worden. Want: het moest gewoon goed zijn. Dit vond ik kenmerkend voor alles in het bedrijf. Ik kreeg het gevoel dat zij graag wilden dat ik met een goede auto naar huis ging. Dit waardeer ik enorm! Daardoor kijk ik bij een volgende auto zeker of er een occasion bij vd Weele Auto's staat.
De transparantie ondervond ik al toen ik voor het eerst langs kwam om naar de auto te kijken. We gingen met elkaar in gesprek. Ik vertelde mijn verhaal over de auto en Martijn vertelde eerlijk wat hij er voor kon geven. Geen lange verhalen, geen verkooppraatjes, geen strakke pakken, geen dure panden...gewoon EERLIJK én RECHT DOOR ZEE!
Achteraf las ik de missie op hun website. Deze klopt helemaal! Ik kocht een nette, complete auto voor een eerlijke prijs. Bij het mankement kreeg ik direct het gevoel dat we hier samen uit zouden komen.
Wellicht tot een volgende auto! Nogmaals ontzettend bedankt voor de service!