Deze ervaring willen wij graag even kort toelichten: Meneer in kwestie is ruim een maand bezig geweest om te bepalen of dit de juiste auto kon zijn. Nou kan dit natuurlijk voorkomen echter kunnen wij een auto niet een maand vasthouden. Meneer heeft een bieding gedaan waar wij een akkoord op hebben gegeven om direct zaken te kunnen doen. Echter bleef de twijfel erg groot aan de kant van de klant en liet meneer er nog 7 dagen overheen gaan. Hierdoor hebben wij geen houvast en konden wij geen duidelijke afspraken maken. Begrijpelijk dat de teleurstelling groot is bij de klant. Daarom geven wij altijd aan van te voren te bellen om een duidelijke afspraak te maken voor een bezichtiging om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Natuurlijk zien wij ook het liefst dat iedereen blij is. Twijfel die voortduurt kan een vervelende factor zijn en jammer dat wij dit met een negatieve recensie moeten afsluiten. Tenslotte hebben wij ook andere klanten te respecteren en daarbij ook onszelf.
Deze recensie heeft ons ontzettend in verlegenheid gebracht. Wij moeten bekennen, dat wij in deze nalatig zijn geweest, deze recensie is dan ook absoluut terecht. Het is goed om ook een kritische beoordeling eens te krijgen. Na het waarnemen van deze recensie hebben wij direct de klant benaderd en gelukkig hebben we het naar volle tevredenheid kunnen oplossen. Positief gezien kunnen wij zeggen dat we er van hebben geleerd en dat wij ten allen tijden scherp moeten blijven. Er op vertrouwende dat dit niet vaker meer voorkomt. -Team Frans Wientjes Auto's.
Laan van de Dierenriem 44
7324 AA Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.