Ik heb heel veel geleerd vooral tijdens de praktijklessen. Alle tips en verbeterpunten zijn mij op een heel professionele wijze bijgebracht/ mee gegeven, zodat ik de nodige vaardigheden op eigen tempo kon ontwikkelen en op tijd goed voorbereid kon zijn voor mijn examen. De communicatie verbaal als digitaal heb ik als heel fijn ervaren. Jullie zijn Toppers

Top dag in 1 keer geslaagd praktijk

Ron hartstikke bedankt voorde druilerige dag maar top les gehad.Samen met 3 andere kanditaten alle 4 geslaagd de eerste keer! Nogmaals bedankt! Misch tot volgend jaar! Patrick

Super lief!

Ze zijn hier super lief! De eigenaren denken met je mee en willen je zeker helpen met alles. Ik was heel zenuwachtig maar de eigenaar wist me wel goed op m’n gemak te stellen. En ze dachten met mij mee waar ik problemen mee had.

All went smoothly.

From the first contact I had with Joro driving school, everything went smooth, i reached out to them and in the same day, they replied back compare to other driving school where it is quiet difficult to fet the correct answer. The administrative information I have received along the way were valuable, they were always on top of it. It showed me that they really care about me as their student and they wanted the best for me. The fact that I was receiving notification the day before each lesson did help to plan my day ahead and not miss one lesson. My trainer Joop was amazing , he is a fun and knowledgeable guy to learn from. I really liked his honest opinion on what I did well and what I need to work on. All in all, it paid off, I passed my exam in the first attempt. Big thanks to Joro driving school.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende service.

Mijn dochter heeft de cursus als zeer prettig ervaren.

Geweldige rijschool, erg betrokken

43 jaar oud, ik moest nu maar eens aan een motor gaan beginnen. De wilde haren reeds vervlogen, dus de buikschuiver word het sowieso niet meer. Dat gezegd hebbende, en meerdere proeflessen hier en daar, kwam ik uit bij Verkeersschool Joro. Ook hier een proefles gedaan met Ron Bruinsma, en deze werd voor mij als zeer positief afgerond. " Er zijn wel wat puntjes van aandacht, maar over het algemeen rij je al leuk " Als je dan ook nog eens hoort dat er "waarschijnlijk weer een kandidaat is waar we weinig op verdienen " dan vind ik ook dat een plus punt. Het draait bij Joro dus gewoon om mensen aan een rijbewijs te helpen. Mijn lessen heb ik allemaal van Ron Bruinsma gehad, zowel de voertuig beheersing, als verkeers deelname. En als er iets anders moest dan dat je deed, werd dat heel duidelijk verteld, daarintegen word je tijdens de lessen ook voldoende gecomplimenteerd, voor de dingen die wel goed gaan. Ik heb een pakket van 15 lesuren afgenomen inclusief examens, maar exclusief theorie. Ik ben voor voertuig beheersing, en verkeers deelname in 1 keer geslaagd. Theorie heb ik buiten de rijschool om gehaald, en ook hiervoor in 1 keer geslaagd. Ik ben in mei begonnen met lessen, en heb nu, eind september, mijn rijbewijs behaald. En dat was nog lang vanwege extreme wachttijd bij het cbr, want anders had ik waarschijnlijk nog een maandje eerder kunnen afrijden. Al met al, is er weer een extra categorie welke ik mag laten bijschrijven op het rijbewijs, en heb het hele circus als zeer leuk ervaren.

Zeer tevreden!

Super goed les gehad, waardoor ik in één keer slaagde voor E achter B. Veel handige tips voor het examen gehad.

Top super

Binnen 1 maand alles gehaald top les gehad Goed uitleg en Ron je bent een topper en zal jullie bij iedereen aan bevelen . Super fijne rijschool

Leuke gezellige tijd!

In 1 keer gelaagd bij toppertje Joop!! Super gezellige rijlessen, maar ook heel leerzaam. ;)

Een rijschool met kennis en ervaring

Rijschool JORO is een rijschool met veel ervaring in het begeleiden van cursisten. Ze bieden maatwerk en weten je snel voor te bereiden op je examen(s). Ron Bruinsma is een ervaren instructeur met meer dan 30 jaar ervaring in de regio Noord Holland. Mocht je een top instructeur zoeken, zoek dan niet verder en kies voor rijschool JORO.

Zeer goed en tevreden.

Ron en Marjolein, Super bedankt voor jullie geduld, advies en begeleiding. Een betere rijschool hadden wij niet kunnen wensen. Gr, Yor en Eef

Ron is een fantastische instructeur met veel humor. Vertelde alles erg goed en heeft ons heel Zaandam laten zien. 5/5 sterren

geweldige service

vanaf eerste telefonisch contact, goed gevoel bij deze rijschool! En het vervolg werd alleen maar beter. Uiteraard werkte het in een keer slagen ook mee ;) Scooterrijbewijs in the pocket, straks zeker terug voor B rijbewijs! Dank voor de goede communicatie en duidelijke informatie

Super goede Rijschool

We hadden een pakket gekocht voor onze zoon. Kregen een inlog om de status daarvan in te zien . Verder heeft mijn zoon goed les gehad, Marjolein is echt een topper, ze is rustig , legt goed uit en zorgt ervoor dat je op je eigen tempo goed lest, met hele goede begeleiding. Alles had mijn zoon in 1x zowel theorie als praktijk examen, Jorro bedankt. Ik zal iedereen aanbevelen om bij jullie rijexamen te doen.

Top rijschool

Super gezellige instructeurs en instructrices! Gister in 1x geslaagd voor mijn autorijbewijs, dankzij Marjolein.

Goede lessen en leuke mensen.

Ik heb heerlijke lessen gehad bij deze rijschool. Alles wordt goed uitgelegd, als je vragen hebt beantwoorden ze het altijd vriendelijk en ze proberen je ook geen extra lessen aan te smeren. Ik had een goede klik met mijn rijinstructrice en heb met veel plezier achter het stuur gezeten.

Heel veel rijvaardigheid opgedaan bij heel goede rij-instructeur (Marjolein).

In 5 lessen opfriscursus heb ik veel geleerd en ga weer vol vertrouwen de weg op. Heel prettige rij-instructeur. Dank je wel Marjolein!! Groet, Marja

Fijne rijschool en in 1x geslaagd!

Deze week ben ik geslaagd voor mijn motor rijbewijs, dankzij een zeer fijne rijopleiding bij Joro. De tijd met instructeur Ron heb ik als zeer prettig ervaren. Hij geeft je opbouwende kritiek waar dat nodig is en is daarnaast ook in voor een geintje. Mocht je nog twijfelen om voor je (motor) rijbewijs te gaan, neem dan eens een proefles bij Joro. Ron, nogmaals bedankt voor de leuke en leerzame tijd. Ik kan niet wachten om zelfstandig met de motor de weg op te gaan!

Door de goede en vakkundige begeleiding snel mijn motorrijbewijs gehaald! Dank!

amazing, wonderful and excellent

I was driving with another institute before I joined JORO. I had more than 20 lesson and I learned almost nothing. A friend recommended me to JORO and I find the instructors very friendly and more experienced. Their continuous feedback and guidance made my learning journey pleasant and successful. Thank you very much JORO team.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige rijschool

Ik heb een hele hoge pet op van deze rijschool. De kwaliteit van de instructeurs is hier erg hoog. Er wordt vanalles bedacht om jou zsm je rijbewijs te laten halen. Jolanda, heel erg bedankt voor alles, voor je geduld en je altijd positieve insteek. Je bent echt een kanjer! Zonder jou moest ik nu nog op de fiets !

In één keer geslaagd!

Met goede hulp van Marjolein is het gelukt om mijn rijbewijs te halen - schakel. En dat terwijl een andere rijschool die onder READE valt bleef zeggen dat ik alleen automatisch kon rijden, maar mij niet vertelde wat ik wel goed deed en niet. Marjolein, dankjewel voor alles!

Blij dat ik voor JORO heb gekozen

Na een goed jaar rijles, onderbroken door 2 lockdowns en 2 x uitgesteld rijexamen, heb ik vanmorgen afgereden en ben ik in één keer geslaagd. Eerst met dank aan Ron, die mij liet zien dat ik kon autorijden. Daarna vooral met dank aan Joop, altijd vol vertrouwen over de goede afloop, recht door zee waar het moest en met humor waar het kon. Niet alleen kundig gewerkt aan mijn rijvaardigheid, maar vooral aan mijn zelfvertrouwen. Mijn dank is groot! Ik heb de mensen van JORO leren kennen als warm en betrokken en ga de lessen zeer zeker missen.

Super service

Erg tevreden of alles. Iedereen is vriendelijk, en doen alles voor tevreden klanten. Ron was heel relaxed en stelde mijn dochter goed op der gemaakt tijdens de lessen. Ze heeft goede adviezen meegekregen voor haar examen en is ook 1 x geslaagd. Ik vind Joro zeker een aanrader.

vooruitstraat 1

1441GE Purmerend