Filters

1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaring met dit autobedrijf is zeeeeer slecht! Ik hoop dat mensen mijn verhaal lezen voordat ze naar het autobedrijf toegaan of in zee gaan met de autoverkopers.. Wij hadden via internet gezocht op een Opel Vectra. De dichtsbijzijnde betaalbare Vectra die was bij Tanis in Waddinxveen. Ik had telefonisch een afspraak gemaakt om even bij de auto te kijken. We kwamen daaraan en de auto stond midden in een overvolle parkeerplaats. De auto kon er met geen mogelijk even snel uit! Ik mocht er rondjes omheen lopen en dat was het.. (vreemd als ik telefonisch een afspraak had gemaakt) Hij boodt aan om het koopcontract alvast te tekenen dan kon de auto niet verkocht worden en konden we de volgende keer terug komen voor een proefrit! Ik vond dat best bizar en mijn man rook al een raar luchtje aan het verhaal.. Dus we deden het niet, we maakte een andere afspraak voor een proefrit. Ik vond die man heel nors en niet klantvriendelijk. Ik kreeg het gevoel dat hij dacht dat we niet serieus waren en geen geld hadden voor een auto! We deden een week later een proefrit en ik wilde de auto heel graag. We hebben de koopcontract getekend en kregen geen informatie, geen nazorg of iets.. Ik kreeg het gevoel dat hij blij was dat hij zijn auto eindelijk kwijt was! Nu 3 maanden na aankoop, maakt de auto een raar geluid.. We brachten de auto naar onze vertouwde garage.. De eigenaar van het garagebedrijf zei dat alle 4 de remschijven op zijn en ook de stabilisator stang is op! Het moet zo snel mogelijk vervangen worden want het was niet verantwoord om zo door te rijden. Hij raadde ons aan om contact op te nemen met Tanis. Hij zei dat ie niet door de APK door kon. En dat we die auto niet zo in 3 maanden op konden rijden. Ik belde naar de eigenaar van Tanis.. Hij wilde niks van me weten, ik kon geen afspraak met hem maken want hij ging over een paar uur op vakantie en hij wenste me letterlijk veel geluk met de auto. Ik vond het geen stijl, hij toonde geen begrip, het hele proces van het kijken naar de auto tot de aankoop en nazorg van de auto gaf hij ons geen goed gevoel en totaal geen klantvriendlijkheid. Hij doet ongeintresseerd, nors en lijkt zelfs wel een beetje kwaad op het feit dat ik hem bel om verhaal te halen over de auto. Ik vind het bijzonder raar, want een normale uitleg is wel zo terecht.. Ik ben recensies gaan zoeken over het bedrijf en ik lees meerdere slechte verhalen over het bedrijf. Ik heb super spijt van de aankoop! Maar blijkbaar valt daar niks aan te doen. We kregen geen korting, geen service en nu zitten we met hoge kosten om de auto te laten maken.. Ik raad deze zeer slechte autobedrijf niemand aan!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Tijdens mijn zoektocht naar een 2e hands auto ging ik langs bij Autobedrijf Tanis. We hebben een aantal auto\'s besproken, waarbij een Ford Fiesta Econatic de beste keus leek vanwege de lage bijtelling en BTW verrekenbaar (ik wilde hem zakelijk kopen en rijden). Na het tekenen van het koopcontract moest ik nog een week wachten. Een dag na het tekenen zag ik op internet staan dat de Ford Fiesta Econatic uit het bouwjaar 2010 niet in de 14% bijtelling zit maar 20%. Dit komt omdat dit model net iets teveel uitstoot heeft (2 gram meer). Toen ik verhaal ging halen bij de garage hebben ze aangegeven dat ze dit na gingen kijken. 2 dagen later heb ik nog niets vernomen, maar inmiddels wist ik het al zeker doordat ik het zelf heb uitgezocht. Omdat het niet meer aantrekkelijk was om zakelijk te kopen wilde ik de koop ontbinden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling na het tekenen van een koopcontract, maar omdat de auto niet in de besproken 14% was had ik de hoop dat ze er niet al te moeilijk over zouden doen. Toen ik belde om de koop te ontbinden werd de medewerker erg boos en gaf aan dat dit absoluut niet kon. Ik gaf aan bereid te zijn om er samen uit te komen (dat ik bijvoorbeeld een boete betaal), hij zou dit vervolgens overleggen met de directie. Later ben ik terug gebeld door \"de directie\". Hij vroeg wat het probleem was, waarop ik heb aangegeven dat de bijtelling niet klopt met wat er besproken is. Hij wilde weten waar dit stond (zwart op wit), waarna ik uitlegde dat het besproken/geadviseerd was. Hij liet weten dat het nergens stond, en dat het maar om enkele honderden euro\'s per jaar ging. Ik was enorm verbaasd dat ze ineens deden alsof de bijtelling nooit besproken was, omdat het nergens op papier stond. De directie gaf aan dat ik de auto moest kopen, waarop ik aan gaf dat ik dat niet wil. Hij heeft het gesprek vervolgens geëindigd door te zeggen dat hij het naar de Bovag\'s juridische afdeling doorstuurt en hing op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Noordkade 44

2741 EW Waddinxveen

0182610812

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.