Fiat panda gekocht in september 2015. 6 maanden later doet een koplamp het niet. Stekker blijkt doorgebrand (euvel van dit model), kostenloos vervangen. Super Service! Remo en zijn collega\'s pakken alles netjes op. De volgende zeker weer bij Autobedrijf Tanis!
Kort en krachtig. Goed geholpen,scherpe prijzen goede inruil en afspraak is een afspraak bij dit bedrijf. Toppie
Had een leuke fiat gezien, opgebeld, afspraak gemaakt en werden zeer vriendelijk geholpen. Tijdens de proefrit wat dingen opgemerkt, die zijn netjes in orde gemaakt. Na 2 dagen defect aan de stuurbekrachtiging (kan altijd gebeuren), auto werd meteen opgehaald, gerepareerd en weer netjes voor de deur afgeleverd. Naderhand nog een keer terug geweest voor een kleinigheidje (ook weer netjes verholpen), en kreeg als leen auto de jeep mee van de eigenaar! Al met al, een heel tevreden klant.
topclub, reparaties snel, goed en betaalbaar, vaak ter plekke probleem opgelost, even airco vullen, geen probleem, geen 6 weken wachten na de afspraak, nee dezelfde week. goede en goedkopen banden en accu\'s
Super service, zeer vriendelijke mensen! TOP!!!!!
Een goede auto gekocht met goede service
Eerste auto aangeschaft + ruitschade verholpen
Na mogelijk een knappe auto gespot te hebben, vroeg opgestaan om deze te gaan bekijken. Het ontvangst was op z\'n zachts gezegd onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Voordat uberhaupt over de aan te schaffen auto was gesproken, ging het direct al om geld. De verkoper overlegde met zijn zoon over de inruilwaarde van mijn in te ruilen landrover Freelander 2.5 V6 en bood mij vervolgens een belachelijk lage inruilwaarde die ongeveer de helft is van de werkelijke handelswaarde. Zoonlief nam niet eens de moeite om ons persoonlijk te word te staan. Blijkbaar is veel geld verdienen over de rug van een trouwe klant belangrijker dan een tevreden klant. Het geeft helemaal niets dat een autobedrijf niet geïnteresseerd is in een bepaalde inruilauto, maar dit kan zeker op een veel klantvriendelijkere manier verteld worden. Dat ze hier al 40 jaar mee wegkomen is mij dan ook een raadsel. Blijkbaar is vader hard toe aan zijn pensioen.
Jammer genoeg slechte ervaringen met dit autobedrijf. Naar aanleiding van de positieve reacties op internet, toch de vele kilometers gaan rijden om hier naar de auto te gaan kijken waar we interesse in hadden. Netjes van tevoren gebeld om een afspraak te maken. Toen we daar aan kwamen werden we zeer vriendelijk te woord gestaan. De auto hadden ze al klaar staan dus als we wilde konden we rustig de auto gaan bekijken. De eerste vraag die we hebben gesteld was of er gerookt was in de auto, aangezien we een rookvrije auto wilde hebben. Hierop werd gezegd dat er niet gerookt was in de auto. De auto was keurig schoon en gepoetst, maar het viel me wel al op dat de ramen en deuren open stonden. Volgens de verkoper kwam dit omdat hij nog vochtig zou zijn van de schoonmaak. Alles door gelopen wat wij voor aanpassingen wilde aan de auto en samen tot een acceptabele prijs gekomen. Toen we voor de tweede keer kwamen kijken waren weer de ramen open van de auto. We hebben nog uitgebreid gesproken met de verkoper en daarna hebben we de auto meegenomen. Naar een week gereden te hebben in de auto, kwamen al de vermoedens dat er gerookt was in de auto. Hierop hebben we gebeld met het bedrijf en onze zorgen bekent gemaakt. Hierop hebben wij voorgesteld om bij ons in het dorp een ozonbehandeling te laten doen op onze kosten en wanneer het geen resultaat zou hebben zouden we er op terug komen. Enkele weken later hebben we helaas weer contact op moeten nemen omdat echt alles wat een dag in de auto had gelegen kwa kleding of stoeltjes van de kindjes puur naar rook ruikte. Hierop werden we erg onbeschoft te woord gestaan door de öudere verkoper\" en voor van alles uitgemaakt. Hierop hebben wij gevraagd of hij zo vriendelijk wilde zijn om zijn zoon contact op te laten nemen met ons, om samen naar een oplossing te zoeken. Zijn zoon heeft enkele weken later gebeld en zei te gaan overleggen met het schoonmaakbedrijf waar hun veel auto naartoe brachten. Hierop hebben we twee flesjes met blauwe vloeistof toegestuurd gekregen en deze moesten we enkele weken open in de auto zetten. Ook dit werkte helaas niet afdoende. Hierop hebben we nogmaals de auto van binnen laten reinigen( Dit was al de 2e keer op onze kosten), maar helaas ook weer zonder blijvend resultaat. Ik heb altijd geroepen, dit zal mijn niet overkomen....een auto kopen waarin gerookt is, maar je ziet wel weer dat autobedrijven zo toch hun tijdelijke oplossingen hebben om de rook geur te verbloemen. Achteraf snap ik waarom elke keer de ramen open stonden als wij langs kwamen. Geen prettige ervaring waar ik dagelijks aan denk als ik in onze auto stap. Mijn advies.....koop daar geen auto. En het advies naar het autobedrijf.....eerlijkheid duurt het langst!
Wat een eerlijke en klantgerichte service, ze gaan net dat stapje verder, erg gewaardeerd en ik zou Autobedrijf Tanis aan iedereen aanraden.
Je wordt altijd direkt goed geholpen en waar nodig gezocht naar een betaalbare oplossing
Zeer prettig
prettige service, verstand van zaken en behulpzaam
Zeer goed
Ik wordt daar heel goed geholpen
Voor mij is dit het ideale bedrijf. Ik kan mijn auto voor mijn werk slecht missen en daar wordt altijd rekening mee gehouden. De service is perfect je bent hier klant
klantvriendelijk en meedenkend
Goed en Betrouwbaar bedrijf
Fijne service, niks is te veel moeite. Alles volgens afspraak gereed. Top!
Noordkade 44
2741 EW Waddinxveen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.