Mega slechte service, je wordt belazerd waar je bij staat.
Ik heb een mooie hybride BMW gekocht bij dit bedrijf. Bij het maken van de proefrit was de auto al niet opgeladen, waardoor we het elektrisch rijden niet konden uitproberen. Ook met het ophalen van de auto was deze wederom niet opgeladen. Er zat een buitenlandse oplader bij die niet in Nederlandse stopcontacten past, dus werd dit aangepast. Uiteindelijk bij het ophalen van mijn auto blijkt er een misverstand te zijn. Ik wou een elektrisch wegdraaibare trekhaak op de auto hebben en ze hebben er een handmatig wegdraaibare trekhaak opgedaan. Wij weten 100% dat wij elektrisch hadden afgesproken, maar op de rekening staat genoteerd 'wegdraaibare trekhaak'... Er werd amper geluisterd naar ons en eigenlijk was de boodschap vanuit hun dit is hoe het is afgesproken, je doet het er maar mee. Een misverstand kan gebeuren, maar er is niet naar een oplossing gezocht. Je doet immers toch alles voor een klant?
Thuis aangekomen met de auto wil ik de auto gaan opladen, maar werkt het snoer niet. Ik heb toen een nieuw snoer gekregen wat het een tijdje gedaan heeft. Na een tijdje deed ook dit snoer het niet meer. Toen hebben we gebeld met de garage. Meneer wist niet wat het probleem was dus het verzoek was ga naar een BMW garage. Toen bleek het helemaal geen originele BMW oplader te zijn... Ik heb van de BMW garage een nieuwe originele lader gekregen en de rekening is doorgestuurd naar deze garage. Hier hebben we niks meer over gehoord, dus die is betaald door hun wat niet meer dan netjes is. Ook hebben we tijdens de verkoop van de nieuwe BMW besproken dat de velgen inclusief winterbanden van onze oude BMW op de nieuwe BMW zouden passen, maar ook dit klopte niet. Uiteindelijk hebben we nieuwe velgen moeten aanschaffen, zodat het zou wel passen. Hier hebben we geen contact over gehad, omdat we ontzettend klaar zijn met dit bedrijf. Mega slechte service en komen gemaakte afspraken niet na!!