Erg teleurgesteld in de service
Met deze eerlijke recensie hoop ik klanten te waarschuwen en het personeel bij Wijnne te verbeteren. Op de dag van de aankoop (augustus) constateerde ik een complex probleem met de airco. Ik heb mijn auto 4 keer terug moeten brengen, heb filmpjes van het probleem gestuurd en ik kreeg steeds de auto weer mee omdat ze het probleem niet konden vinden. Er werd mij zelfs gezegd dat mijn auto "een gezond lichaam had, waar we niet in moeten gaan snijden".
Ik voelde mij compleet machteloos, verdrietig, ik werd totaal niet serieus genomen. Elke keer werd mij beloofd dat er nu een 'echte' specialist naar mijn auto zou kijken en dat ik pas gebeld zou worden als het probleem zou zijn verholpen. Doorzettingsvermogen kennen ze niet want ik kreeg steeds de auto met storing weer terug. Ik had al 2 keer voorgesteld om de auto terug te brengen naar de dealer, misschien konden zij helpen. Dit was volgens de eigenaresse geen optie, eigen monteurs konden dit blijkbaar prima oplossen. De manier van communiceren heb ik als zeer bot en onbegripvol ervaren. Ik kan mij niet voorstellen hoe je een klant zo in de kou laat staan. Met een fijn gesprek met verkoper Niek zijn we tot de conclusie gekomen dat ik mijn auto zelf naar Doornspijk zou rijden, met storing, met draaiende motor zodat ik ter plekke bewijs zou hebben dat mijn auto toch echt iets mankeerde.
Dit was de vijfde keer dat mijn auto terug ging. En wat bleek? Mijn auto had helemaal geen gezond lichaam! Er zijn meerdere kapotte onderdelen vervangen.
Het had de eigenaresse gesierd als ze had toegegeven dat er steken zijn laten vallen en een beetje begrip had getoond.
Met monteur Patrick heb ik een goed gesprek kunnen voeren, hij ging akkoord dat mijn auto toch terug ging naar de dealer want deze had de geschikte apparatuur. Na 1 dag werd ik al gebeld dat mijn auto klaar was. 3 maanden, 5 garagebezoeken en verhitte gesprekken later heb ik dan nu eindelijk mijn auto terug hoe hij hoort te zijn.