Super geholpen tijdens het gehele aankoopproces van mijn auto. Auto in super goede staat en werd ook zeer goed en netjes afgeleverd. Een echte aanrader!
Hier word je ontvangen als vriend! Je hebt meteen een hechte band met de verkoper. Alles word goed verzorgd, en je word overal keurig van op de hoogte gehouden. Wij zijn geholpen door louk, deze man helpt je perfect.
Prima ervaring!
Mooie auto,s met topkwaliteit.
Goed en netjes geholpen, vriendelijk ondanks drukte, alles volgens afspraak geregeld.
Exclusieve ambiance, gastvrij, betrokken en deskundig!
Fijn en snel gehandeld met de auto die ik wilden hebben. Auto is top en service ook.
Drie weken geleden mijn nieuwe auto opgehaald! Zeer fijn en goed geholpen door Fabian! De auto werd netjes in de showroom gereden voor de bezichtiging, je kon op je gemak de auto bekijken. Ook een proefrit werd gelijk aangeboden, een proefrit voor een wat langere tijd om de auto goed te kunnen beoordelen was ook geen probleem. De onderhandeling liep soepel en er werd een goede inruilprijs voor mijn vorige auto gegeven. De verkopers hadden een relaxte houding en waren niet opdringerig. Wat ik als erg fijn heb ervaren. Bij het ophalen van de auto erg fijn geholpen door Stefan! Netjes ontvangen met een bakje koffie en de formaliteiten afgerond. De boekjes en documenten werden netjes in een boekje overhandigd, de auto werd voor de showroom gereden en er werd uitleg gegeven over de auto. Kortom, een mooi bedrijf met fijne en vakkundige verkopers!
We kochten een auto in de btw 3 serie en zijn er blij mee. Ruim na verloop van de garantieperiode bleek iets mis met de besturing. Van Rijswijk in de persoon van dhr.Loek Versteeg heeft ons geholpen Auto uitgelijnd, gebalanceerd enz. zonder kosten. Onze waardering voor de vriendelijke wijze van service en de bereidheid het probleem buiten de garantieperiode te verhelpen uitgedrukt in een cijfer = een tien met een dikke plus Kees en Kitty
Prachtige showroom, professioneel personeel
Was al een tijdje op zoek naar een fiat 500. Na verschillende garages bezocht te hebben zagen we op internet mijn droom fiat. Dus wij helemaal naar Brabant in de middel of nowhere stond daar ineens een enorm auto walhalla. Alle auto's netjes op merk gesorteerd. De auto viel zeker niet tegen en we mochten zo een proefrit maken zonder formulieren in te moeten vullen of rijbewijs te laten checken. Na een goede kop koffie was de deal gesloten en mocht ik hem een week later op komen halen en waren alle puntjes die we besproken hadden netjes geregeld. Ik ben heel blij met de service en de vriendelijke mensen en natuurlijk met mijn nieuwe autootje. Komen hier voor de volgende auto zeker terug.
Goede prijs kwaliteit verhouding Ruime keus Vriendelijk en behulpzaam personeel. Deal was snel gemaakt. 3 maanden na aankoop auto gebeld door verkoper. Hoe mijn aankoop bevalt. Top Ben zeer tevreden met de aankoop.
Hele goede service en heel goed geholpen
Zeer tevreden over de service. Alles word voor je gedaan en de auto was snel klaar om opgehaald te worden.
Al lange tijd waren wij op zoek naar een andere auto, een Audi Q2 moest het worden. Bij van Rijswijk vonden we een mooie zwarte Q2, precies wat we wilden. Volgens de verkoper een goede auto, nooit schade gehad en wij gingen voor een testrit. Helemaal tevreden en na een goede onderhandeling hebben wij de auto gekocht. 10 dagen later gingen wij de auto ophalen en bleek er ineens allemaal schade aan de auto. Volgens de verkoper al die tijd al aanwezig en wij hadden niet goed gekeken en zij vonden dat ze dat niet hadden hoeven te melden. ( Bij bezichtiging waren alle krassen en plekken trouwens goed weggepoetst en daardoor niet door ons gezien!) Verkoper zou eens kijken wat hij hier aan kon doen. Enkele dagen later kregen wij een mail met de mededeling dat zij voor een kleine 1.000,= Euro de schade zouden kunnen herstellen. Wij gingen hier niet mee akkoord en vroegen om terugkoop. Dat kon wel, maar dan tegen een bedrag van Euro 2.100,= minder dan dat wij er voor betaald hadden!! Misschien overbodig om te zeggen maar voor ons was het 1 maal van Rijswijk, maar nooit meer!!
Geachte heer Schaaf, Ik betreur het zeer dat ons erg leuke en spontane contact is uitgelopen in deze ontwikkeling. Op het moment van ophalen van de auto gaf uw zoon, die er bij aankoop niet bij was, enkele beschadigingen aan die uzelf niet hebt gezien tijdens het bekijken. U beschuldigt ons ervan deze zaken bij aankoop te hebben verborgen, echter waren deze beschadigingen ten tijde van de aankoop aanwezig aangezien deze niet zijn te verbergen. Ik heb dit middels het innamerapport van de leasemaatschappij ook laten zien aan u. Opvolgend hebben we u een voorstel gedaan de door u gewenste zaken te laten herstellen via een schadehersteller. U gaf aan deze kosten van herstel niet te willen betalen maar de auto terug te willen verkopen. Ons voorstel om de auto terug te kopen is vervolgens niet meer beantwoord door u tot het moment dat u dit bericht heeft geschreven. Resume: iedere gebruikte auto heeft z’n gebruikerssporen en “schades”. U heeft ruimschoots de gelegenheid gehad de auto te bekijken, dit heeft u ook gedaan, zowel binnen als buiten onze showroom, zowel in- als exterieur. De auto is door u proefgereden en akkoord bevonden! Als er dan vervolgens kosteloos lakschades hersteld moeten worden of de auto terug gekocht moet worden voor de koopprijs, begrijpt u het misschien niet, echter gaan wij hier niet in mee. Met vriendelijke groet, Autobedrijf A. van Rijswijk
Klantvriendelijk en top geholpen. Ruimte voor gesprek en onderhandelen. De prijzen die op de site staan ten opzichte van de daadwerkelijke prijs verschilt en dat kan iets misleiden. Verder prima en eerlijk bedrijf en doen wat ze zeggen. Er is na twee weken nog een instructie boekje besteld en toegestuurd
Waar moet ik beginnen met mijn ervaring... Adjan ken ik al mijn hele leven. We zijn opgegroeid in dezelfde straat, en hij is een achterneef. Zodoende hadden we regelmatig contact. Ergens in de jaren 90 verkocht hij regelmatig auto's aan huis. Zo is het een beetje begonnen. Het huis werd te klein en werd verruild voor een schuur, in Veen. Daar konden wat meer auto's staan. Binnen enkele jaren werd dit ook weer te klein en kwam er een groter pand, op een mooie plek. Na een paar jaar werd ook dit weer te klein en werd er nieuw gebouwd op de plek waar men nu zit. In 2007 kocht mijn vrouw er haar eerste auto. In 2012 haar 2e. Een paar weken geleden was ik bij mijn zwager, die op zoek is naar een andere auto. De site van van Rijswijk werd ook bezocht. Daar zag ik een mooie golf staan. In precies de configuratie zoals ik hem ongeveer zou willen. De maandag erop gaan kijken en proefgereden. De vrijdag erna konden we hem al ophalen. Ze zeggen vaak dat je van familie geen auto moet kopen. Dat doe ik echter met een gerust hart. Hier worden kopers nooit bewust besodemieterd. Mocht er wat misgaan dan zal er altijd geprobeerd worden een juiste oplossing te vinden. Ik heb er veel bewondering voor hoe Adjan vanaf niets zo'n mooi bedrijf opgebouwd heeft, en gun het hem van harte. Daarnaast heeft hij een fijn team om hem heen opgebouwd. Arthur, bedankt voor de prettige afhandeling. Als beloning 5 sterren, en een 10. Hoger ging niet.
De deal wat snel rond hele nette auto voor een nette prijs Hele vriendelijke eigenaar
Na via de website contact te hebben gezocht over de auto waar wij interesse in hadden werd ik telefonisch benaderd om de afspraak te bevestigen. Bij van Rijswijk aangekomen zijn we erg goed geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan door de verkoper. De deal wat snel rond en in afwachting van het kenteken gingen we tevreden met een mooie fles wijn naar huis. De oplevering van de auto verliep vlekkeloos, een klein detail werd meteen in de werkplaats opgelost waarna we met onze nieuwe auto op weg zijn gegaan naar hopelijk vele plezierige kilometers. Enkele weken later werd ik gebeld door de verkoper om te horen of ik nog vragen had en of ik tevreden was. ik vroeg of er ook nog een Nederlands instructie boekje te verkrijgen was, omdat het een Franse import auto was zat er alleen een Frans boekje bij dat werd geregeld en ik heb het inmiddels ontvangen. Kortom ik ben nog steeds zeer tevreden met de auto en de service.
Prima verkoper, goede service. Jammer dat de auto op de eerste dag na het ophalen al direct aantoonde dat de auto een te laag oliepeil had terwijl auto net was gekeurd enzo. Gold ook voor de koelvloeistof.!,!!!! Deze was heel oud, dat kon men zien. Bosch garagemonteur gaf aan dat auto niet goed en netjes was afgeleverd. In iedergeval had er geen check plaats gehad anders had de garage ontdekt dat er sprake was van een lekkage vd olie. Maar goed uiteindelijk is de auto gemaakt door de Boschpoort garage na contact met autotrust……. Dus enigszins teleurstellend was de ervaring zeker. Hopelijk checks van Rijswijk in het vervolg bij aflevering auto,s de p latend vloeistoffen Grt.
Beste Twan, Wij betreuren het dat de vloeistoffen niet op peil waren. Onderdeel van ons innameproces is o.a. het controleren en bijvullen van alle vloeistoffen. Blijkbaar is dit bij uw auto niet goed gedaan. U heeft de gelegenheid gekregen om dit bij een Bosch Car Service bij u in de buurt op te laten lossen. Hierin hebben wij alle gemaakte kosten vergoed. Nogmaals excuses voor het ongemak, dit had niet mogen gebeuren. Met vriendelijke groet, Autobedrijf A. van Rijswijk
Enkele weken geleden een VW up cng (aardgas) gekocht. Ik had mezelf misschien te weinig in verdiept in wat rijden op aardgas was. Ik dacht dat dit hetzelfde als lpg was. Tankstations met cng zijn er wat minder in mijn omgeving. Gevraagd of het eventueel mogelijk is om de auto in te ruilen voor een andere auto met bijbetaling. Wilde zelfs auto kopen die 4000 euro duurder is. Natuurlijk zijn ze me niets verplicht.maar kreeg voor de VW up 800 euro minder terug. Dat vind ik wel een groot verschil terwijl ik de auto nog maar enkele dagen heb. Omdat ik dit verschil te groot vond toch besloten de auto te houden. Na enkele dagen kom ik er achter dat de aardgas tank niet opnieuw gekleurd is na 4 jaar. Dit stond namelijk wel vermeld in de onderhoudshistorie. Dit had al in 2019 moeten gebeurd zijn en is verplicht volgens het RDW. Gevraagd om een passende oplossing. Een keuring kost ongeveer 220 euro. maar hier willen ze mij niet in tegemoet komen. Ik heb de auto zonder BOVAG garantie gekocht. Maar mag er toch wel van uitgaan dat als in de onderhoudshistorie staat dat de keuring gedaan is van de tank dat dit zo is. Volgens het RDW ben ik nu ook niet verzekerd bij een ongeval.
Geachte heer Streefkerk, Uiteraard betreuren wij het dat de VW Up! niet dé auto voor u is. Echter gaf u zelf al aan dat u zich niet genoeg verdiept heeft in het bezit van een CNG (aardgas) auto. Toen u ons vroeg de VW Up! terug te kopen hebben wij u een voorstel gedaan, dit was inderdaad € 800,- minder dan dat u voor de auto betaald heeft. Normaliter bieden wij wat minder voor een auto aangezien er winstmarge op moet zitten echter hebben wij dit uit coulance zo minimaal mogelijk gehouden. De keuring van een gastank is inherent aan het onderhoud van een auto. Evenals bijvoorbeeld een APK keuring. Wij bieden onze auto’s aan incl. 6 mnd BOVAG garantie, in het geval dat u hier niet voor kiest koopt u de auto op basis van zo meenemen, zonder verkooppakket, zonder onderhoud etc.. Eventuele voortkomende kosten zijn dan ook voor eigen rekening. Reguliere keuringen worden aangeboden voor vanaf ca. € 185,-. Wij hebben samen met u ook de mogelijkheden bekeken voor de aanschaf van een VW Golf met inruil van de VW Up! Echter zaten we qua prijs te ver uit elkaar aangezien de inruilprijs voor u niet acceptabel is. Wij hebben u in alle transparantie en eerlijkheid geholpen en vinden het derhalve jammer dat dat u op deze manier uw onvrede kenbaar maakt. Met vriendelijke groet, Fabian de Leeuw van Weenen Autobedrijf A. van Rijswijk
Op een zaterdag gaan kijken voor een auto omdat ik wegens medisch ongemak een automaat nodig heb. Ruime keus uit verschillende klasses. Echt goedkope auto's zul je hier echter weer niet vinden. Na even wachten (tsja het was druk) goed geholpen door verkoper Loek. Tijdens het wachten zijn we van merk geswitcht maar een proefrit was geen probleem. Veel onderhandelingsruimte was er niet maar het gevoel dat ik te veel betaalt heb, heb ik niet. De auto is netjes bij ons thuis afgeleverd. Handig dat we in de buurt wonen Ik ben al 2 keer terug geweest. Het reservoir van de ruitenwisser bleek lek en er zat een kras op de auto. Beide netjes onder garantie opgelost.
Wij waren op zoek naar een occasion waar goed gebruikt van gemaakt gaat worden. Ruime keuze en na een proefrit waren we er snel uit.
Duidelijk en heldere communicatie. Prima geholpen door Niels.
Het was een fijne ervaring. Ik kon heel snel terecht om te komen kijken, ze hielpen me ook goed en legde alles uit. Als er iets was aan de auto dat minder was lieten ze het gelijk even nakijken en maken. Ik raad het zeker aan om hier een kijkje te nemen tussen de vele auto’s die ze hier hebben staan!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.