Super fijn geholpen en top service. Zeker aan te raden!
Op 13-12-2021 een Fiat 500 Cabrio gekocht met extra garantie, de auto zou in goede staat zijn en klaar om mee te nemen. Onderweg naar huis begon de auto hevig te trillen boven een bepaalde snelheid. De volgende de dag contact opgenomen met Fabian van Autobedrijf van Rijswijk en de auto moest voor diagnose worden afgeleverd bij een Bosch garagebedrijf. Al snel werd duidelijk dat de auto een band had met een canvasbreuk aan de achterkant (zeer gevaarlijk in verband met klapband) en op de vooras twee verschillende type banden met aanzienlijk verschil in profieldiepte. Je word dus op pad gestuurd met een zeer onveilige auto. De kosten om dit goed te krijgen waren 500 euro. Wederom contact opgenomen met van Rijswijk en zij verschuilen zich achter dat ze niet alles weten van alle auto's omdat zij er zoveel hebben, en alleen de kapotte band willen vervangen en niet alle 4 wat een veilige oplossing zou zijn (ook volgens Bosch Car Service). Kortom de auto's die daar staan zijn niet nagekeken en komen zo vanuit de lease, de oplossingen die ze bieden zijn dan ook zeer matig en zeker niet klantgericht. Er word net gedaan alsof het normaal is om iemand zo op pad te sturen. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd. Het gaat ook niet alleen om dat er een probleem is maar er word ook niet meegedacht aan een eerlijke oplossing. Let ook op de garantie die je afneemt bij van Rijswijk auto's want er is natuurlijk overal wel weer iets te vinden om te laten blijken dat het er niet binnen valt. En de kosten in Nederland om hier gerechtelijk iets tegen te beginnen staan niet tegenover wat je er mee bereikt.
Geachte heer Bosveld, Hierbij willen wij reageren op uw bericht van 15 december 2021. Zoals telefonisch aangegeven vinden wij het spijtig dat er een canvasbreuk in de band aanwezig was. Wij hebben ook direct aangeboden deze band te vergoeden voor een nieuwe band. Echter was dit voor u niet voldoende aangezien u 4 nieuwe banden “eiste” en op een nogal aanmatigende manier aangaf juridische stappen te ondernemen wanneer wij hier niet in meegingen. We hebben aangeboden voor een bepaalde prijs alle banden te vervangen voor nieuwe banden echter was er voor u geen andere mogelijkheid dan alle 4 de banden te vernieuwen op onze kosten. Dit plus de manier waarop u Fabian te woord stond resulteerde in een gesprek wat niet vorderde. Hierin is nogmaals aangegeven de kosten van de defecte band te zullen vergoeden. Overigens beweert u dat onze auto’s niet zijn nagekeken. Dit is absoluut niet waar, voordat bij ons een auto online gezet wordt ondergaat het voertuig een technische inspectie. Een dergelijke breuk is echter pas waar te nemen bij een bepaalde snelheid. Dit hebben wij niet waargenomen op moment van de technische inspectie. Als het bij ons normaal was een auto met dergelijk defect op weg te sturen zouden wij hier onze excuses niet voor hebben aangeboden en ook de kosten hiervan niet willen vergoeden…. Verschil van bandenprofiel, verschil in bandenmerk, het is geen APK afkeur. Dit kun je nagaan bij de RDW of APK keurmeester etc. Je kunt het hier niet mee eens zijn en daarom meer “eisen” dan aangeboden echter gaan wij hierin niet mee, dit is mede veroorzaakt door de manier waarop jij Fabian behandelde tijdens het telefoongesprek. Wij zijn zeer oplossingsbereid maar wanneer wij hier de kans niet voor krijgen dan het alleen op “uw” manier te doen is dit erg jammer maar helaas niets aan te doen. M.b.t. garantie, banden zijn een slijtage onderhevig product, er is expliciet besproken (staat op de koopovereenkomst) dat jij zelf het onderhoud zou (laten) uitvoeren, hier vallen ook de banden onder. Met vriendelijke groet, Autobedrijf A. van Rijswijk
Er wordt echt naar je geluisterd en ze pushen je niet. Super service!
Vriendelijke mensen bij van Rijswijk. Het bedrijf staat op een mooie locatie. Wij zijn geholpen door Loek, en dat is prima verlopen. Een mooie Fiat 500c gekocht voor mijn lieve meissie..
Ongeveer 3 maanden geleden mijn Hyundai i10 gekocht bij van Rijswijk. Heel fijn geholpen door Loek. Duidelijk verhaal en uitleg en geen poespas of glad verkooppraatje. Tot op heden geen probleem aan mijn auto gehad. Rijdt superfijn en ben er dolblij mee. Loek belde vorige week nog op hoe de auto bevalt. Kijk! Dat is nog eens top! Kom hier zeker weer terug voor een volgende auto. Maar dat zal nog wel even duren!
Vanaf moment van binnenkomst tot aankoop top geregeld.
Vriendelijk personeel, keurig bedrijf qua uiterlijk, maar let op de prijs! Onlangs proefgereden in een Mitsubishi Outlander Business edition (2014/93K). Super fijne auto in zeer goede staat. Internetprijs 17800 (meeneem), offerte incl. 6 maanden garantie + kleine beurt 19045 en ANWB koerslijst 13900 incl. garantie. Dat betekent dat Van Rijswijk Auto's voor deze occasion een vraagprijs hanteert van meer dan 5000,- euro boven de ANWB koerslijst! Hier heb ik de verkoper op geattendeerd en deze gaf aan dat de ANWB koerslijst geen realistische weerspiegeling is van de huidige markt. Onderzoek wees uit dat van 10 zeer vergelijkbare auto's (allen Mitsubishi Outlanders uit 2014/2015) de gemiddelde verkoopprijs lag tussen 1000,- en 1500,- boven de ANWB koerslijst. Eén van deze 10 onderzochte auto's kende zelfs een vraagprijs van een paar honderd euro onder de ANWB Koerslijst. Met een dergelijk hoge vraagprijs bij Van Rijswijk Auto's lijkt het dus alsof er veel onderhandelruimte mogelijk is. Helaas bleek dit niet het geval. Er is slechts 1000,- gekort op de vraagprijs na onderhandelen en bleef de uiteindelijke prijs dus ruim 4000,- euro boven de richtprijs uit de ANWB koerslijst. De koop is hierom niet door gegaan. Ik heb verschillende andere occasions bij Van Rijswijk Auto's vergeleken met de ANWB koerslijst en het lijkt een veelvuldig terugkerend gegeven dat de vraagprijs exorbitant hoog is. Er vallen duizenden euro's te besparen door verder te kijken dan dit bedrijf. Conclusie: Gelikte vestiging, mogelijk prima auto's, maar verdiep je goed in de vraagprijs, want er lijkt ook zeer weinig onderhandelruimte.
Beste Dennis, Na ons contactmoment en mailwisseling om wil ik toch ook reageren op deze beoordeling. Ik ben, zoals je weet, van mening dat jij je teveel richt op de koerslijst van de ANWB en niet op de huidige marktprijzen. Je hebt aangegeven dat onze verkoopprijs in vergelijk met andere auto’s “laag” is, ondanks de minder luxe uitvoering dan de vergeleken auto’s. Een auto die duurder is, dan de door ons aangeboden auto, is vanwege de luxe wel correct geprijsd omdat de koerslijst die je raadpleegt een hogere prijs opgeeft? Dan zit de crux toch in de koerslijst? Vraag en aanbod bepaalt de prijs en niet een opgestelde koerslijst….. Conclusie: een auto die € 5.000,- hoger ligt dan de koerslijst maar toch, ondanks de minder luxe uitvoering, de voordeligste op het internet? Fair price toch….:-) Ps. Mocht je er toch vinden voor de prijs die de ANWB aangeeft dan mag je er 10 komen brengen😉😉 Oh ja, de auto is inmiddels reeds verkocht aan iemand die de auto wel op waarde heeft geschat...:-) Met vriendelijke groet, Arthur Vlot
Verwarmd welkom totaal niet zien aankomen ivm met verrassing , super fijn geholpen en heel blij met me nieuwe auto!
mijn ervaring, heb en auto gekocht. op de dag dat ik de auto opgehaald hebt begon een lampje te branden, zat niet in de garantie. maar een deel, van de garantie wou van Rijswijk vergoeden. echt super
Aantrekkelijke auto via internet gevonden. Netjes aangemeld en auto werd netjes voorgereden voor proefrit. Vervolg met een andere verkoper ging minder als had verwacht en gehoopt. Mijn in te ruilen auto, mooie MX5, paste niet in het profiel/segment van v. Rijswijk en wilde hem liever niet inruilen. Jammer want was erg enthousiast na mijn proefrit. Toch anderhalf uur gereden.
Een fijn bedrijf die ons goed heeft geholpen en alles volgens afspraak!
We zijn goed geholpen en er werd fijn met ons mee gedacht. Toen bleek dat de ophaal datum verkeerd genoteerd was, werd dat de zelfde dag nog opgelost en konden we hem gewoon mee nemen
Mooi autobedrijf met goede service en ruim aanbod. Vriendelijke mensen met verstand van zaken.
Zeer netjes en vakkundig geholpen bij de aankoop van de auto.
Ik had van te voren gebeld voor een proefrit en toen ik aan kwam stond deze netjes klaar bij de ingang van de showroom. Vriendelijk personeel en het bedrijf heeft een goede en betrouwbare uitstraling. Ik zou zonder twijfel mijn volgende auto ook bij hen kopen.
Wij werden op een zeer prettige en ontspannen manier ontvangen. Alle tijd en ruimte om ons goed te oriënteren in het ruime aanbod, ruimte om een proefrit te maken en vooral geen enkele poging ons tot een snelle keuze te pushen. Na twee gesprekken een keuze gemaakt en een goed onderbouwd inruil bod geaccepteerd. Ook het inruilen en afwikkelen van de aankoop verliep vlot en alle beloofde/ afgesproken details waren ook nagekomen. Kortom: Op termijn zullen wij zeker terugkomen voor een andere auto en ook kennissen en familieleden uw bedrijf aanbevelen.
Perfect geholpen bij de aanschaf en inruil van auto.
Hele fijne mensen, mooie auto's en perfecte service!
Op afstand een auto gekocht via Arthur, alles werd super snel geleverd en de auto werd nog thuis afgeleverd ook. Ik zou van Rijswijk auto's aan iedereen aanbevelen!
Met alle vooroordelen over het een nieuwe auto kopen in het achterhoofd bij van Rijswijk naar binnen gelopen. Daar prima geholpen zonder enige dwang van de verkoper. In eerste instantie waren we op een ander auto uit maar met hulp toch op een voor ons betere auto uitgekomen. Toen we de auto hadden bleek er nog een niet geziene schade te zijn. Arthur heeft dit daarna voor ons prima opgelost.
Goed geholpen, voor herhaling vatbaar.
Stefan is erg prettig in de omgang en heeft alles snel en goed kunnen regelen. De auto bevalt ons erg goed. Geen problemen ondervonden.
Goede en nette service! Moest een eindje rijden maar zou mijn volgende auto hier zo weer kopen. Geen poes pas en moeilijk gedoe. Heb nog nooit eerder zo’n groot bedrag voor een auto betaald maar hier kreeg ik een goed gevoel wat ik bij andere garage bedrijven niet had. Had een gave auto gezien en had alleen kleine kras op de achter bumper. Hun hebben voor een kleine vergoeding de hele achter bumper laten spuiten bij een bevriend spuit bedrijf. Echt goede service en erg vriendelijk.
Personeel was enorm vriendelijk, behulpzaam en zonder druk rond kunnen kijken. Uiteindelijk gekocht zonder garantie omdat het betrouwbare autodealer is. Na ongeveer 2 weken gebeld door verkoper of alles nog naar wens was. Leuke verrassing. Enorm bedankt en zal zeker terug gaan als ik nog eens een auto zou willen kopen.
professionele service, een grote keuze aan auto's. Nu kan ik comfortabel rijden in mijn Audi
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.